@nala jaaa pfff begrijp wat je bedoeld hahaha. Vraag me af of ik wel door wil lezen @mami superrr nu kan je ook lkkr voorraadje kolven
Hahaha mys probeer door de je weet wel heen te lezen en het andere verhaal erin te volgen. Die van zijn verleden haar verleden etc. is wel lastig want je kan om dat je weet wel niet heen. (jemig wat preuts hoe zijn onze kindertjes immers in onze buiken gekomen hahaha) . Als ik eraan denk heb ik nog het schaamrood op me kaken staan. Alsof er een groot bord op me hoofd stond IK LEES 50 TINTEN GRIJS Je hebt ook de Crossfire serie, die is vind ik best wel gebasseerd op DE bestseller. Maar toch ook weer een andere verhaallijn misschien is dat wat voor je? Iedereen waarschuwde mij wel, je gaat A en C echt missen. Toen dacht ik doe normaaaaaal! Maar ja je krijgt heimwee, en niet naar het sexuele maar naar de personen heel gek alsof je ergens gaat logeren en terug naar huis wilt. tenminste dat had ik. Ik heb wel een boek moet me aanstaan of niet, en dat vind ik met alle soorten boeken. Na 5 zinnen weet ik al of ik meegezogen wordt in een verhaal of dat ik het helemaal niks vind. Boekenwurm 😍 (kijkt beschamend in mijn ipad kast en zie 300 gelezen boeken en 500 openstaande boeken OEPS)
Hier ook een boekenwurm. Ik ben ook aan 50 tinten begonnen, maar de eerste 100 pagina's was er weinig sensatie (ik heb met moeite doorgelezen, omdat iedereen het zo geweldig vond), dus ik heb uiteindelijk de hele reeks van mn e-reader gewist. Ik ben een grote liefhebber van thrillers/crime. Ik ben nu de hele reeks van Karin Slaughter aan het lezen. Gelezen boeken wis ik wel, dus alleen ongelezen boeken op mijn e-reader, maar dat zijn er ook nog 200 + nog een lijstje van tittels in mijn kast die Timo nog voor mij moet downloaden.
Dragen: Ik heb een nieuwe katoenen zomerdoek van Hoppediz das Leichte. Op zich een fijne doek, maar tijdens het dragen merk ik echt dat hij nog ingedragen moet worden, Hannah zakt dan namelijk naar beneden, waardoor ik opnieuw moet knopen. Met dit doekje nog even doorbijten dus, hij is supermooi vandaar. Daarnaast heb ik een tweedehands doek, een katoenen zomerdoek van Ellaroo. Die is echt heerlijk. Hij is een halve meter korter (mijn favo knopen kan ik er mee doen, dan hou ik nauwelijks stof over, er hangt dus niets in de weg). Ook is hij superdun en al helemaal ingedragen. Ik had gisteren een doek meegenomen naar het dolfinarium, en dat was echt ideaal. Er zijn daar veel shows, en dan mogen kinderwagens natuurlijk niet mee. Op mijn gemakje deed ik Hannah vooraf in de doek, dan sliep ze weer lekker verder, en ik had mijn handen vrij om mijn grote tas mee te sjouwen en Maya in bedwang te houden. Ik zag meel ouders met een baby op de arm, tas om de nek, meer kleine kinderen erbij, en dat de tribune oplopend tussen al die andere honderden mensen die er waren. Een heel gedoe... op zo'n moment was ik wel heel erg blij met mn doek.
@lezen; ook wel een boekenwurmpie op zn tijd haha! Moet er echt de rust voor vinden anders word t helemaal niks, ik lees boeken ook in een paar dagen uit maar jaaaaa met de kids word t nu niks het is 1 drukke boel zo. @doek; fijn miep dat je fijne doeken hebt gevonden! Ik ben totaal geen draagdoeker, weet niet waarom! Heb er wel 1, had k gekocht bij mn dochter toendertijd maar vind het echt niks, ben ook steeds bang dat mn baby eruit valt dus ik hou de baby dan alsnog stevig vast en durf niet los te laten haha. Maar het klinkt indd ideaal zo! @hier; grrr mannetje heeft nog steeds die rotspruw hoe kom je daar in godsnaam vanaf!! Ik was alles met 60 graden en een scheut azijn (bah!) ik was mn tepels voor t voeden en erna. Verschoon regelmatig mn compressen. Ppff huisarts zegt dat het vanzelf weggaat, en dat drankje de boel alleen verlicht. Wat een rotkwaaltje zeg
mami... een verbandgaasje in thee dopen en daarmee de binnenkant van de mond insmeren... ik weet alleen niet welke thee, maar heb vaker gehoord dat dit werkt
Mami je moet t erger maken dan t is. Ik zei.dat ze zogenaamd last had bij drinken en dat mn tepels ook erg pijn deden en branden. Dat medicijn helpt echt wel hoor! Daarmee heeft t 2 weken geduurd voordat ze er van af was..zonder duurt t vast veel langer!
