Ik vanochtend trouwens een test gedaan, omo wit wederom! Ik stop daarom maar met testen erdoor jagen haha vind het toch wel weer spannend gezien het nu weer bijna zover is..
@ Doom balen meid die witte testen zijn erg naar altijd. Natuurlijk is het spannend haha, je hoopt toch op dat 2e roze streepje. Ik duim voor je dat je nog te vroeg hebt getest en dan je straks naar NOD gewoon een mooie test in handen hebt!
Een wrap met gerooktezalm en roomkaas maken en in plakjes snijden..werkt ook erg goed en kun je varieren met seranoham en pesto...
he ladies, hier weer even een berichtje van mijn kant! Ik zit midden in de ovutesten... gisteren mee begonnen. Ik heb voor het eerst die van action... Hoe gebruken jullie deze? Erover heen plassen of eerst in een potje plassen...? Ik heb het gevoel dat hem dippen in een potje niet goed werkt namelijk...of ik had gewoon nog een hele llichte test, kan ook natuurlijk! Ik verwacht mijn eitje ergens rond vrijdag... Hoop ik ook omdat wij altijd wat actiever zijn in het weekend hahaha! Ook ik skip facebook nog even. Ik ben ook wat minder actief omdat ik gewoon niet veel te melden heb... hoop dat t snel raak is en ik snel mee kan kletsen over de kwaaltjes...want ja...krampjes in buik zijn nie zo spannend meer onderhand haha! Succes meiden!!!
@snoe; slaap lekker maar weerdan lekker uitrusten. @kimroy; hopen op een ei dan van het weekend @hier; word een rustig dagje denk ik, regent en gister erg drjk in de weer geweest! Dus vandaag even lekker niks en maar aan het verven en tekenen met mn kleine meid fijne dag dames!
@doom er is nog hoop @snoe bahhh alweer? Rust maarl lkkr uit meis♥ @kim volgens mij moet je erover heen plassen.. hopelijk komt je ei dan in t weekend @hier ben verslaafddddddd aan hay day sinds ik wakker ben speel ik t al
Hey allemaal, Ik heb geprobeerd alles bij te lezen, maar ik ben zooooooo moe... het lukt me niet om alles goed te lezen grrrr. Vandaag daarom maar rustig aan gedaan. Wel wat boodschapjes gedaan, was verder opgeruimd, de laatste sinterklaascadeautjes ingepakt. Vandaag op het werk doorgegeven dat ik zwanger ben. ik moet nog een zwangerschapsverklaring van de verloskundige regelen en dat is dat ook weer rond. Mijn leidinggevende was erg enthousiast, dus dat was wel leuk. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe het zit met verlof. Ik heb nl. een 0-uren contract en ik werk niet zo heel veel uren. Na mijn zwangerschap ga ik voornamelijk huisvrouw/moeder zijn. Dat is altijd al mijn grote wens geweest, zo blij dat ML het ok vindt dat ik me voornamelijk ga richten op de opvoeding van ons kindje. Bij mijn dochter heb ik dat niet gedaan, mede doordat we hoge maandelijkse lasten hadden. Nu heb ik wel die kans, ... en ik grijp hem! Wel spannend, ik hoop dat alles gaat lukken dan. Ook wil ik binnenkort een gesprek met mijn ex regelen om het ouderschapsplan weer eens door te nemen. In het plan staat namelijk dat mijn dochter bij mij hoort te wonen en in de gemeente naar school dient te gaan waar ik woon. Op dit moment is dat niet zo. Omdat ik na de scheiding vaak wisselde van woonplek, heb ik ervoor gekozen dat ze officieel bij haar vader woonde, dat was fijner voor haar. Nu wil ik het graag weer terug draaien. Maar meiden... ik ben oo zooo bang dat haar vader problemen gaat maken en mij dwars gaat liggen. Ik begin al te janken als ik eraan denk. Maar het lijkt me zoveel beter als ik gewoon fulltime doordeweeks voor haar kan zorgen. ik kan haar iedere dag ophalen van/ brengen naar school. Geen opvang nodig (nu wel), geen opa's en oma's waar ze moet blijven slapen (nu wel).... ik zou het zo graag willen.... Poe hé... dit moest ik ff kwijt.... zit me zo dwars te laatste dagen... ik moet gewoon dat gesprek aangaan!!!!
