@ Joyce... even nieuwsgierig over jouw matrasje... moet je nu een ander regelen? Mijn schoonzusje heeft nl ook zo'n matras gekocht, ze had er mij zelfs op aangesproken dat het helemaal geweldig voor mij zou zijn, omdat H een buikslaper is (vandaar dat ik weet dat ze er 1 heeft)
@miep ze noemen het een matrasje maar het is een matras opleg van zo'n cm dik met een honingraat structuur. Ik hoef dus geen nieuw matras omdat het matras zelf prima is. Maar ik ga zodra de kraamhulp weg is het airosleep opleg matrasje gewoon gebruiken hoor, ik vind het zo'n onzin. Als de kruik lekt op een gewoon matras verbrand de baby toch ook? En ik hoor weinig mensen die lang kruiken gebruiken dus ik kijk het gewoon even aan. Heb ook voor het ledikant alles van airosleep zat er gratis bij dus daar ga ik het ook weer gebruiken. @ mys wat fijn dat ze het zo goed deed, die prikjes schrikken ze volgens mij altijd wel een beetje van en dat ze daarna wat "ziekjes" zijn is ook niet gek toch. Heerlijk dat ze de volgende dag alweer haar vrolijke zelf was! En ja de tijd gaat nu echt snel voor dat ik het weet is onze kleine man er... Kan ook niet meer wachten hoor, ik wil hem zien en knuffelen!
Mijn schoonzus heeft geen matje, maar echt een matras van aerosleep... ik heb overigens thuis geen kruiken gebruikt, maar we hebben dan ook een zomerkindje... ik het ziekenhuis wel de eerste 3 dagen. Maar toen warmden ze het bedje er alleen mee op, ze heeft nooit met kruik in bed gelegen
@joyce; jeeeh! Bijna is je kleine ventje er!! spannend!! @myst fijn dat de kleine meid het er goed op doet! D. Moet 12 sept voor zn prikjes @hier; het is feest!!! hihi mijn kleine meisje is alweer 2 jaar! 2 jaar geleden lag ik om deze tijd in de weeen!!😱 wat gaat de tijd snel meiden! Echt niet normaal!!
Gefeliciteerd mami 🎉 🎂 🎁 💃 🎈 Wat gaat de tijd toch snel zeg! Lkkr feesten en de kleine dame heerlijk verwennen 😉
Hier druk dagje met opruimen en inpakken. Wij gaan weekendje naar mn ouders toe Fijn weekend allemaal PS lijkt een WhatsApp groep of een Facebookgroep jullie misschien wat? Het is erg stil hier de laatste tijd
Ik vind een facebookgroep ook een goed idee! @mami gefeliciteerd met jullie meisje, alweer 2 jaartjes geweldig! @mys veel plezier bij je schoonouders dit weekend! @miep ja ik denk dat het in oktober ook nog niet zo koud is voor een kruik maar als de kraamzorg het nodig vind voor de zekerheid maar het matras opleg er vanaf en na de kraam week er weer op haha! Ga zo gezellig met me mams boodschappen doen, heerlijk dat verlof alles rustig aan en je hoeft niet meer alles in het weekend te doen! Kan ik aan wennen haha!
Poging 4. Om me verhaaltje te typen. Facebookgroep i'm in! Leuk. Joyce, heb een goed gesprek met ML gehad en me moeder. We gaan dit voorleggen aan de vk om te kijken of ik een klein beetje extra begeleiding kan krijgen gedurende de zwangerschap. Durf na het gesprek met ML ook meer te uiten hoe ik me voel. Mami nogmaals gefeliciteerd xxxxx Ehmmm mys, veel plezier dit weekend. Miep zwaai en knuffff. Zoals jullie konden zien ben ik lekker aan het knutselen voor me binkie. Gister eindelijk een boxkleed gekocht en een bijpassend speenkoord (heb ook al een voedingskussen en een muziekknuffel van Tiamo Giraffe) helemaal happy dus. Heb ook een joggingbroekje met baby zijn naam erop gemaakt zo leuk! Ennnn ohja het kamertje, me vader moet nog komen behangem pas daarna kan het inrichten beginnen, en ik heb geen geduld meer haahaha maargoed we hebben nog 17 weken de tijd.
Facebook groep leuk!! Thanks ladiez voor felicitaties! Ze heeft een super dag gehad.. En heel veel ceadeautjes gekregen! Uhmm verder ben ik vergeten wat iedereen heeft geschreven whoops.. Vandaag schoonmaak dag hier😜 fijn weekend dames!!
Hellow meiden! Ik kan wel janken! Mn kinderwagen valt tegen overal krassen op het frame, gaatjes in de boodschappenmand aan de zijkant, spatbordjes bij de wielen helemaal bekrast door het inklappen, zelfs de letters van het merknaampje is aan het vervagen alsof de wagen al een tijd in gebruik is! Heb net een klacht gestuurd naar babydump oja en als klap op de vuurpijl past de maxi cosi helemaal niet op de adapters! bah! Baal echt als een stekker, zoveel geld voor flut kwaliteit! 😢😢
Sorry meiden dat ik nu pas reageer maar damn wat voel ik mij slecht. Mami: wat balen, hoort niet zo te zijn hopelijk krijg je snel een nieuwe of je geld terug.
Ja baal ook echt moet nu langs de winkel komen met de wagen! Ppff Maar we zijn overgegaan op facebook! Als je het leuk vind mag je er ook bijkomen, stuur maar een pb als je wilt😁