Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Met mn dochter voelde ik het vanaf 16 weken ongeveer maar meer van die kriebeltes.. Duidelijke schop voelde ik met 21 weken geloof ik:D

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @hier; bleh! Ziek! Niet lekker! Bah! Zwaar aan de diaree en ben net een spookje! Ppff hopelijk is dit snel voorbij!

Voor iedereen een fijn weekend!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Whaaaa ik wil ookkkkk:D

4. MysteriousG

Bah! Beterschap meid

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Beterschap Mami!

Ik voelde mijn dochter in week 17, dat was dan af en toe een plopje, net of iemand van binnenuit tegen je buik aantikt.
    Op internet staat gemiddeld tussen de 18 en 20 weken... soms al vanaf 14.... Ik ben daar nu ook al op aan het letten, af en toe denk ik iets te voelen, maar dat kan natuurlijk nog niet! Zucht, kan ook niet wachten....

Hoe is het met de dames op het wachtbankje?

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou hier op de wachtbank gaat het goed voel me prima! Slijm was echt alleen donderdagavond en vrijdagochtend verder niet gespot. Toch vreemd zo kort. Maar wachten het af, meer kunnen we niet doen haha!

@ mami beterschap!

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    beterschap mami, ik ben er net weer een beetje vanaf;)

hier gaat het goed, had vannacht alleen wel van die rare ongesteldheidskrampen in mijn buik en rug:(
    zou dat misschien al de innestelling kunnen zijn? heb afgelopen maandag pas de eisprong gehad...

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb dat slijm ook maar 1 keer gespot! Dat was in ronde 5, vlak na mn ei... was een goed teken uiteindelijk voor mij

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Oehhh... spannend... gezien de tijd zou dat heel goed kunnen. Ik had rond diezelfde tijd ook rare steken, duurde maar even... maar denk achteraf wel dat het innesteling was geweest, was zo opvallend nl.

10. MysteriousG

Linda ik had dat al op 4Dpo! Bij mij ging t wel gepaard met paar druppels roestkleurig bloedverlies.. spannendddd :D duim duim duim

11. MysteriousG

Miepske ik heb soms ook t gevoel wat te voelen. Kan ook mn iets anders zijn natuurlijk :p

12. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oh oh oh, begin al weer ongeduldig te worden nu:D

13. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Hier gaat het goed!!
    Heb heeeeel waterigr afscheiding al 2 x me broekje verschoont nu een inlegkruisje in!
    Maar ga nergens vanuit. Ik ga uit van april dat het raak is. Geen idee waarom maar is me gevoel.

Mami beterschap meid!

14. MysteriousG

Haha linda erg herkenbaar hoor :D

Snoe je weet maar nooit he :p

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik ga mezelf niet meer zo gek maken als de vorige keer, het klinkt gek misschien maar als ik alleen al ongesteld zou worden ben ik blij! En ik hoop dat ik hierna dan gewoon wee normale cyclus heb zodat het niet zoveel stres veroorzaakt als deze ronde.

16. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze maand niet mee bezig geweest de afgelopen 4 dagen ook niet geklust. Veel te druk gehad en in de avond lag ik om 22 uur al in coma haha

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden, hier vandaag een rustige dag. Druk geweest met de afgelopen 2 dagen! Geholpen bij een grote catering. Waarbij jan smit, ruben hein, Vengaboys etv kwamen. Daardoor nu enorm moe lijf en zere voeten.

Hier had ik een voorgevoel dat deze maand mij ei eerder zou komen en dat klopt oook wel. Normaal heb ik op dag 13 ongeveer de streep die ik vandaag op dag 9 aantrof. Ik start altijd met testen op dag 10.

Ook de huisarts opgebeld. Helaas was er nog geen uitslag binnen.

18. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL

Was het partijtje toevallig voor Samsung?

19. MysteriousG

Spannende dagen weer de komende dagen. Wordt duimen geblazen voor de meiden op de wachtbank :D

Doom zag de foto's op fb! Mooie feestje hoorrr :p kan me wel voorstellen dat je doodop bent! Rust nu maar lkkr uit :)

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wat ben ik moe zeg! Net verjaardagsfeestje van mijn vader gevierd. Al mijn ooms & tantes in de huiskamer... wat een kippenhok. Met toeterende oren naar huis gegaan... Nu zo lekker onder de wol. Morgen weer werken.... Welterusten!

Deel Deze Pagina