Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ja miep dat zei de VK ook.
    Me placenta ligt achter dus daar ligt het niet aan.
    Maar als dr beeb met ze rug naar me buikwand toe ligt dan kan ie schoppen on het wilde weg maar omdat ie nog zo klein is voel je dat dan niet.
    Maar de VK zei ik heb liever dat je beld dan dat je gaat stressen erom.
    Ze had alleen wel haast want ze zat midden in een bevalling, dus hartje luisteren, voelen, kletsen en toen opeens RENNENNNNNN. Ik moest er wel om lachen 😊

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Meiden ik ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk, lekker uitgerust en me buik weer goed gegroeid haha! En morgen alweer 33 weken de tijd gaat nu toch echt wel heel erg snel hoor! Morgen weer naar de vk ze gaan dan ook kijken of me placenta omhoog is gegroeid en ben natuurlijk benieuwd of ons kereltje weer netjes gedraaid is en met ze koppie naar beneden ligt hihi!

Hoe is het verder hier gegaan, nog belangrijke high lights die ik gemist heb! Met alle newborns gaat het ook goed toch? En alle baby's in buik zijn ook gezond toch? Gezellig om hier weer te kletsen :)

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Joyce welcome back! Ik zag je buik op fb! Groeit lekker hoor hihi!!

Hier vanmorgen bij t cb geweest maar mijn god wat is mn ventje gegroeit!! Schrok er helemaal van haha.. 800 gram in 2,5 week! En hij is nu 56 cm! Mn beertje doet het goed!!

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    gaat hard hè Mami... ik heb pas geleden alle kleertjes opgeruimd die niet meer passen... jee zeg, een vuilniszak vol maatje 50 en 56. Ook van maatje 62 beginnen sommige truitjes wat krap te zitten... zucht, en mama maar kopen (moet toch even wat meer stilstaan bij aankopen dat ze toch echt maar enkele maanden met 1 maat doen, niet teveel en te duur inslaan dus)

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad Joyce! En dat de kleineen jij zo goed groeien haha! Alweer 33 weken, dat gaat ook snel zeg :)

6. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Heee joyce,
    Super dat je zo een fijne vakantie heb, wat ga je snel al 33 weken pff.

Hier vanmiddag de 20 weken echo gehad, alles was helemaal in orde met de kleine bink. 1 foto meegekregen van ze profiel.
    Ben helemaal verliefd.

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; ja! Gaat echt zo hard! Het lijkt ook nog maar zo kort geleden dat ik bevallen ben haha! Maar is toch alweer 5 weken terug. Heb ook alle maatjes 50 weg gedaan uit de kast en maatje 62 er al bijgehangen.

@nala; wat super dat alles goed is met jullie manneke! Top! 😁

8. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ik wou dat ze wel een paar maanden in maatje 50 konden blijven hangen. Zo jammer hahaha.
    Maar we zetten de baby trend voort in de grotere maatjes hahaha.
    Deze week krijgen we een nieuwe keuken begreep ik? Handig zo een vader maar die komt niet met discrete plannen hahahaha. Dus wacht wel af wanneer die komt.

En nu pizzaaaaaa beeb en ik hebben namelijk honger wooops

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Onze kleine meid maakt er een zooitje van met haar flessen vandaag... pfff.... heb je met flesvoeding ook clustermomenten en regeldagen, volgens mij heb ik nu met alle drinkkwaaltjes te maken.

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; ja dat kan hoor! Mijn dochter deed dat ook wel eens, dronk dan erg onrustig en beleef maar huilen na dr flessen. Ik maakte dan gewoon 10 cc flesje tussendoor.

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn de rommelige drinkdagen weer minder! Volgens mij is hij flink aan het regelen geweest afgelopen 3 dagen pfof wat een drama! Werd er af en toe helemaal simpel van, huilen onrustig niet willen slapen en drinken ook niet. Vandaag weer een beetje als vanouds en hij drinkt ook weer beter.

