Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hellow dames,

Hier ook druk druk druk! T oudste dametje die aandacht vraagt, mn kleine mannetje die bij me wilt liggen en wilt drinken haha druk boeltje zo! Merk wel dat het toch nog erg vermoeiend is voor mn lijf moet smiddags echt nog even liggen hoor..:p vandaag is de kleine man alweer 4 weken! Gaat snel pff lijkt wel alsof t kort geleden was dat ik uit t ziekenhuis kwam.

Nala lekker joh bijna alle spulletjes:D

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hoi meiden.

Beetje paniek hier!
    Zondagavond om 20:00 uur voelde ik voor het laatst de baby. Maandagavond om 22:00 uur voelde ik de beeb weer.
    Vandaag wel de hele dag gevoeld maar om 22:00 is dat gestopt.
    Ons ritueel is normaal:

Smorgen 15 min bewegen
    Smiddags tijdens de lunch beweegt ie vrolijk mee daarna is het helemaal stil tot 18:15 uur. Papa komt thuis en dan is het tot 20:00 uur druk in me buik. Daarna is het tot 1:00 uur stil, omdat ik rond die tijd in bed lig voel ik hem meestal tot 2:00 uur bewegen en dan va ik in slaap. Dit is al weken zo!

Ik maak me echt ongerust en heb pas maandag mijn 20 weken echo. Ik zit er over te denken om morgen de gyn te bellen en te vragen of ik mijn echo eerder mag hebben. Kan wel huilen zo onzeker voel ik me nu :(

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nala volgens mij is er geen reden tot paniek hoor. Misschien ligt ie even anders zodat je em niet voelt of ligt ie lekker te slapen. Ga gewoon rustig liggen op je zij dan zul je em vanzelf weer voelen verbouwen:D

4. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ga het proberen mami!
    Wil de doppler niet pakken ben bang dat als ik het hartje niet snel vind ik helemaal van slag raak.
    Heb hem sinds de 14 weken niet meer aangeraakt haha.

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nala maak je niet druk meid. Je hoeft de beeb nog niet met regelmaat te voelen hoor. Als je t maar iedere dag voelt ;) dat met regelmaat komt zo rond de 30 weken als ik me niet vergis... Ik had toen zo'n formulier van de vk gekregen waar t allemaal op stond

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    En nala? Allemaal goed gekomen:)?

Hier eindelijk weer eens de zin om mezelf een beetje bij te schaven zo na de zwangerschap/bevalling:D vandaag naar de kapper en haren verven. Binnekort wimper extensions laten zetten eens kijken of het wat is:D gister mn nagels gedaan! Nou het word weer een beetje toonbaar hoor hier hihi!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Nou meiden, alsof de kleine gisteravond dacht. Goh laat ik mama eens flink laten weten dat het goed zit!
    Vet geschop en ik zag zelfs me buik bewegen!
    Net samen wakker geworden 😳. Hij schopt nu dus weer haha.
    Pfff wat een opluchting 💙💙💙

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha gelukkig maar meid:)

9. MysteriousG

Hahaha fijn nala :D

10. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oeh meiden maandag de 20 weken echo.
    Vind het toch wel spannend terwijl veel afwijkingen al zijn uitgesloten.
    Het gaat me vooral om het hersenbalkje, als die er zit ben ik happy.
    Van de week heb ik het boek "De Kraamhulp" gelezen deze is van Esther Verhoef. Een absolute NO GO als je nog moet bevallen en dus een kraamhulp over de vloer krijgt.
    Heb al een paar dagen nachtmerries ervan hahaah

11. MysteriousG

Spannend Nala. Zit vast wel goed hoor ;) ken t boek niet haha maar klinkt best eng ;)

Hier ook haren geverfd en nagels eindelijk gelakt :p wel lkkr druk bezig met de kleine met voeden en verzorgen en daarnaast huishouden etc... Voel een soort van depressie op komen zetten omdat mn psychosociale omgeving niet naar mn wens is en ik hier helemaal niemand heb... Van mn ha moet ik daarvoor medicijnen nemen, maar dan moet ik ws stoppen met bv en dat wil ik niet!
    Mami gebruik jij nog steeds ad?

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; haha ojee niet meer lezen die boeken dan. En de 20 weken echo alweer! Altijd weer spannend zo n echo maar zal vast goed zitten.:)

@myst; je hoeft helemaal niet te stoppen met bv hoor bij bepaalde ad medicatie wel. Ik slik zelf sertraline en die is "save" voor als je bv geeft. Er is er nog 1 maar weet even niet hoe die heet.

@hier; maandag naar cb met D. Ben zoooo benieuwd hoeveel hij gegroeit is! Jeetje hij word echt lang! Ben t niet gewend hihi mn dochter was een heel klein poppetje:D dit is gewoon een reus:p maat 56 zit als gegoten nu nog ff en hij zit in maat 62!! Haha slagroom voeding:p

Vandaag is hij wel wat aan de rommel..... Hele dag al kleine beetje drinken, of dat ook weer clusteren is??? Of regelen? Haha geen idee maar heb t er maar druk mee:p

13. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Gisteravond verf gehaald, manlief is nu behang aan het halen.
    Reuze spannend. Vandaag behang afkrabben. Nog spannender. En dan word alles mooi gemaakt. Het word trouwens anders dan jullie denken.
    Het is namelijk zo dat we geen mooi grijs gestreept behang vinden.

Resultaat zal ik plaatsen als het er allemaal op zit en de meubeltjes staan haha.

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Onze dame maakt sinds een paar dagen (eindelijk) hele lieve geluidjes. Zo lief! Ook heeft ze een favo speeltje: de babygym wordt hier behoorlijk afgetuigd haha

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    De VK komt zo aan huis.
    Heb de beeb weer meer dan 24 uur niet gevoeld.
    Wordt vervolgd....

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    He jakkes nala!! Hopelijk is alles goed!!

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    oei Nala, hopelijk is alles in orde met jullie mannetje! xxx

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hartje klopt. Alles was goed.
    Opluchting, en het is heel normaal dat ie mu vaak van ritme gaat veranderen. En ik heb dus zo een dag of paar dagen niet voel.
    Pfieuw.

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Gelukkig maar Nala! Ik weet nog dat ik bij de oudste haar ook wel eens een hele dag niet voelde. En op het moment dat ik me dat bedacht, begon ze vaak binnen het uur te trappen. De jongste was veel regelmatiger te voelen.
    Ligt er denk ik ook aan hoe ze in de buik liggen / ligging placenta / harde buiken etc, dat je ze veel of weinig voelt.

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nala!

Deel Deze Pagina