@miep; thanks zal een kijken @myst; pff dat heb ik ook gezegd! Ik zei ook dat hij steeds los liet van de borst en dat het drinken daarom dramatisch is haha! Maar ik moest dan maar op zoek naar een lactatiedeskundige zei ze! Ppff ik denk dat ik gewoon dat paarse spul ga bestellen, daar hadden de kraam en de verloskundige t over toen.
Ik wordt ook geen drager... Heb dr gewoon geen geduld voor en vind het neit prettig bewegen! Wel fijn dat het voor jou een wereld uitkomst is miep!! Toppie. Zag de foto's op fb voorbij komen. zag rr erg gezellig uit ❤️ Vandaag heb ik een speelkleed van woezel en pip opgehaald bij mensen thuis voor 10 euro. Ben helemaal blij dat ding ziet er prachtig uit, heeft een 2-ling mee gespeeld en gewoon geen vlekje te bekennen. Echt top! Verder zit ik best in een hormonen knoop. Als ik alleen ben huil ik veel ondat manlief de beeb nog niet voelt en wil het zoooo graag delen. Verder nog anderhalve week (banner klopt volgenz mij niet) dan zit ik alweer op de helft! Nog amper 20 weken te gaan. Spannend! Wat een geschenk zeg zwanger mogen zijn van zo iets moois 💙. Op de foto onze nieuwe box met het speelkleed! Nu op jaxht naar een boxkleed 💙
Woezel en Pip zijn leuk!!! In Maya's babytijd waren de teletubbies populair, werd daar helemaal simpel van! Gelukkig hebben de teletubbies plaats gemaakt voor leuke figuurtjes.
Leuk nala! Die heb ik ook haha! Vandaag op verjaardag en vanavond aan de bbq, mn kleine broertjes zijn jarig worden 19. Blijven toch je kleine broertjes he hihi! Vanaf vanavond moet ik mn kleine meisje even missen die gaat met haar tante morgen naar artis en blijft daar logeren vanavond. Fijne dag iedereen!!
Haahha teletubbies. Ik weet nog heeeeel goed dat me broertje en ik trouw om 4 uur voor de tv zaten. Hij was toen 4 (nu 19) en ik 9 (nu 24). Kun je nagaan hoe lang ze al bestaan hahaha, daarna kabouter plop! Ben wel blij dat er nu genaratie Bumba en Woezel en Pip is hahaha. Mami gefeliciteerd met je broertjes 😃!
Hier blijft Nijntje favoriet (bij mama iig)... daar hen ik ook zo'n speelkleed van en diverse speeltjes
Miep ik vind nijntje zelf echt ugh. TENZIJ deze grijs/wit is of hele zachte kleurtjes heeft. Ik vind dat oranje en groen en blauw zo hard. Gelukkig smaken verschillen haha. Moet er wel bij zeggen als nijntje op tv is ik keihard meezing, LIEF KLEIN KONIJNTJE.. Me neefje zegt dan BOJAAAAAH NIET SINGEEEEEE.
hahaha... ja , gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Ik heb idd een knaloranje + geel speelkleed, maar de nijntjes aan het maxi cosi speeltje zijn roze, en ik heb een wit houten bord met pastelkleurige kralen etc ook van Nijntje... een bonte verzameling.... Maar de babyspullen die voortdurend in het zicht staan zijn wel licht van kleur (wit / grijs / beige)
Hahahahaahah miep. 😂😂😂 En of hoe smaken kunnen verschillen ook mbt kinderliedjes hahaha. Vandaag even sokjes geshopt, 2 maxicosi dekentjes en 2 joggingbroekjes in maatje 56. Omdat manlief ze zooooo leuk vond. Verder hang ik al een uur boven de pot omdat de beeb zo mega aan het draaien is in de buurt van me blaas dat ik er koorts van heb en dus moet spugen.
Wat is het stil hier... iedereen lekker aan het genieten van kids / zwangerschap / vakantie? Hier wel druk met de oudste, die vraagt veel aandacht nu ze al die weken thuis is van school. Gelukkig is ze nu met een vriendinnetje buiten spelen. Onze jongste dame is de laatste dagen wat pittiger van karakter, kan af en toe erg onrustig zijn, maar heeft nu ook veel momenten dat ze echt contact maakt met ons. Wel erg grappig, ze trekt de meest schattige gezichtjes, lijkt of ze wil praten, maar er komt geen geluid uit hihi
Hier druk gehad met visite komen en gaan. Gister 4 zakken kleding bij iemand opgehaald, een badset en zooooveel meer. We hoeven alleen nog maar kleine dingetjes te halen. De babykamer te doen en dan hopen dat de laatste weken snel gaan. Im readyyyyyyyy.
Hahaha miep hier ook een pittige dame. Gelukkig niet onrustig, maar vraagt veel aandacht en lijkt idd te willen praten haha hier komt wel veel geluid uit en ik dan smelt ik weg en wil ik haar opeten!! Ze is overigens erg gefascineerd door de tv. Kan er een half uur lang naar staren haha. Heb een dik deken onder haar babygym gezet en dat voor de tv neergezet. Madame kijkt dan naar babytv & ik kan lkkr t huishouden doen @nala woooow gaat snel zeg wat fijn dat alles bijna compleet is. Ben benieuwd naar de babykamer geniet er nog lkkr van