Ja dat komt goed, maandag en gister geklust en dan morgen weer moet voldoende zijn denk ik zo haha! Net weer een testje gedaan maar wel weer lichter dan gister. Had gisteravond ook echt pijn in me rechter eierstok/zij/lies en vandaag niet echt af en toe beetje licht zeurend alleen. Vanavond om 19.00 uur nog een testje en dan weet ik zeker of me piek is geweest. Ik ben blij
Eindelijk is het morgen weer zover en mogen we onze kleine wondertje weer bewonderen ♥♥♥ ik ben zoooo blij, maar ook weer bang.. hoop dat alles goed gaat daarbinnen word gek van de spanningggggg en ongeduld grrrrr
Wat heerlijk Mys weer lekker naar je kleine hummeltje kijken! Voordat ik het vergeet nu alvast maar succes en geniet er lekker van morgen!
@joyce wat fijn meid!!! eindelijk kun je verder nu @mys spannend morgen dus! en vergeet niet te genieten he ik denk dat ik ml dan sowieso niet op de tarwekiem ga zetten, hij moet natuurlijk niet in een vrouwtje veranderen haha ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit...
Herkenbare spanning... ik moet zelf nog wachten tot de 17e. Ik krijg dan alleen controle bij de vk, dus geen echo. Wel luisteren naar het hartje dan. Veel plezier morgen, zal zeker een mooie echo zijn!
@myst; aawh! Heerlijk meid! Heerlijk genieten van jullie kleine frummie @hier; druk druk druk!! Heb voor alle kerstdagen en kerstavond lootjes ppff dus word een dure grap! Maar wel leuk dus druk bezig met inkopen doen.. I love xmas!!!
Joyce.....jeeeeeejj eindelijk!! Havefun!!!! Mys...nog 1 nachtje slapen en dan weer genieten! Hier al lkkr weeknd..! En verder...wachten wachten wachten. ....
@ snoe echt super mooi! Wat tof! Stuur me maar privebericht dan voeg ik je toe op fb. @ kimroy ja ben zooo blij eindelijk! Vanmiddag en net getest was alweer lichter dus ei vandaag of morgen gok ik (ja je piek 12 tot 36 uur dat je ei springt) dat betekend 2e kerstdag NOD spannend!!en ja we zitten weer op de wachtbank haha! Word er nog eens goed in, al is het niet me hobby hahah!
Ik heb het maar druk met vanalles nog steeds niet aan de ovutesten gekomen, dus skip ze maar deze maand. Mys heel veel succes morgen. Je plaats toch wel een fotootje Snoechy weer een prachtig kunstwerk heb je verricht hihi Joyce fijn dat je ei gesprongen is, nu fingers crossed
Tnx meiden! Kan niet wachten Snoe vind al je werk prachtig!!! @hier ben net thuis van t shoppen. Kon t niet laten en heb een babyphone gekocht nu heb ik ontzettende honger en heb geen idee wat ik moet gaan eten.. dramaaaaa
Dank alle. Was zoooo trots vanmiddag erop. Hahaha. Ik zit ook oo het wachtbankje!!!! Woop woop. @mys welk merk heb jij gekocht qua babyfoon? Ik orrienteer me vast haha.
Linda, Snoe, Kimroy julliie zitten ook op het wachtbankje wanneer is jullie NOD? Ben benieuwd ik duim voor jullie!!
Hier is ie dan onze kleine wondertje ♥♥♥♥ ben helemaal verliefd!! Kleine was moe en wou niet veel bewegen, maar bewoog wel heel af en toe we hebben t hartje ook gehoord. Te mooi voor woorden! ♥ Ben wel paar dagen vooruit gezet. Ben nu 12 weken en 1 dag zwanger, dus banner wordt zo aangepast Bekijk bijlage 365705