Hey meiden. Hier een lekker weekend gehad, wel veel misselijk maargoed. Voor de rest voel ik me helemaal toppie. Nu lekker een filmpje afkijken en me mandje in❤️.
Hier een druk weekend gehad! Ouders zijn net weg... het weer was idd heerlijk! We zijn samen gaan wandeken en ijsje gegeten buiten maar ben wel doodop nu en heb last van olifantenpoten ga zo douchen en heerlijk met de beentjes omhoog @miep dat zijn wel een hoop dekentjes haha @mami zou best kunnen hoor. Had ik toen ook erg last van...
@nala wat fijn dat t goed met je gaat meid hopelijk ben je snel van je misselijkheid af! @miep ik duim voor je meid! Hopelijk ligt de kleine dame met haar hoofdje in de bekken! Hoelaat moet je morgen? Ik heb vrijdag mn echo! Ben er zooo benieuwd naar
Hier: slecht geslapen... vindt het toch wel spannend. Hihihi, tja, de laatste weken maak ik niet veel mee, dus zo'n afspraak met de gyn hakt er even in. Heb gisterenavond in bed nog even wat zitten lezen over normaal bevallen na een ks. En het blijkt dat niet alleen de ligging bepalend is, maar ook andere zaken zoals mijn litteken, grootte van het kind etc. En dan ga ik weer twijfelen, want volgens mij krijgen we toch best een flinke baby haha... Nou, nog 3 uurtjes...
@nala; nou nala hopelijk word het snel minder dit is ook niks zeg! @miep; extra spannend dus meid! Ik duim voor je dat alles goed is en je gewoon mag bevallen!
Hey allemaal. Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Kennis gemaakt met de gynaecoloog. Beetje een zenuwachtig typje, maar we krijgen alleen met haar te maken als de bevalling niet goed zou gaan verlopen. Bloeddruk voor mijn doen aan de hoge kant: 120/85, nog wel goed, maar ben erg zelf niet zo blij mee. En natuurlijk het belangrijkste: onze dame ligt met haar hoofdje naar beneden en al diep tussen de bekken, ze is dus ingedaald. Dat ze ingedaald is had ik niet verwacht. Ik heb wel een zeurend gevoel gehad daar onder, maar ik had gedacht dat ik er meer last van zou hebben (bal tussen benen - gevoel). Advies: natuurlijke bevalling. Natuurlijke bevalling wordt wel extra goed in de gaten gehouden. Hij moet volgens het boekje verlopen. Ze nemen maar minimale acties om de weeën op te wekken, las dit niet goed verloopt wordt het alsnog een keizersnede. Dat geldt ook voor als er tekenen zijn dat het litteken gaat scheuren. Als het geen spoed-spoed is, hoeft de ks dan niet onder algehele narcose, erg fijn om te weten want ik wil alles wel meemaken. Nou, ben helemaal blij en kijk er positief tegen aan!
@nala oh bah bah! Daat heb je idd best vaak last van zeg. Heb je t al met de vk over gehad of ze je daar geen medicijn ofzo voor kan geven? @miep hoe was t meid??? @hier word laatste tijd met hele dikke handen wakker.. kan mn vingers noet buigen of iets vast pakken... heerlijk dat vocht in mn lijf!
Oohhhhh wat fijn miep!! Ben ontzettend blij voor je Hopen dat de natuurlijke bevalling ook goed zal gaan duim duim duimmmm
@myst; ooh vocht! Vreselijk! Ik ken het van mn vorige zwangerschap toen had ik dat ook ppff! Je handen in wisselbaden houden helpt wel wat als het te stijf word allemaal @hier; bah! Misselijk is gewoon weer terug? In vlagen net als in het begin niet leuk!!! Ppff ook voel ik dat mn kleine ventje flink is gegroeit, de ruimte raakt echt op! Bewegingen doen pijn. Ook die steken naar onder aauuw!! Zooo moest even klagen hoor! Is al paar dagen zo aan de rommel maar mag nu wel even ophouden!
@mami komt dat niet omdat knulletje veel druk uitiefent op je maag/darmen? Ik heb soms enorme krampen na t eten en word er soms ook misselijk van. De kleine dame vindt t leuk om haar kontje/rugje en voeten zo ver mogelijk omhoog te duwen haha. Krijg er een hele scheve buik van
Mijn kleine dame duwt af en toe ook haar billen omhoog, maar dan tegen mijn ribben aan... pfff, dan moet ik haar echt weg duwen, want het is niet prettig ademhalen op die manier... Hier geen last van misselijkheid, last van maagzuur is ook zo goed als verdwenen. Maar ik draag echt ver naar voren. Net of de baby + toebehoren zo op mijn buik is geplakt. Wel last van vocht, voeten zijn sneller wat beurs en ik merk het als ik mijn handen in een vuist knijp... en waaraan ik het vooral merkte: de weegschaal: ik weeg opeens 1,2 kilo zwaarder dan vorige week, ben nog geen enkele keer zoveel in 1 week aangekomen, help! Als ik nu flink wat gebak verorberd had, maar heb niets overdreven gegeten dus moet wel vocht zijn
Hi meiden. @miep aaah goed nieuws! Ik duim dat alles zo gaat verlopen als geplant is en dat je natuurlijk gaat bevallen! Helemaal super! @mys ik heb altijd last van vocht vasthouden dat is helaas een familie kwaal en ik merk het nu meer. Net wat mami zegt wisselbaden super fijn en veel water drinken en oppassen met te zout eten. @hier die misselijkheid ehm ja ik ga het volgende maand met me vk overleggen maar ik hoop dat het dan toch wel al minder is of helemaal weg. Hier een bizar momentje ik stap echt een hele andere wereld in nu en laat steeds in me hoofd dat filmpje van de echo afspelen, dat hartje. *smelt* het was echt te cute. Wou dat ik een echo apparaat mee naar huis kon nemen hahaha.
Tnx voor de tip meiden ♥ @nala ik hoop ook dat t weggaat meid! En wat dat echo apparaat betreft dat wil ik mn hele zwangerschap al haha zet je echo's vast op camera! Heb ik ook gedaan en weken lang van genoten ♥
Hier viel trouwens de 36 wkn echo een beetje tegen. De gyn deed het ff snel snel. Even checken of het hoofdje beneden lag, ja... zoef weer naar het buikje, omtrek opmeten, ligt op schema, nog even de hartslag... klaar! Ze was binnen een minuut klaar, terwijl ML en ik nog even aan het bedenken waren wat we nu gezien hadden. Ik liep de deur uit en bedacht me nog dat ik helemaal vergeten was te vragen of het nog steeds een meisje is ... hahah... nou, die vorige echo was zo uitgebreid, daar zullen ze toen echt niet overheen gekeken hebben....