Tnx meiden Heb voor 12 uur een afspraak staan bij de ha. Ik ben zelf ook wel een hoofdpijnecpert hoor.. daarom weet ik dat paracetamol mij niet kan helpen. Wel iboprufen en die mag ik nu niet nemen dus wordt t pijn lijden! heb een soort van migraineachtige hoofdpijn helaas.. Eens kijken of de ha een oplossing voor me heeft... *zucht* mn linkeroog hangt helemaal zie er niet uit
Ja heb ook regelmatig migraine! Ppff nu mag ik ook mn sumatriptan niet nemen dus dan moet ik echt plat! Hopendat je ha er iets op vind inderdaad!
Heb ik weer! Auto wil niet starten grrrrr de ha gebeld en uitgelegd dat ik met pech zit.. word zo door hem terug gebeld. Tis mijn dag niet vandaag... *zucht*
oh het is inderdaad niet jouw dag mys hier nog steeds een extreem vermoeide linda...als ik de wekker niet zet, slaap ik zo tot in de middag zou dit echt nog door het ontpillen komen?
Jezus mami je laat me schrikken pfff.gelukkig is het gestopt hoe voel jeje nu? Mys sterkte meid Doom succes met het hondje xxx Alle andere succes met testen etc. Hier: auw same story. Ziekenhuis was positief het is het baarmoederslijmvlies wat nog in delen komt en meurt als een bedorven put. Ulgh dus.
Hey dames, Mys, jeetje wat een pech, hoop dat je ondertussen een oplossing heb kunnen vinden en dat de hoofdpijn minder is geworden. Doe iig rustig aan meis. Doom, he bah hoop gauw dat je hondje er boven opkomt. En natuurlijk jammer voor de witte test. Hier een kv test gedaan helaas Omo wit voel me verder niet raar ofzo, heb wel een vervelende hoofdpijn en nog steeds een slap gevoel. Ben vandaag weer om 11 uur naar huis gegaan van werk want voelde me toch niet lekker. Ben thuis weer mijn bed ingekropen en heb tot een uur of 15:00 geslapen. Joyce hoe staat het met je eitje? Nog een ovutest er tegenaan gegooid vandaag?
LOL. Keep on smiling in hard times. Lig nu met een dekentje op de bank. Wordt tot woensdag heerlijk verzorgd door manlief en daarna moet ie na 8 dagen weer aan het werk. *huil* niet leuk.
Dankjullie wel meiden De ha heeft gebeld. Telefonisch besproken wat er aan de hand is. Omdat mijn hoogdpijn door spierspanningen ontstaan, kan ik: - hete voetbad nemen (koude voeten veroorzaken namelijk meer spierspanningen) - warme compress tegen mn nek en schouder zetten - me flink laten masseren door ml.. de knopen in spieren moeten loskomen dus mag best flink wat pijn doen - eventueel aan mosterd ruiken -paracetamol nemen (helpt toch niet bij mij) - veel rust nemen Heb nu warme compress tegen mn nek en schouders gezet en voelt heerlijk ontspannen aan. Ook net een hete voetbad genomen aangezien ik altijd last heb van steenkoude voeten.. voel me al wat beter strax krijg ik nog een flinke massage van manlief @sky misschien te vroeg getest? Zal alsnog voor je duimen op een dikpositief
@ snoe sterkte meid! @ mys laat je maar lekker masseren door vl! @ sky heb een test gedaan weer lichter dan gister, ben lost haha!
@snoe; sterkte meid, laat je maar lekker verwennen door je man! @myst; hopen datdie dingen je een beetje helpen om van die spierspanning af te komen ik zei toch warm compress, helpt hier ook altijd wel wat. @sky; jammer van je test! @joyce; weer lichter? Ppff word je ook niet wijzer van dus! Hopen dan maar op een plotselinge knaller! Of ga je niet doortesten?
@ mami ja echt he word er gek van! Maar ja ik test door wel maar 1 keer per dag, op me werk is zo'n gedoe dus gelijk als ik thuis ben elke dag rond 6 uur dus dat moet goed gaan denk ik. Ben toch bang dat ik vorige week me ei had, die natte waterige afscheiding had ik een week en dat is over nu. Maar ik test lekker door haha!
Joyce test je wel op het zelfde tijdstip? Ligt er ook aan hoe lang je je urine opgehouden hebt en hoeveel je gedronken hebt.. ik zou gewoon doortesten idd heb je je ha nog gebeld?
Hier is de hoofdpijn stukken minder gelukkig ga zo lkkr mn bedje in voordat wr op begint te lopen! Trusten meiden ♥
@ mys ja elke dag kwart over 6 ik weet wel dat ik gister zeker minder heb gedronken dan vandaag. Drink veel groene thee op me werk, ik het weekend vaak veel onderweg dus drink veel minder. Maar ja hij wil dat ik een bloedtest doe hij zegt ook de kans dat je zwanger bent is heel klein maar voor de zekerheid. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben maar misschien kunnen ze wel wat anders op zien? Hoorde wel dat het 75 euro kost? Iemand ervaring mee?
geen ervaring mee joyce, maar denk dat het gewoon vergoed wordt uit je basisverzekering. anders moet je het nog even navragen. ik moet even mijn ei kwijt!:x mijn man is altijd heel erg tegen plofkippen, bont dragen enz enz...ik ook natuurlijk, maar ik hoef er niet steeds vreselijke verhalen over te horen of foto`s van te zien. nu had ik het over iemand die op facebook weer zo`n vreselijke foto van agora konijnen die uit elkaar werden gerukt had geplaatst en dat ik dat helemaal niet wil zien komt ml weer met een heel verhaal over dat dat nodig is om te laten zien en of ik wel wist dat 9 van de 10 mensen gewoon zijn/haar kop in het zand steken en hoe ik zo zeker kon zijn dat er nepbont op mijn jas zat blablabla en dan ook nog met zo`n belerend vingertje erbij! hij moet altijd zo de discussie met mij aangaan en ik word er echt stapel gek van!!!:x pffff, sorry hoor
Nou mijn manlief weet dat ie een pan naar ze kop kan krijgen als ie ook maar iets over dat soort dingen verteld of aan me laat zien. Heb jaaaaaaren terug ook een 50 min durend filmpje afgekeken met dassen die levend werden gevild. Die beelden staan me als gister in me geheugen gegrift. Ik hoef geen enkele vorm van dierenmishandeling te zien. A- slaap ik slecht B- kan ik daar echt ziek van zijn een paar dagen Ik knikker al die gasten van me facebook af. Of je nu familie bent, me beste vriendin oid eraf ermee. Zonder die beelden weet ik ook wel dat het gebeurt maar er wordt toch niks tot weinig aan gedaan. De enige reden waarom de dieren in leven worden gehoudwn bij dit soort tafarelen is omdat na hun dood de vacht dof wordt. Bahbahbah nee ik wil er niks van weten.