Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; hier ook nog een bijna vol kraampakket maar jij wilt thuis bevallen he dus dan zul je vast meer nodig hebben eruit. Maar veel andere dingen zijn echt overbodig. Zoals 2 kruiken aan 1 heb je genoeg. Navelbandjes en veiligheidspelden zijn inderdaad niet nodig. Maar goed je kunt nog lekker shoppen :D altijd leuk toch:p

@myst; gezellig gehad dus:)

@nala; allemaal nog goed gekomen met je man haha!

@hier; druk bezig met het bedenken wat ik voor mn meisje moet halen voor de verjaardag! Dan word ze alweer 2! Tijd gaat zo snel. d. is ook alweer bijna 6 weken! Hij lacht haha echt zo schattig mijn kleine spekkie:D

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ja alles is hier goed gekomen haha. Helaas slapen we appart omdat ml zo erg snurkt en knarst in ze slaap. Ik zit er even helemaal doorheen. Emotioneel gezien en over vermoeit. Ik dacht even dat ik weeen had woensdag op donderdag nacht. Gelukkig was dat na 30 minuten weg.
    Ook me stuitje wordt steeds erger, kan amper nog lopen! Zitten en liggen gaat ook niet zo goed. 9 sept eindelijk naar de fysio ermee.

Ik ben intens gelukkig met me kleine wurmpie. Maar ik ben helemaal blij als hij veilig in ze wiegje of dicht tegen me aanligt.
    Ja het valt me emotioneel erg zwaar allemaal. Helaas denkt me omgeving dat ik me aanstel, want ja ik wou zelf toch zwanger raken.. stik denk ik dan alleen maar.

Sorry moest ff klagen.

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; lastig al die lichamelijke klachten:( hopelijk word t snel beter.

Probeer van je zwangerschap te genieten! Je zult merken dat als de kleine is geboren je de zwangerschap gaat missen:) het is ook allemaal heel spannend en nieuw dus logisch dat het emtioneel voor je is. Komt goed meid, lekker genieten van de momentjes met het kleine mannetje in je buik.

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Het is ook heel wat wat er allemaal met je lichaam gebeurd. En als de klachten dan ook van zo'n aard zijn dat het je in de weg zit, dan is het toch logisch dat het emotioneel gezien iets met je doet! Hopelijk krijg je voldoende steun van ml & gaat die fysio een positief effect hebben. Het zal even doorbijten zijn, maar over 20 weken hebben jullie een prachtige knulletje erbij.

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier... alles zijn gangetje. H. doet het prima... ligt op dit moment nog te slapen, meestal komt ze rond 8 uur voor de eerste fles. M. is weer de eerste dag naar school & ook weer een paar dagen naar papa. Dat betekent dat ik hier eindelijk eens kan puinruimen.... moet echt veel doen. Er staat een mega berg strijkwas op mij te wachten, blehhhhh!
    H. krijgt trouwens donderdag weer prikjes, dit keer maar preventief paracetamol geven dus omdat ze de vorige keer zo heftig reageerde :(

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Mami nou heb weer heerlijk geshopt hoor, spuugdoekjes hydrofile, molton en hoeslaken voor het wiegje. Moet nu alleen nog even extra setje denken en laken voor in de wieg (heb maar 1 setje lijkt me wat weinig). Heb vanuit me zorgverzekering een kraampakket ontvangen voor thuis bevallen, ik ga er vanuit dat alles er in zit haha! Kruiken, wippertje heb ik allemaal lekker van me nichtje kunnen lenen, dus vanvond badje met standaar ophalen via MP gekocht en dan heb ik volgens het kraamhulplijstje geloof ik wel alles!

@ Nala ik snap dat het niet altijd even makkelijk is, ook emotioneel gezien. Ik had gister ook echt een baaldag die kleine is de hele dag wakker geweest en is de hele dag mega druk geweest ik ben helemaal bond en blauw van binnen, kon wel janken. Maar er zijn gewoon dagen dat je super down kan zijn, volgens mij hoort dat er ook echt wel bij. Laat je lekker verwennen door je man en neem lekker rust, en voor je het weet is het weer morgen... en is alles weer anders...

@ Miep wat heerlijk dat je een lekker kunt puinruimen zeg, ik had er gewoon geen kracht voor van het weekend dus het is echt een complete puinhoop bij ons thuis haha! En inderdaad lekker para geven aan die kleine meid, hopelijk gaat het dan beter!

Ml is van het weekend weer verder gegaan met het kamertje, het word nu echt wat zo gaaf! vanavond gaat hij de meubels die deels geverft zijn weer in elkaar zetten en dan kan ik gaan beginnen met de aankleding.. zo'n zin in hihi! Wil alleen leuke blauwe aankleding maar dat is best latig om te vinden, dus tips zijn welkom hihi! Fijne dag allemaal meiden!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zo meiden, druk weekend achter de rug.
    Vanavond even een blokkwast halen en hopelijk morgen het plafond schilderen. Dan kan me vader komen behangen. En dan alles inrichten. Kan niet wachten.

Joyce hier worden de muren grijs en het plafond blauw. Ik werk met witte/grijze/blauwe accessoires en haal het bij de babydump. Of ik schilder het zelf.

Miep ja lekker vooraf al paracetamol geven want dat van vorige keer is niks.

