Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden :D ben gek op paars/roze :)
    Die van ons is ook een kunstboom :)
    Ben benieuwd naar de foto miepske. Klinkt wel mooi hoor met vlinders :D

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Haha kerstboom nu al? Ik doe het altijd pas nadat sinterklaas weg is.. Dus ik ga volgend weekend lekker keuvelen met vl.. boompje uitzoeken lekker versieren.. heerlijk!

3. MysteriousG

Joyce ik wou het sinds vorige week al opzetten :D wil er zo lang mogelijk van genieten haha :p

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha ik snap het ook stiekem wel hoor, het is super gezellig die sfeer! En die geur van die boom mmmm heerlijk! Volgend weekend hihi!

5. MysteriousG

Aaahhh ik loop net langs de boom en zie ik babysokjes in :D ♥♥♥ wie zou dat toch gedaan hebben :p
    Bekijk bijlage 363264

6. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, ben ik weer gister niks geschreven lag met koorts in bed :( voel me nog steeds niet optimaal maar koorts is iig weer gezakt.

Mys wat een mooie boom, en super schattig die stokjes erin :D

Snoe super mooi je bedeltje en mooi gebaar <3

Ik ga volgende week pas beginnen met mijn boom, wacht altijd ermee na Sinterklaas :)

7. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga vanavond uit.. voor het eerst sinds maanden echt uit samen met een vriendin.
    Ene kant wil ik er niet aan denken en gewoon mijzelf zijn en lang leven de lol met drank hebben samen met vriedin. Anderzijds knaagt er iets vreselijks aan me. Wat als ik nou wel zwanger ben??

Maar ik let er al maanden op. Drink nooit.. nu wil ik gewoon mijzelf zijn. Wat jullie?
    !
    Al de vorige maanden is de voorzichtigheid voor niets geweest. Deze maand vast ook weer...

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; aawh super schattig!

@sky; beterschap!

@doom; ik drink niet dus kan je mijn mening niet geven:D maar je zou best een drankje kunnen drinken denk ik hoor, met mate natuurlijk hihi:p

9. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja en dat laatste met mate is dus juist iets waar ik nu ff niet aan wilt denken. Niet dat ik mij lam zal zuipen want zo ben ik niet.. maar wil er ook niet teveel om denkenomdat er een mogelijkheid heid bestaat dat.... beetje leven zeg maar! Haha

10. MysteriousG

Ik weet t echt niet doom.. zelf dronk ik na mn ei niet mr. Mijn gevoel liet t niet toe. Luister naar je eigen gevoel meid en doe je ding.. dit is altijd een lastige keuze.. ;)

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Doom dit vond ik!

Wilt u zwanger worden? Wees dan voorzichtig met alcohol! Alcoholgebruik door u en uw partner heeft invloed op hoe snel u zwanger wordt. Rondom het moment van bevruchting, kan alcoholgebruik door u en uw partner het risico op een miskraam verhogen. En als uw zwangerschap nog zo pril is dat u nog geen zwangerschapstest kan doen, kan uw alcoholgebruik wel al schade toebrengen aan uw ongeboren kind.

12. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik heb 2 dagen voor ik positief teste me zeer niet grdragen met wijn.
    Volgens mijn VK was dat niet erg. Zolang ik "nu" maar van de wijn afblijf.

Nu is hard gelach maar toen ik zwanger was bedoel ik dus.

Veel plezier meid xxxx

13. MysteriousG

:$ dat wist ik niet! Gelukkig heb ik na mn ei nooit gedronken!

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ doom meid je moet wel blijven genieten van het leven. Maar dat is mijn mening, zodra ik positief test zou ik ook overal mee stoppen, maar het kan nog wel een jaar duren en om daar nou alles vooor op te geven. Een avondje los, echt genieten met je vriendin! Mijn mening doe het lekker! Fijne avond!

15. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet inderdaad dat het niet goed is... maar wat is nou wel nog goed in deze wereld. Alles word tegenwoordig zo getest en gedaan.

Als ik zwanger ben zou ik nooit een druppel aanraken. Normaal ook nooit behalve op een feest.
    Aik zie het vanavond wel hoe het word haha, wil niet mijn hele leven eraan aanpassen omdat ik het misschien nog helemaal niet ben, wie weet word ik pas over een jaar zwanger. Who knows!!! Mijn vriendin zit me al aankomen vanavond met 1 drankje.. die vond me de laatste maanden al te geobsedeerd hihi

16. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden! Ik ga vanavond naar roomkaas. Hilarisch! Voor de gene die ff willen gluren op YouTube!

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier vanavond doom!

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ doom juist meis niks mag meer en er komt steeds meer bij! Overal zijn regels voor, maar die zijn er om soms gebroken te worden! Maar het aller belangrijkste is genieten van het leven! Dus have fun en geniet!

19. MysteriousG

Veel plezier doom :)

20. MysteriousG

Meiden volgens mij ben ik een vegetariër geworden sinds ik zwanger ben! Wil helemaal nix met vis en vlees te maken hebben :$ Voorheen was ik ook geen echte vleeseter, maar nu wil ik t niet eens zien!

Denk dat ik plantaardige omega3 supplementen aan ga schaffen (heb gehoord dat visolie capsules uit visleverolie bestaan en dat is niet zo goed) en vleesvervangers zoals tofu ;) Begin me toch echt zorgen te maken om mijn eetpatroon :$

Heb een beetje gegooled over vegetarisch eten tijdens zwangerschap. Gelukkig is dat goed te doen :)

Deel Deze Pagina