Lieve lieve miep! Go for it! Ga gewoon een zo ontspannen mogelijk gesprek aan sn zeg dat je fulltime moeder gaat worden. Leg alles neer zoals je hier net heb verteld. Wie weet vind ie het een rete goed plan! Hou het vriendelijk. Hij zal misschien wat opgelaten reageren wat logisch is! Stel bijvoorbeeld voor dat ze elk weekend??? Naar hem toe mag. Zo sta jij door de weeks voor dr klaar wanneer ze naar school moet etc. en hij in het weekend. Geef elkaar de vrijheid door bijvoorbeeld niet dwars te liggen wanneer wie jullie dochter mag zien etc. open eerlijk en vrij. En ga het gesprek positief in! Positiviteit wekt positiviteit op. Oefen het gesprek met de spiegel. Schrijf een brief en neem die mee vor het geval hij niet voor reden vatbaar wordt? Dan kun je de brief (positief geschreven) aan hem geven en zeggen hier staat in wat ik bedoel. Geen haat maar positief wat voor ons beide prettig werkt. Vraag hier naar onze meningen misschien kunnen wij je helpen? Xxxxxxxx knuf
Kimroyyy hoi lieverd fijn dat je terug bent. Stort je hart maar lekker uit En hoop natuurlijk dat je vrijdag knal test. Ga genieten en knuffelen. Btw ik "lek" bruine afscheiding dus das goed. Als het meezit heb ik 13 december ongeveer me eitje. En wordt dit ronde 1 na de mk. I hope so. Ik ben op een vreemde manier toe aan een nieuw wonder. En manlief ook. Uk heeft een prachtig plekje veroverd in ons hart. En ook in de woonkamer staat uk er in een foto lijstje bij. X
Goed dat jullie toe zijn aan een nieuw wonder, en dat jullie uk een plekje in julie hart en in jullie huis heeft gekregen! Het is je ook echt gegund!
@miep inderdaad zo positief mogelijk het gesprek ingaan maak hem duidelijk dat jullie allebei natuurlijk het beste willen voor jullie kind en dat het voor hem misschien wat minder druk zal geven...laat hem de positieve kanten ervan inzien. succes meid! @kim ik plas eerst in een bakje en dan hou ik hem 5 seconden erin. de ovu testen van de action werken bij mij prima! @hier nou, mijn keel is alleen maar dikker en vandaag ook flink verkouden geworden. voel me echt als een dweil! hopelijk is het weer weg als ik mijn vruchtbare dagen heb, want met een zieke kop klussen, lijkt me ook niet echt lekker
Thanx meiden! Ik hoop zo dat haar vader achter mijn plannen staat. Zelf verwachten zij in februari een kindje, maar zij blijven beide fulltime werken zoals ik het heb begrepen. En inderdaad, ik moet er positief in staan. Ik heb mijn dochter iets moois te bieden, kan veel tijd bij haar zijn, dus ik hoop dat zij dat ook zo zien. Ik wil hen zeker niet dwars liggen. Wat is zo'n co-ouderschap toch lastig als er vanalles staat te veranderen. Ik ga hem dit weekend vertellen dat onze gezinssituatie gaat veranderen, en dat we nodig naar het ouderschapsplan van mn dochter moeten kijken, wellicht even met z'n vieren rondom de tafel brainstormen over hoe we de nabije toekomst zien.... ik hou jullie op de hoogte
@miep sluit me aan bij snoe.. hoop dat alles soepel zal verlopen meid ♥ @linda beterschap! @snoechy fijn om te horen meid hoop dat je cyclus snel op gang komt ♥