He Joyce, Nee dat weet ik ook dat mijn cyclus redelijk stabiel is. Maar ik wil mijn ei niet meer missen. Dus vandaar dat ik een keer wil temperaturen. Testen deed ik al, maar vind ik hem niet altijd mee. Tarwekiemolie gaat mij idd om de innesteling, vooral laatste keer had ik ook echt gevoel dat raak was.. steken in liezen ensow, maar toch ongesteld. Dus denk dat iets extras voor innesteling zeker geen kwaad kan. Thnx voor het meedenken allemaal!!!
He meiden. Vandaag opnieuw maar de huisarts heb een andere gekregen. Die wou eerst een testje doen voor ze me medicijnen zou geven om een ontsteking tegen te gaan tijdens se kerst. En de test sloeg super licht positief uit. Het was echt turen. Ze zegt voor een duidelijkere streep moet je echt wachten tot donderdag of vrijdag. Geen medicijnen en een hoop twijfel verder zit ik dus weer thuis. Bah bah bah
Oke goed zo meid! Ja ik heb echt 2 dagen voor me ei en op me ei geklust je denkt dan toch nou het moet wel raak zijn.. Alle gevoelens in me lichaam, maar toch niet... dat is zo balen! Maar ja rood bloed is foute boel dan hoef je niet eens meer te testen. Temperaturen ga ik nog even mee wachten, ik vind het niks om elke dag om 7 uur me wekker te zetten om te testen. Dat komt wel over een paar maanden als het dan nog niet raak is. Wat ik wel hoop wil nu al niet meer wachten! Maar wie weet ga ik dan ook wel tarwekiem slikken ik heb nu Etos Zwanger Worden.
@joyce wat fijn dat je nu weer duidelijkheid hebt! @snoe jeetje, afwachten dus @hier nog steeds niet ongesteld, maar ook geen positieve test snap er geen zak van...
@ Snoe nou lekker dan nog langer in spanning! Ik hoop natuurlijk wel voor je! @ Linda super vaag gewoon over 2 dagen weer testen als je toch niet ongi word!
@snoe; wauw! Hoop t voor je fingers crossed dat je over paar dagen een duidelijke streep hebt!! @linda; oh dat schiet niet op! Wanneer heb je je ei gehad? Hopelijk snel duidelijkheid
ik dacht dat het gister was, maar het zou ook vandaag kunnen zijn... normaal gesproken wordt ik s`nachts ongesteld, maar nu dus niks...ook geen roze spotting gehad nog
@snoe nou meid ik bind dit toch echt reuze spannend klinken kan niet wachten tot donderdag!!!! Zou een superleuke kerstcadeau zijn @linda dat is superirritant zeg! Zolang je niet ongi wordt, zou ik gewoon door blijven testen, maar dan weg om de dag. Want hgc verdubbeld zich om de dag ik blijf voor je duimen meid!!!
heb de laatste paar dagen met de action testen getest, maar heb nu bij de supermarkt even andere gekocht...met die hoef je ook niet met ochtendurine te doen. ga vanmiddag nog 1 keer testen en anders overmorgen weer.
nou, nu snap ik er helemaal niks meer van weer een negatieve zwangerschapstest, maar wel een positieve ovulatietest Bekijk bijlage 367407 huisarts assistente gebeld en ze zei dat je pas na 3 weken een zwangerschapstest kon doen...