Ik zie wel een streepje hoor, spannend meis hoop voor je dat het positief is dikke knuffel iig wachten is niet leuk
@yasmijn; oh meid dat is nog wel goed duidelijk dan inderdaad?! Ik duim voor je dat het een zwangerschap is
Meiden! Wat gaan jullie eten vanavond hihi kan me toch niks verzinnen! Dus dacht misschien even wat inspiratie bij jullie zoeken
Heee allemaal! Wat betreft avondmaal... ik heb kwartaalmeeting op het werk..dus krijg een buffetje.. niet verkeerd he!! @thee; ik drink altijd rooibosthee en daarnaast 1 a 2 koppen cappuccino per dag. Maar als het raak zou zijn ga ik hier gelijk mee stoppen! @skyfall; have funnn meid!! @kwaaltjes: ik net op pauze geweest... vlak na lunch..was beetje misselijk en weer die oprispigen.. nu nog steeds.. blegh.. Maarr goed nieuws..de woensdag zit er alweer bijna op.. dus weer een dag minder wachten!
@kimroy; wat een luxe! Lekker zeg! @avondeten; ben er nog niet helemaal uit maarr ik denk dat het gewoon maar de makkelijke rijst met kip en salade met tonijn gaat worden
Ik neem een snelle hap: bakkie sla met rauwkost en wat kip... helaas niet uitgebreid koken want ik moet om 18 uur werken... tot 22 uur en morgenvroeg weer! bleh... geen zin in!
Dames...ik zat liever vanaaf lekker op de bank voor love is in the air..dus wie wilt ruilen...haha! Nee een buffetje is altijd lekker, maar de avond is zo lang dan...blegh! Miepske; succes!
Gezellig hier @yasmijn ik zie ook een streep!!! Hopelijk is t echt positief @mami wij eten rijst met vis. Heb ik zin innnnn @kimroy mmmm lekkerrrr geniet ze meid! En de kwaaltjes klinken ook positief. Btw meid ik heb gehoord dat koffie skechte unvlied kan hebben op innestelling. Ik zou t zowiezo niet mr drinken dan @all: hier last van rugpijn en beenkrampen..