Vandaag ook nog ff testen. Of hij lichter of donkerder is geworden Misschien krijg je wel weer een ovu
Nou dan kan ik me borst nat maken heb 13 jaar de pil geslikt haha! Maar je cyclus hoeft niet regelmatig te zijn om zwanger te worden gelukkig het is alleen zo zoeken naar je ei hahah! Ik heb nog nooit via ovu testen gezocht naar me ei dat is deze cyclus ook de eerst keer, dus denk dat ik gewoon helemaal me ei niet heb gehad op 21 november wat ik eerst dacht. Want na je ei heb je max 19 dagen dacht ik zo. Nou ik ga ga er vanvond weer een testje tegenaan gooien en dan zal ik hem hier weer uploaden zodat jullie mee kunnen oordelen. Heb wel echt sinds deze week oprispingen en steekjes in me lies met uitstraling naar me benen, misschien ei symptonen?
Joyce kan je niet gewoon een bloedafname eisen? Daar zien ze toch snel genoeg of je zwanger bent of niet?
Ik heb een hele fijne huisarts hoor, heb vorige week gebeld en hij gaf aan doe deze week een test en volgende week (die van afgelopen zaterdag was wit) dus zaterdag laatste keer testen en is het dan nog steeds wit en niet ongi moet ik weer bellen en gaan we verder kijken. Was toen ook al blij dat ik gelijk serieus werd genomen door me huisarts. Dus maandag ga ik bellen als er niets gebeurd. Maar wie weet komt me ei er nu aan dan hoef ik zaterdag ook een test meer te doen haha!
@snoe wat fijn dat je je beter voelt rust maar lkkr uit meid ♥ @miepske goed opgelost @joyce hopen dat je idd je ei krijgt ben benieuwd naar je ovulatietesten @mami aiiiii lijkt me eng! Pas je wel goed op jezelf meid? @joanna bah! Beterschap en succes met je afspraak meid ♥ @hier heb hele erge last van vermoeidheid.. nergens kracht of energie voor *zucht*... ben ik trouwens de enige zwangere met de meest raarste dromen?? Word er beetje gek en nog moe van pffff
@joyce; misschien toch een ei in aantocht hopelijk een knalstreep @joanna; gedverrr succes met je afspraak vanmiddag! @myst; ik heb ook rare dromen, enge dromen soms word ook vaak wakker snachts. En ben ook nog steeds moe als ik wakker word, heb ook de hele dag van die branderige ogen ppff.. En rond de middag krijg ik zo n gaapaanval kan gewoon niet stoppen met gapen zo moe. Maar ja met een kleine meid hier moet ik wachten totdat zij een besluit te dutten hihi..
Bah enge dromen heb ik ook last van hoor.. en daarna niet mr willen slapen en toch doodmoe weer in slaap vallen en opnieuw dromen grrrr... ik heb geen kleine meid, maar een dutje doen is bij ook erg lastig... heb altijd nog zoveel te doen voordat ik eindelijk kan rusten dus ook hier last van branderige ogen
Heb btw besloten nog ff te wachten met haren verven. Voelt zooo dubbel en lees er zoveel dubbelzinnige verhalen over, dus doe t ff niet tot de 12 weken voorbij zijn. Zal t ook voor de zekerheid aan mn vk vragen..
Zooo even geslapen maar nog zooo moe! Is gewoon niet leuk meer! ik ga mezelf nu naar de supermarkt slepen ppff wat een dag
Ik heb de supermarkt maar overgeslagen vandaag... te moe voor! Ging net douchen en na 10 min kreeg ik bijna geen lucht mr en werd duizelig kreeg last van hartkloppingen. Ben gelijk uit de douche gestapt en op de bank gaan liggen brrrr eng... van manlief mag ik niet mr douchen als ik allee n thuis ben. Hij was behoorlijk geschrokken van mn bleke kop
Typisch, ik kom ook net onder de douch uit en voel me ook niet lekker. Dochter staat er nog even onder, wil altijd spelen met een emmer vol eendjes, bakjes etc... maar ik trok het ff niet meer. Zit nu op de bank, maar heb echt het gevoel dat ik moet liggen ofzo... bah bah
Ja brrr niet leuk!! Ik had dat vanmorgen! Zo raar, mn hele rug was nat van zweet! Ook bleke kop! Ga voortaan maar een flesje limo naast mn bed neerzetten als ik eruit stap eerst een paar slokken nemen.
Drinken helpt idd... maar wat een gedoe zeg brrrr. Voortaan beter letten op wat ik doe, hoelang etc... Wij hebben vandaag weer eens lekker lasagne (wel met volkoren bladen) had ik weer eens zin in hihi. Wat eten jullie allemaal? Vraag me eigenlijk af hoe t met snoechy is.. nog nix van haar gehoord! Hoop dat alles een beetje goed verloopt
Hier eten we lekker makkelijk geen fut! Kleine meid eet poffertjes en wij gaan aan de soep met een pistoletje griekse kip. Hoop ook dat alles goed is met je snoe!!
Pff... net even een half uurtje weg gedommeld totdat ML thuis kwam. Normaal kook ik, maar dit keer was ML zo lief om het te doen. Ik heb maar 2 lepels erwtjes op en een half sausijsje... meer lukt echt niet... misselijk. En ik had eigenlijk best zin in pudding, maar die pak ik later maar. Nu: misselijk bleh
Ik sta lekker hollands aardappels met bonen en cordonblue te maken haha! Die lasagna klinkt beter! Eet smakelijk!
Hmmm klinkt wel lkker hoor meiden Ben zoals gewoonlijk misselijk na t eten blehhhh wou morgen voor manlief iets met zalm bereiden, want daar vraagt ie al een tijdje naar. Maar word nu al misselijk als ik er aan denk bahhhh!