Ik lig nu lekker op de bank te genieten van de schopjes die ook van buitenaf waarneembaar zijn. Echt schattig.
    Had ik trouwens verteld dat ik maar 2 kilo aan ben gekomen. Echt goed haha.

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; ja meid is zat, extra setje voor de wieg is wel handig ja:D

@kleuren; mijn kleurtjes qua aankleding zijn grijs/baby blauw, marine blauw en wit:D

@miep; o god ja die prikjes die van D. komen ook steeds dichterbij bbrr!

@nala; heerlijk meid lekker genieten:) en netjes hoor 2 kilo:D
    Ik ben al aardig wat afgevallen weet nog niet hoeveel aan gewicht maar aan mn kleding te zien moet ik hoognodig shoppen:D

9. ATJ

ATJ Lid

29 mei 2014
    55
    0
    0
    Hey dames!!! Yasmijnkai hier!! Wat fijn dat jullie zwangerschappen goed gaan en sommige zelfs bevallen zijn.

Sorry als ik weer zomaar hier kom schrijven maar moest even weg van de hele site en even pauze hebben voor mij. :)

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @atj; heey meid! Wat leuk dat je er weer bent! Ook zwanger aan je banner te zien! Gefeliciteerd!!

11. ATJ

ATJ Lid

29 mei 2014
    55
    0
    0
    Thnx en klopt hihi ook al een mooi kloppend hartje gezien. :)

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooi! Geniet ervan:D

Hier wel wat veranderingen hoor in t topic... Zijn een paar verhuisd naar andere topics maar komen af en toe nog wel even spieken ook zwanger. Weet even niet meer wie nog niet haha! Maar miep, myst en ik zijn bevallen. En de rest nog zwanger:D

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Nala ja bij ons is het kamertje beige met wit en steigerhout. Nu wil ik qua aankleding dus schilderijtjes knuffeltjes dingen baby blauwe dingetjes.

@ Mami ga ik het met 2 setjes wel redden toch.. ik heb echt zo geen idee/ervaring met dat soort dingen. Ach de tijd zal het leren gelukkig is de winkel dicht bij. Hoeveel rompertjes moet je eigenlijk een beetje hebben in maat 50 en 56?

@ ATJ gefeliciteerd meid met je zwangerschap, lekker van genieten!

14. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    ATJ meidddddd gefeliciteerd wat goed zeg!!!
    En helemaal goed even tijd voor jezelf topper!

Joyce deel je je kamertje met ons??

En ik ben vergeten wat ik wou zeggen verder? Zucht gelukkig heb ik daar niet 100x per dag last van... Zwangerschapsdementie heerlijk hahaa

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ohjaaa.. Me schoonzusje heeft net dr termijnecho gehad. Een prachtige baby met hartslag! Ze is nu 11.4 wkn. Zo ontzettend fijn, 12 maart uitgerekent 2 maanden later dan mij echt fijn.

16. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ nala natuurlijk deel ik het met jullie! Foto's volgen dus zeker weten binnenkort! En wat een fijn nieuws voor je schoonzus zeg, lekker genieten nu ook voor haar! Heerlijk!

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Manlief gaat zometeen het plafond schilderen 😳.
    Hou me hart vast, wie me op fb heeft die weet hoe blauw ik dat kastje geschildert heb.... Zo word het plafond ook!

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hier is het nog nat. Zal morgen bij daglicht even een foto maken. Maar er kan iig behangen worden. Eindelijk.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25 KB
      Weergaven:
      0
  19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Netjes gedaan Nala!

H. doet het prima. Ze drinkt soms nog steeds wat onrustig, en in de avond wil ze wakker blijven tot de laatste fles (en dus voortdurend op schoot bij papa of mama anders wordt ze boos)... maar verder is het een hele handige baby. Ze speelt nu al volop in de box en kletst dan volop tegen haar speelgoed. Haar speeltjes hebben het wel zwaar, want ze slaat er het liefste zo hard mogelijk tegen aan.

Het leventje hier begint een beetje een sleur te worden... haha. Maar dat gaat volgende week veranderen, want dan ga ik weer werken. Eigenlijk heb ik daar helemaal niet zo'n zin in, maar wat extra centjes zijn welkom... bovendien werk ik gemiddeld 8 uur per week, dus ik moet zeker niet klagen. Er gaat wel heel wat veranderen op mijn werk. De flexpool waarin ik werkte is verdwenen, de helft van de flexkrachten is ontslagen. De rest is verdeeld over verschillende afdelingen. Omdat ik HBO verpleegkundige ben, ben ik neergezet op een zware afdeling van het verpleeghuis. Bijna alle patiënten zijn bedlegerig, hebben complexe zorg nodig, dus veel toeters en bellen. Tijdens mijn zwangerschap heb ik deze afdeling een beetje gemeden omdat het fysiek erg zwaar is... nu moet ik dus flink aan de slag. Voordeel is wel dat ik nu echt ergens bij ga horen, dus dat ik de mensen (ook collega's) echt leer kennen... ook wel leuk.

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He miep wat fijn dat je kleine prinses zo goed drinkt!

En weer aan het werk! Hoop dat het je bevalt en je collega's ook leuk zijn als je ze beter leert kennen.
    Wat gaat de tijd snel zeg! Zo ben je net zwanger en zo ben je bevallen en moet je weer aan het werk.

Ik zit vanaf vandaag in de ziektewet omdat ik bijna niks meer kan door die rot stuit auwie!

Deel Deze Pagina