oeh... een posi ovu test... das wel spannend linda! Je hcg is na 2 weken nog erg laag, dus je hebt dan een heel vaag streepje of er is niets te zien. De digitale cb was bij mij op NOD ook negatief...
haha ja anders ik wel maar ik denk dat ik overmorgen weer een testje doe...vraag me alleen wel af of de action testen wel goed zijn heb nog 1 kv test liggen, maar die wil ik eigenlijk bewaren...
Nou ik heb met de actiontesten 4 dagen voor nod positief getest, dus vind ze wel goed hoor misschien ben je een late tester meid
Action testen zijn prima... doet me denken aan mezelf 10 weken terug: Ik baalde ook dat ik 1 dag voor NOD en op NOD negatief testte... had de hoop alweer bijna op gegeven, maar had toen een dag later wel een positieve test in handen... Ik hoop het ook zo voor jou Linda!
Waarom test je eigenlijk met een ovulatie test voor een zwangerschap? Jeetje miep alweer 14 weken wat gaat de tijd hard zeg! Xxxx
Wauw snoe wat gaaf meis, voorzichtig gefeliciteerd? !! Wat zijn jullie vruchtbaar girls!! Lin.. ook spannend! Hier nog flink.wat dagen op het wachtbankje..toetidoetiduuuuu......
Wauw... snoe! Ik had dat ene berichtje over die licht posi test helemaal niet gelezen.... helemaal super! Ik weet dat je nu zelf wel wat voorzichtig hierin bent. Maar jouw lichaam heeft zich dus perfect hersteld! Geweldig nieuws! Nu duimen!... ook voor Linda! & Doom...... succes op het wachtbankje!
Haaaaat aan het wachtbankje. Maargoed. Sensitesten zijn besteld dus wacht het af. Manlief gaat me wijn morgen sterk aanlengen met water zodat het niet opvalt dat ik geen wijn drink. Of ff kijken of se albert heijn nog open is en dan alcohol vrije wijn halen voor me. Mja ik verwacht een negatieve test hoor vrijdag. Donderdag gaat niet lukken met testen want dan heb ik ze nog niet binnen.
Spannende kerstdagen dus snoe Ik had een ovulatietest gedaan puur uit nieuwsgierigheid snoe....had gelezen dat die nog wel eens positief konden zijn met zwangerschap. Maar ja, nu dus nog steeds onzekerheid Ik hoop dat het toch dan overmorgen ietsie positief zal zijn net zoals bij jou miep
Ik heb aan t begin van mn zwangerschapschap ook een ovutestje gedaan. Had ervnog 1 liggen en was benieuwd naar de uitslag zo'n knaller had ik niet eens tijdens mn ei de teststreep verscheen zelfs eerder dan de controlestreep! Had toen overigens ook al knalpositieve zwangerschapstesten ben erg benieuwd en ongeduldig linda
Pfoe lin hahahaha maak jezelf niet gek en test lekker met mij mee vrijdag. Samen doen? Je flikt het dan niet om ongesteld te worden he hahahaa! Fijne feestdagen lieverds! Xxxxxxxx @doom hoe is het met jou ? Xx
ik zei dat ik het ging proberen he...zou goed kunnen dat ik het niet zo lang uithou haha heb het trouwens al een paar dagen superkoud! elke keer kippenvel en rillingen brrrr en daarna weer super warm!