Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    vandaag is het streepje op de ovu test al iets donkerder, denk dat ik morgen mijn knaller zal hebben dan.
    komt ook goed uit, want heb vandaag nog echt geen puf om te klussen:p

en jij kim?

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @doom; wauw! Wat goed goed zeg! :D top ha inderdaad! Dat hoor je niet vaak.

@linda; hoop op een knaller morgen!

3. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mami leuke tekst ik zeg dien!

Doom he vervelend dat je ongi is doorgebroken, maar fijn dat je dokter gelijk actie heeft genomen.

Snoechy, fijn dat je weer genoten hebt van het klussen.

Joyce linda en kim hoop snel op een eitje bij jullie.

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Heheeee ik zit weer... ben echt gesloopt vandaag. Was een hele drukke dag. Vanmorgen bloed geprikt (8 buisen bloed om precies te zijn :$ ) werd er een beetje bleek van. Gelukkig had ik brood, fruit en drinken mee :) daarna gelijk door auto's kijken. Uiteinelijk eentje gevonden die voldeed aan onze eisen en t omgeruild met onze eigen auto. We zijn wel paar euro's armer, maar is t wel waard! De oude auto was niet mr te vertrouwen en dat kunnen we nu niet hebben met een kleine op komst ;)

@doom wat fijn dat jullie snel geholpen worden. Zal voor jullie duimen de komende week :)

@snoechy heerlijk om te horen dat t zo goed met jullie gaat ♥

@linda hopen op een knaller :D

@joyce klinkt een beetje verdacht dat veegjes afscheiding. Ben benieuwd naar je ovulatietestjes :)

5. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ben lekker bezig geweest vandaag, en dit is het resultaat :D

image.jpg

6. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Moooooiiii sky :D

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ doom super fijn dat je zo snel geholpen word!

@ sky mooie boom, gezellig!!!

@ mys wooow wat een hoop zeg! Inderdaad goed dat je eten bij je had! En fijn dat jullie een mooie auto hebben gevonden. Ik ben ook bezig met een nieuwe auto, 5 deuren lekkere kofferbak met het oog op de toekomst he! Ben dus nu even autoloos helaas heel erg wennen hoor hahah. Gelukkig hebben we nog een auto maar ik moet eel met de bus naar me werk nu haha.

@ linda hopen op een knaller morge !!!

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    En hier me ovu testen, vaag toch??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      6
  9. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zou haast zeggen dat je piek tussen 4-5 dec was

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wat een gezellige kerstboom!

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    lijkt idd zo, die zijn iets donkerder!

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja misschien wel en dat ik daarom ook bruin verlies heb met afvegen sinds woensdagavond. Nou wel korte piek dan haha, volgende keer 2 keer per dag testen, nu ben ik te laat helaas!

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook op zoek naar een andere auto! Geen idee welke we hebben nu al een ruime auto met grote kofferbak maar deze is ook niet meer te vertrouwen dus nog erg op zoek naar een andere:D

@sky; mooi!! Staat erg gezellig!

@joyce; inderdaad lijkt net 5 dec je piek! Maar kan ie niet nog donkerder? Geen idee hoe die van action in elkaar steken eigenlijk. Miss even in het testen topic vragen?

14. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even als voorbeeld. Ik had ook action ovutesten en hier kan je duidelijk zien wanneer mijn piek was dus, ja ze kunnen donkerder.

image.jpg

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Thanks sky! Ik testte elke dag om kwart over 6 dus of tussen 4 en 5 me piek gehad maar jij had hem om je piek ook duidelijker dan ik heb gehad. Misschien toch maar ff doortesten... Je weet het nooit!

16. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Moeilijk joyce, ik begrijp dus dat je ongi ook nog niet goed is doorgekomen?

Ik denk zelf dat je ei nog niet is gesprongen hoor. Misschien heb je ook nog geen ei zitten. Dat hoor je toch vaker bij meiden die nog maar net beginnen met stoppenmet de pil?

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee klopt ongi is niet doorgezet nog. En ik heb hiervoor wel 2 keer een normale ongi gehad, kan het nog dan dat ik nu dit keer gewoon geen ei krijg? Ik heb nu echt scherpe steken in me linker zij. Nou ik ga dan toch maar bloed laten prikken, dan krijg ik misschien toch meer duiselijkheid.

18. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zou ik idd ook doen joyce.

Het kan volgens mij wel een keer geen ei.
    Ik ben heel tevreden over de dipsticks van zwanger en kids. Misschien knallen die ff wat meer?

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wij hebben een Ford Ka. Hij is klein, zo'n grote kinderwagen zal er ws niet inpassen, tenzij er niemand op de achterbank hoeft (dan gooi ik de banken plat. Maar Kaatje is net 5 jaar en wil hem nog niet weg doen, heerlijk autootje. En wandelen met de kinderwagen zullen we toch niet ver van huis doen. Ik heb nog een baby bjorn buikdrager. Die heb ik bij mijn dochter superveel gebruikt. Als kleine beeb nam ik haar zo meer de bus in op naar het centrum om te shoppen, ook zo sliep ze gewoon volgens schema hahah... en ik heb ook een lodger draagzak die je ook in de maxicosi kunt gebruiken, weet niet of dat iets is...
    Ik heb overigens ook een baby mee voor op de fiets. Vond ik bij mijn dochter ook super ideaal. Daarmee kan je de maxicosi achter op de fiets bevestigen. Ziet er een beetje eng uit, maar hartstikke veilig.

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Thanks doom! Ga ik die bestellen en volgende week ff bloedprikken. Dank je voor het meedenken/kijken!

Miepske leuke auto's zijn dat inderdaad. Ja ik had een oude seat arosa en vl een kever cabrio dus mijn auto is de hoofd auto en daar moet toch wel een kinderwagen in passen. Wil graag een seat ibiza, ook weer een niet te grote auto. Maar al zo'n buikdrager en al die andere dingen waar je het over hebt moet ik me maar in verdiepen als ik zwanger ben! Dat is ook weer leuk aan een forum al die tops hihi!

Deel Deze Pagina