Morgen na controle bij de gyn dan is dat stukje ook afgesloten:)

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dankje Mami, dat is dus herkenbaar. Ik geef hier ook maar wat kleine beetjes tussendoor, want dat is het enige wat lijkt te helpen dan. Volgens mijn moeder kan het echt niet, moet zij gewoon 1 voeding om de 4 uur drinken, niks tussendoor en ook niet in delen, anders gewoon laten huilen... Zo dezen ze het dus ruim 30 jaar geleden... haha... heb uitgelegd dat laten huilen tegenwoordig echt niet meer kan, zelfs teksten uit het boek van de gdd voorgelezen... maar oma blijft bij haar standpunt hihi

13. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Whaaaa hele lap tekst getypt en alles weggeklikt grrrr! I give up!!

Joyce welcome back meid :)

Gaat echt hard he meiden :D

Nala mooie echo ;) fijn dat alles zo goed gaat :)

Ik ga nu maar eerst kolven en stax weer opnieuw proberen te typen :p

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou meiden er staat ons zwangere dus nog weer heel wat te wachten met regel dag etc haha... ik zal wel behoorlijk wat dingen moet googlen en de hulplijn (me moeder) bellen haha!

Gister weer bij de verloskundige geweest, kereltje is weer gedraaid en ligt weer met ze hoofdje naar beneden gelukkig! Placenta is mooi mee omhoog gegroeid dus het lijkt er nu op dat het gewoon lekker thuis kan zoals ik graag wil. Ze hebben ook even naar grote etc gekeken en hij ligt prachtig op schema gemiddeld kindje qua gewicht en lengte zijn de verwachtingen! Me happy!! Nu echt de laatste weken uitzitten ik wil dat hij er is hihi!

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ik laat het voeden op me afkomen. Heb me nu druk te maken om het behang krabben. Ik word GEK. Wat een pokke klus zeg bah.
    Maargoed ik ga daar weer mee verder en hoop dat het er morgen allemaal af is.
    Dan kan er hopelijk dit weekend of volgende week behangen worden.

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Waar kan ik me aanmelden voor HELP mijn man is klusser?

Hahaaha

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ojee, dat klinkt niet goed Nala hahah

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; ppff ja dat oude stempel gedoe met dat voeden! Ik ken het!! Mijn moeder zegt zelfs met borstvoeding ehm hoelaat mag hij weer hebben?! Ehhm mam waneer hij zelf wilt. Hahah echt op de klok of als hij heeft gedronken en hij komt een uur later weer, nou alweer?! Hij heeft toch al gehad? Hahaha... Mn moeder snapt er weinig van en vind het borstvoeden ook maar 1 gedoe. Fles is toch veel makkelijker? Hihi....

@joyce; top! Dat alles goed is!! Nu de laatste weekjes nog even goed doorkomen:D alles klaar voor de kleine?

@myst; haha... Lange kolfsessie meid:p vast niet toegekomen aan je verhaal:D

@nala; ojeee! Alle hens aan dek! Pff hier ook 2 links potig ventje! Haha!! Succes!!

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou nee eigenlijk niet, moet nog best veel kopen (van het lijstje voor wat moet je hebben voglens de kraamzorg). En het kamertje gaat ml van het weekend mee verder, laatste dingen schilderen, ledikant uit elkaar, kastje afmaken. En dan moet op zoek naar decoratie, mandjes en leuke blauwe dingen. Tijdens me verlof ga ik lekker alle kleertjes wassen enzo en het huis compleet uitsoppen en dan zijn we er klaar voor haha!

Mooi he die oude stempel, ik kan er wel om lachen en denk constant ach maak je niet zo druk haha!

20. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hahahahaha idd lange kolfsessie :p zusje kwam onverwachts langs en bleef logeren. Had mn handen vol aan haar want ze ziet de kleine als een pop! Moest hele tijd achter haar aanrennen want ze wilt haar hele tijd vasthouden haha.. :p

@nala oh jeeeej hahahaha klinkt veelbelovend :p

@Joyce komt wel goed meid :) heel veel dingen op de kraamlijst zijn overbodig. Zoals nafelbandjes, veiligheidsspelden en nog paar dingen... Hier nog in verpakking en niet gebruikt ;)

@voeden gelukkig hier een moeder die wel luistert haha :D

Deel Deze Pagina