Oh btw heb sinds gisteren veel lage rugpijn en steken richting de heupbotten die naar mn benen doorstralen.. is dat de groei van de baby of kan ik beter de vk bellen? Maak me eigenlijk niet zoveel zorgen, maar dacht voor de zekerheid ff vragen
@wishgirl; nee je moet echt tempwn voordat je opstaat anders is het niet meer betrouwbaar, maar je zou het kunnen proberen of je zo een redelijk kaartje kan krijgen met je temp. @myst en miep; hier ook gesloopt van de dagen ppff @myst; nee is de groei komt van t week worden van je bekkenbodem, goed op je houding letten en niet te zwaar tillen. Heb t ook gehad bij mn eerste zwangerschap, word vanzelf minder. Oh je kunt wel bekkenbodem oefeningen doen, word t ook wel minder van. Moet je even opzoeken op internet
Heey jeeeh ben de 12 weken voorbij nog 4 weken dan helemaal uit de red zone nog eventjes en ik mag weer gluren naar de kleine hoop dat alles goed is
Tnx mami! Zoiets dacht ik al ga t ff opzoeken op internet, kan toch geen kwaad voelt goed heeeeeee! Je bent er bijnaaa hihi
Thnx mami voor je reactie. Ik ga het gewoon eens proberen een maandje... zien we vanzelf of dat werkt he hihi!
Nou, hier weer 2 verschillende testjes gedaan en allebei wit vind het wel erg vreemd hoor... heb trouwens van die kleine bobbeltjes langs mijn tepel en net op de wc met het afvegen zag ik wat licht roze slijm?
Ai... jammer dames... ik had zo gehoopt op 2 posi testen ... Vol goede moed de volgende ronde in... Althans voor Snoe... voor Linda nog even afwachten.
@linda; he bah schiet niet op zo he! Hopelijk snel duidelijkheid! Welke cyclusdag zit je nu? @snoe; aaawh! Jammer! Je had er zo n goed gevoel bij!! Hopen dat volgende ronde je meer geluk brengt! *knuf*
@ Snoe; mmmm jammer meid!!! Maar 2014 wordt ook jullie jaar!!! @ Linda; spannend nog.. ik hoop dat snel wat duidelijk wordt inderdaad.. dit is ook niks natuurlijk!
Jammer snoe! Op naar een beter jaar ♥ Linda wat vervelend zeg!! Hoop toch echt dat de duivels wegblijven en je een dezer dagen positief test @hier dood en dood op! Met moeder wezen shoppen en mn haren door papa laten knippen (hij is kapper, dus lkkr gratis thuiskapper hier) nu nog zometeen bij mn ouders eten en strax weer terugrijden naar apeldoorn...
@linda; mmm dag 31..... Vreemd hoor! Hopen op toch nog een positest op de valreep van 2013😁 @myst; straks lekker met voetjes omhoog en uitrusten!!😄 @hier; net gegeten, nu even uitbuiken. Dochtertje straks in bad pyjama aan en dan lekker naar bed, dan heeft mama eindelijk wat tijd voor dr zelf😁 heerlijk!!
Haai meiden, spannend mami bijna de beeb zien! En mys toch wel fijn dat hier al.wat ervaren moeders zijn. . Die weten het verloop al hihi! Snoe jammer.. alhoewel ik het zelf misschien toch wel goed vind, nog 1 ronde ongi. Er is een hoop van binnen bij je gebeurd. Nu weet je zeker dat alles weer tiptop in orde is bij je en al het vuil goed opgeschoond is toch! Lin is nog spannend.. alhoewel licht roze slijm.. klinkt als een beginnende ongi?
nu is er geen roze slijm meer te bekennen...wel lichte hoofdpijn/nekpijn, dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
haha ja wat dacht je van mezelf? moet heel erg mijn best doen om er niet aan te denken steeds... heb vanmiddag een maansteen hangertje gekocht, maar er zit een barst in, dus heb nu maar via internet een andere besteld en een maansteen armband. gelukkig zijn ze niet zo duur. ben benieuwd!
Jahoooorrrr ik kom net thuis en tref een acceptgiro van ohra aan met ee n eigenrisico bedrag van 220 euro van t jaar 2012!!!! Dit voor een controle in t ziekenhuis, zonder behandeling of verdere onderzoek ed.... En dit bedrag moet voor 31 dec overgemaakt worden??? Dit is toch niet normaal meer :x Ga ze maandag opbellen en aangeven dat ik hierover een klacht in ga dienen! Als ik in 2012 ergens voor behandeld ben, wil ik datzelfde jaar de eigen risico ontvangen!!! Stelletje debielen :x :x :x ik ben boosssssss grrrrrr
Nou dat is echt balen mys Zou inderdaad even bellen maandag. Hier....ben net ongesteld geworden volgens mij Ene kant een opluchting dat alles weer werkt, andere kant natuurlijk jammer