Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ooh vervelend miep dat ze zo snel deed.
    Is het gebruikelijk om na je 20 weken echo nog een echo te krijgen? Of is dat alleen in speciale gevallen zo?

Als het zo is dan plan ik in week 26 nog een 3D echo hahaha

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Aahh miep dat is echt balen heee! Deden ze hier in het zh ook bij de gyn afdeling... blijkbaar hebben ze t te druk ofzo ;)
    Maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze t geslacht fout hadden bij de vorige echo hoor :)

3. MysteriousG

@nala ik kreeg 4 extra groeiechos om de groei van de baby voor de zekerheid in de gaten te houden, maar denk dat je normaal na je 20 weken echo geen echo's meer krijgt tot een week of 36

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    36 weken echo is gebruikelijk, een laatste controle zodat ze zeker weten dat je op een goede manier de bevalling instapt (hoe ligt het kindje, hoe groot is het, hoeveel vruchtwater etc)... maar is geen 3D...

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; het zou kunnen hoor!

@miep; Ik denk dat het best gebruikelijk is hoor want mijn echoos zijn ook wel snel bij 1 gyn. (Ik zit bij 2 gyn) 1 legt alles uit en kijkt nog even voorde leuk. Die ander is ook rats rats en klaar! Het is ook dat ze geen geduld hebben voor een dobler hahah ze pakken gewoon gelijk het echo apparaat.

6. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Och ik heb net Couscous gemaakt en wat heb ik genoten! Nog een portie over dus dat eet ik lekker morgenmiddag hmmmmm.

Wat hebben jullie gegeten?

7. MysteriousG

@nala lekkerrrrrr :D

Hier hebben we pizza gegeten, want ik was voor 2 uurtje op de schoot van ml in slaap gevallen en werd pas om 18.00 uur wakker :) arme schat heeft me gewoon laten slapen en heeft 2 uur lang behalve zappen nix anders gedaan ♥♥♥

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier bami (surinaamse) gegeten:)

Straks lekker een muffin hmmm kopje thee erbij! :D gelukkig word ik ervan:p

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier kipburgertje met rode bietjes + ui... mjam... heel eenvoudig maar o zo lekker

10. MysteriousG

Mmmm lekker hoor meiden!!! Krijg er weer trek van :)

11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Lekker allemaal meiden krijg er weer honger van hahaha

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Slechte nacht gehad, heb maar 5,5 uur geslapen. Wel een diepe slaap gelukkig. Onze dame begon gisterenavond laat met haar hoofd flink in mijn bekken te duwen. Dat was niet fijn en ging gepaard met wat flinke steken. Ik kon er niet van slapen en een mega harde buik natuurlijk. Gelukkig werd ik vanmorgen met een ontspannen buik wakker, maar mijn onderbuik voelt mega beurs. Vandaag maar lekker rustig aan doen

13. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oooh miep wat vervelend! Doe inderdaad lekker rustig aan!
    Nog even en dan ligt ze heerlijk in je armen ❤️

14. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Nou zoals jullie weten (of niet) heb ik een ernorme angst voor bloedprikken (neem jij ergste angst en je weet hoe ik me voel). Heel stoer is ML vanmiddag meegeweest naar het ziekenhuis en ik was meteen aan de beurt. Vertelde meteen dat ik echt bang was maar die gozer lulde er lekker omheen en stelde duizend vragen over de baby, en klaar zegt ie! Huh klaar? Zegt ie ja goed he! En dit is me 2e dag pas dat ik bloedprik. Ik zeg grote god jij mag blijven! Heb niks gevoeld!

Daarna ging ik wel bijna van me stokkie omdat ik ervoor zo zenuwachtig was maargoed. Ik leef nog hahahaha.

15. MysteriousG

@nala hahaha ik zag t al voor me :D wel goed van je hoor ;) en wat fijn dat je er niks van voelde :)

@miep dat is balen heee midden in de nacht wakker worden van krampen! Maar goed we zijn er bijna :D

@hier druk dagje gehad met boodschappen en het huishouden doen... heb gelukkig wat meer energie dan voorheen, maar nu meer last van olifantenvoeten en handen zeg pfffff... gelukkig kan ik nu gewoon met slippers lopen, want geen enkel schoen of balarina past mij nog ;)

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

@nala; goed van je hoor!

@miep; ppff die nachten! Heb op de bank geslapen:D haha!! Had het bloedheet!

@hier; hier ook dagje boodschappen en huishouden gehad, niks bijzonders. Wel de hele dag door steken in mn onderkant! Wow niet fijn! Ook als de kleine beweegt zit ik met kromme tenen op de bank. Alsof ie zich eruit wil wurmen auw!! Ook af en toe menstruatiekrampen, dus qua voorwerk rommeld het lekker door hier:D

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahaha kan me voorstellen dat andere erom moeten lachen! Als alles goed is de 2e echo dan laten we 11 juli de pret echo doen bij dr. Papa in Amsterdam! ML kan niet meer wachten op het geslacht we zijn super nieuwsgierig!

Hier cadeautjes gehad! Een super leuk speelkleed met beertjes voor in de box. Een loopwagen (met leuke knopjes enzo) een eetstoel voor aan de keukentafel en een setje waar je hand en voetafdrukjes kan maken. Echt heel leuk!

18. MysteriousG

Wat leuk Nala! Kleine wordt nu al lkkr verwend :p kan ik me heel goed voorstellen hoor! Hadden wij ook heel erg! Vooral omdat je al wilt gaan shoppen :D

@mami klinkt idd als voorwerk en is idd niet zo fijn.. gwn lkkr je rust nemen :)

@hier heerlijk aan t genieten van mn actieve meisje in mn buik. Ze is al een half uur bezig met heen en weer bewegen ♥ je ziet haar haar voetje gewoon omhoog duwen zoooooo lief ♥♥♥ ml speelt er continu mee en legde net een perzik op mn buik zodat zij hem weg zou schoppen maar blijkbaar is ze geen voetbalfan hahaha :D ze reageert wel veel op muziek. Denk dat ik een kleine danseresje in mn buik heb :p

19. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    En weer een slapeloze nacht. Grrrrr

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Weer een kort nachtje achter de rug... pffff.... het slapen ging zo goed en nu plots 3 dagen achter elkaar slecht/kort geslapen. Gelukkig niet zo'n ramp als vorige nacht. Ik kwam wel moeilijk in slaap, uiteindelijk werd ik rond half 5 wakker en moest ik ontzettend naar de wc. Nog even terug gekropen in bed, maar toen had ik opeens zo'n honger dat ik niet meer kon slapen. Rond kwart over 5 dus mijn ontbijtje... daarna gewerkt aan mijn online verlanglijstje voor de kraamvisite, die is nu bijna klaar.

Hebben jullie al ideeën wat jullie als kraamcadeau willen krijgen. Ik heb er wat kleine praktische dingen opstaan zoals Avent tuitbeker en drinkbeker, een koeka badponcho, thermotas voor flesje, verschoningsmatje wat ik nog mis, babybanz zonnebril.... ben nog aan het zoeken naar andere leuke kleine dingen... Mijn ooms en tantes geven nooit geld, willen altijd persé iets kopen. Aangezien ik heel kieskeurig ben, wil ik dan wel dat ze iets uit mijn lijstje kiezen en niet zomaar iets kopen. Bij mijn oudste dochter heb ik zoveel foute cadeaus gekregen, dat is gewoon zonde (kleding die ik absoluut niet mooi vind, speelgoed wat overbodig is etc)

Deel Deze Pagina