Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Foto volgt!

Maar HET HARTJE KLOPTTTTTTT

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Super Nala!!! Fijn om te horen :)

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Tadaaaa

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,3 KB
      Weergaven:
      2
  4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Yaaaay super Nala!! I told ya sooo ;) heerlijk meid :) lkker van genieten ♥

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; Superrrrr!! Helemaal goed dit! Nu lekker groeien die kleine spruit!!:D

6. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Jaa ben zo ontzettend blij en gelukkig! Ik wist niet dat dit het mooiste is wat er bestaat! De hartslag van je kind! Ik zit op een roze (of blauwe) wolk!

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ;)helemaal super!!!

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd nala wat een geweldig nieuws! Lekker genieten nu! Meiden ik ga lekker met vakantie zondag ben 3 juni weer terug dus dan zal ik weer reageren! Ik verwacht een highlight samenvatting hihi!

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; fijne vakantie meid:D

10. MysteriousG

@joyce fijne vakantie meid! Geniet ze :D

11. MysteriousG

@hier ben net waker met pijn in mn onderrug heupen?? Is vast wel wr voorwerk ofzo ;) Soms voel ik me echt een oud vrouwtje zeg! Met moeite de bed uitkomen of draaien in bed & overal last van hebben.... pfffff
    》》Klaagmodus uit!

Vandaag komen mn ouders hierheen en blijven de weekend :D zometeen met ml boodschappen doen en wat lkkre dingetjes inslaan :)

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ppff hier ook hoor, voel mij ook zo krakkemikkig:D ach ja nog eventjes en dan is alles over:)

@hier; toch een met mn ventje zitten dobbeN Over de kinderwagen. We wilden natuurlijk de icandy naja IK wilde die haha! Maar omdat we toch ook nog willen sparen voor een ander huis straks en mn dochter al wel 22 maanden is als het kleine kereltje geboren is en misschien niet zo heel lang meer in de wagen zal zitten, hebben wij besloten om toch te kijken naar een goedkopere duowagen. Nu zag ik de phil en teds op babydump, dus besloten om die te nemen. Toch weer paar 100 euro goedkoper en dat gooien we dan op de spaar:D en die wagen is vanaf 11 juni leverbaar:D dus ook nog eens sneller in huis! Jeehh

13. MysteriousG

@mami haha gelukkig ben ik niet de enige :D en klinkt idd verstandiger ja :)

Nu je over bestellen begint schiet t me binnen dat wij nog de grodijnen en lamp voor de babykamer moeten bestellen pfff.. wat ben ik lui zeg :$ gelukkig heb ik tijdelijk nog andere gordijnen :) zodra er eind van de week geld op onze rekening staat dat ook gelijk doen! Dan ook gelijk de vaatwasser kopen zodat we alles al binnen hebben voordat de kleine komt :D

14. MysteriousG

Btw meiden hoeveel wikkeldekentjes hebben jullie? Ik heb er nu eentje voor in de autostoeltje.. is dat genoeg of moet ik nog een aaschaffen? Bij de hema hebben ze die trouwens voor €12!

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Joyce dank je wel mop. En jij een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

Mys ik heb behoorlijk veel wikkeldekens omdat ik ze zelf maak. En mijn kleintje word in de winter geboren... Dus dan even wat meer.

Mami jaa goeie keuze!

Hier- voel me goed eindelijk lekker geslapen en ook echt door geslapen. Gister de Mutsy Transit besteld en we verwachten die rond begin-half november! Super!
    Me oma appte me net dat ze nog een witte box heeft die ik mag hebben en een wipstoeltje dus die wil ik wel. Scheelt weer een hoop!
    Vanmiddag even baby slippertjes zoeken en dan naar het strand om een foto te maken voor de aankondiging!

En nu manlief wakker maken ik heb trek in vis hahahaah

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; leuk zo n foto maken op het strand! :D

@myst; ja daar zit ik ook mee! Ik heb er 1 vande hema maar vind die best wel klein. En voor de maxicosi heb ik al een voetenzak. Dus ben ook nog op zoek. Ik zit te twijfelen tussen een mintgroene van koeka of die marine/wit met sterren van baby only.. Maar mn dochter lag ook nog vaak genoeg in een badcape toen, en aangezien het misschien wel warm is, is badstof misschien wel lekker. Dus ik twijfel nog!

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dochterlief heeft nooit in een wikkeldoek of wat dan ook gezeten in de maxicosi. Ik had een dekentje wat ik gebruikte als het koud was, maar meer ook niet. Een wikkeldoek gebruikte ik echt voor binnen, als de kleine net uit bed kwam ofzo. Ik heb nu die wikkeldoek van moeders voor moeders, van mn moeder eentje van Koeka gekregen en twee kleine wikkeldoeken van de Hema... daarnaast heb ik nog twee kleine dekentjes voor in de wandelwagen en in de auto... en twee grote bamboe swaddle..... hoezo overbodige luxe hahaha.... maar bij mijn dochter gebruikte ik dus alleen zo'n dekentje... denk dat ik nu die swaddles ook veel gaan gebruiken, want die zijn zo lekker zacht en voor de zomer heerlijk luchtig

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Heeft iedereen een fijne zondag gehad? Hier volop genoten. Het weer was heerlijk, niet te warm, heerlijk geluierd op het balkon :cool:

Morgenvroeg de eerste afspraak bij de gyn. ML heeft geregeld dat ie thuis werkt, dus hij gaat ook mee. Dat vind ik wel fijn, want de vk zei dat we ook meteen een echo zouden krijgen :D... spannend!

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hellow:D

Hier ook rustig aan gedaan. Veel moe, en last van misselijkheid? Steken aan de onderkant en gewoon een vervelend gevoel in vlagen ppff.. Zat zelf te denken dat het te maken heeft met indalen of oefenweeen? Geen idee maar voelt erg vevelend:(

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb ook af en toe wat steekjes en menstruatieachtig gevoel, laatste dagen iets meer... maar zoals ik al zeg: af en toe. Ik ben ook benieuwd of het met het indalen te maken heeft. 3 wkn terug lag ze in mijn bekken maar nog niet ingedaald en vorige week lag ze schuin in de bekken met haar hoofd, maar dat was moeilijk te voelen aldus de vk... ik ben benieuwd wat we morgen te horen krijgen van de gyn.... 36 wkn is toch een mooie tijd om in te gaan dalen toch? Ik wil wel dat ze er snel goed klaar voor ligt :)

Deel Deze Pagina