Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; het is inderdaad wel goed te doen hoor, in mijn familie ook een paar vegetariers en zijn allemaal zwanger geweest en ze kwamen er allemaal heel mooi uit:D en ook met hun goed gekomen natuurlijk haha!! Wel goed erop letten dat je inderdaad wel de voedigstoffen binnen krijgt wat in vlees zit.

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Poeh hé, vanavond de hele avond mn buik in gehouden... viel niet mee. Ouders op bezoek gehad. Ik was mn moeder al wat aan het ontwijken, omdat we het nieuws nog moeten vertellen en dat pas met sinterklaas willen doen. Nou, moederlief mist me blijkbaar want ze stond erop om langs te komen. Ik heb veel moeten verstoppen... rondslingerende boekjes, folders en buikbalsem, ook de bussen van MvM moeten verstoppen... hahaha... Ons geheim is bewaard gebleven, gelukkig.
    ML maakte nog een vreselijke opmerking toen er een huilende baby op tv kwam: "Jee zeg, daar moet ik echt niet aan denken!"... Ik heb hem niet aangekeken en mn lippen stijf op elkaar gehouden grrrrrrr.
    Volgende week zaterdag geven we de kaartjes... dat zal een verrassing zijn hoop ik!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hahahaha jeejtje miepske wat een toestand! Gelukkig is jullie geheim bewaard gebleven :D

4. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Poe wat heb ik me lelijk vergist in het "dit doe ik wel even 1-2 dagen na me miskraam".

Heb mega pijn in me baarmoeder, me rug. Het bloeden is meer geworden maar echt heel veel meer.
    Zo een stoere meid ben ik dus NOTTTTT.

Dit weekend verplichte bedrust gekregen van ML.
    Tijd voor verwerken van dit verlies.

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Je moet jezelf idd wel tijd en rust gunnen! Het is maar goed dat ML ingrijpt!
    Ik wens je een rustig weekend toe Snoe, ik hoop dat jej ejzelf na wat extra rust wat beter voelt!

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Neem je rust snoe!! Het is echt een aanslag op je lichaam! Spreek uit ervaring, neem je tijd en rust de komende dagen goed uit en laat je lekker verwennen door ML. Echt doen hoor meid!

7. MysteriousG

Snoechy rust lkkr uit meid! Je lichaam heeft t nodig on te herstellen lieverd. Luister naar je ml :) ♥

8. MysteriousG

Wat is t rustig hier vandaag :p

@doom was t leuk gister?

@hier kom net van de stad. Ben bekaf pffffff... wist niet dat zwanger zijn zo slopend was ;) heb tofu ingeslagen als vleesvervanger.. zodalijk eens kijken of t smaakt ;)

9. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    En toen kwam de klap in me gezicht.
    Ontroostbaar. Ik zal daarom ook even niks van me laten horen.

Sterke snoechy is nu een wrak.
    Sterk en jezelf groot houden is geen optie met dit soort dingen.

Xxxxxx <3 digi hug

10. MysteriousG

Aaaah lieverd is volkomen normaal hoor &#9829; neem je tijd om goed te rouwen meid.. pas goed op jezelf lieve snoechy en gooi al t verdriet maar lkkr uit &#9829;

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoechy; sterkte meid! Neem je tijd om het te verwerken!

@myst; eet smakelijk hihi hopen dat het smaakt.

@hier; ppff energieloze dag! Bah! Nu eerst straks eens wat eten, waar ik totaal geen zin in heb bah!

12. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Nou tweede klap komt.
    Bloeden wordt erger, moet van het zkh even nog uurtje afwachten. Het bloed ruikt ook zwaar naar verrotte vis.
    Das een reden om vlug langs te komen als het bloeden nu binnen 1 uur nog erger word.

Gadverdamme wat een ellende.

13. MysteriousG

Tnx mami :) was echt heerlijk :D
    Ahhh succs met t eten dan :) hopen dat toch een beetje zal smaken :)

14. MysteriousG

He bah dat is niet zo fijn snoe :( sterkte meid &#9829;

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ai Snoe... dat klinkt niet goed hoor. Als je het niet vertrouwd, gewoon doorgeven dat je die extra controle wilt! En zoals je het beschrijft: een bloeding die erger wordt en die stank, denk ik dat een extra controle niet overbodig is.
    Succes meid!

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    En dat je je een wrak voelt, kan ik me wel indenken. Je hebt je de laatste weken erg groot en sterk gehouden... en nu het voor een groot deel achter de rug is, en je alles kunt laten bezinken, dan komt de klap. Had ik ook bij mijn scheiding.

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoechy; sterkte meid:(

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ppff nou met moeite hoor!:p maar redelijk goed gegeten! :D

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bah bah bah!! Weer bloedverlies hier! Verdorie! Niet veel, had een bruin streepje in mn broekje en net bij het afvegen roze bloed! :( ben gelijk weer bang! Kan wel janken!

20. MysteriousG

Ah bah nee :( doe rustig aan mami. Hopen dat t wegtrekt &#9829;

Deel Deze Pagina