Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha!! Same here😎

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik begin pas na nieuwjaar met het opruimen van de boom. Vind het wel gezellig zo!

Vier 4 januari mijn verjaardag, dus dan moet ie wel weg ivm de ruimte.

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ik laat alles zo lang mogelijk hangen en staan, vind het zo gezellig!:D

4. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik wacht het wel af voor ik ga testen. Heb ook in het begin 29 dagen gehad.

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja idd Sky... als ik zo je cyclus zit te bekijken kun je idd beter wachten. Had je deze ronde wel je ei gevoeld?

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier een beetje een belabberde nacht achter de rug. Werd midden in de nacht wakker van mijn eigen gehoest wat niet wilde stoppen. Uiteindelijk op zoek gegaan naar paracetamol en wat vicks vaporub gesmeerd... en gelukkig snel in slaap gevallen.
    Maar door heel dit gebeuren nu 3 zorgen aan mijn hoofd:
    - ik heb buikpijn door het hoesten
    - na wat zoeken op internet blijkt dat het helemaal niet goed is om vicks vaporub tijdens zwangerschap te gebruiken
    -hoe kom ik in godsnaam van mijn verkoudheid af... ik gebruik ook altijd strepsils en dat mag ook al niet, geen ibuprofen om de ontsteking tegen te gaan.... grrrrrr. Merk dat ik als verpleegkundige wel erg snel naar medicatie grijp, maar dat is normaal gezien ook geen probleem.

7. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    om heel eerlijk te zijn, ben ik er deze maand helemaal niet mee bezig geweest. tijdens mijn vakantie heb ik wel steken gehad bij mijn lies maar niet echt het idee bij gehad dat het mijn ei zou kunnen zijn. dus we wachten het af. zou wat zijn, maar reken er totaal niet op. ;)

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien even goed stomen en neusspray gebruiken??

9. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Sky; nog paar dagen afwachten... en anders gewoon op naar de volgende ronde!

@ Miepske; vervelend zeg... ik hoop dat je snel opknapt. En wat betreft medicatie ed kan ik je nie adviseren...heb er echt geen verstand van..

@ Lin; wanneer verwacht jij je ei ongeveer? Zitten we weer gelijk denk je? Ik verwacht hem ergens tussen as zaterdag en maandag..

@Hier; De kerstboom staat bij ons ook nog, ik denk dat k hem komend weekend aftuig en opruim. Ik vind het ook altijd te gezellig, ook alle andere aankleding in het huis!!

Nou ik ben nog nietbegonnen met temperaturen... vind het nogal wat iedere ochtend en zelfs in het weekend.. denk ook dat ml me voor gek verklaard...
    Ik hou het toch nog maar ff bij ovutestjes.
    Vanmorgen eerst gedaan, heellll licht streepje..
    Dus er komt wel al wat..
    Ik heb besloten er helemaal voor te gaan deze maand!
    Dus kom maar op! hahaha!

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi Dames,

Lekkere dagen gehad allemaal?
    Hier ben ik eerste kerstdag gewoon ongi geworden eindelijk, helaas maar wel 2 dagen echt rood verlies de rest van de dagen bruin en rood (ben ik niet gewend voor de pil had ik emmers rood verlies dagen lang, we will see) Zitten nu op de retour en heb ook me banner dus kunnen aanpassen. Ik hou hem gewoon op 28 dagen aangezien ik geen flauw idee heb hoe me cyclus nu zal zijn, ik ga wel al vanaf donderdag ovu testjes doen om gewoon duidelijkheid te houden.

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@sky ik hoop op een grote verrassing voor je meid :D

@miep wat vervelend zeg :( beterschap miep ♥

@joyce wel fijn dat je eindelijk weer verder kan :) hopelijk vanaf nu weer een normale cyclus ;)

@de dames wachtende op de ei: laat dat ei maar komen :D

@hier voor de verandering heerlijk geslapen :) eens zien hoever ik vandaag kan komen met t huishouden en opruimen :) wish me luck hihi

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Stomen mag blijkbaar niet. In die zalf zit over het algemeen menthol en dat kan weeën opwekken???? In de ene bijsluiter staat van wel, in de andere van niet... twijfelachtig, dan maar niet. Ik hou het even bij de paracetamol, dat helpt enigzins. Neusspray gebruik ik eigenlijk nooit... maar ik heb nu voornamelijk last van een kriebelhoest.... heel erg irritant!

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zou je niet mogen stomen?

Omdat je als zwangere vaak minder weerstand hebt, kun je sneller verkouden worden of langer verkouden blijven.
    Tips bij neusverkoudheid:
    Stomen; dit geeft verlichting van de klachten, hiermee krijg je je neus vaak weer open. Toevoegingen aan het water zijn niet nodig voor de genezing‚ eventueel kun je kamille gebruiken. Geen andere toevoegingen gebruiken
    Fysiologische zoutoplossing
    Gebruik liever geen neusspray en dampo
    Indien de klachten blijven aanhouden, maak dan een afspraak bij de huisarts.

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voor de kriebelhoest zou je ook honingdropjes kunnen nemen of laulierdropjes. Of thee met honing:D

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    kamille! niet aan gedacht... thanx

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ik vind honing niet lekker :x.... maar bij gebrek aan beter misschien wel een goede oplossing

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    :D hopen dat het snel weg gaat!! Is niks zo blehh!! Beterschap meid!

18. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    beterschap!;)

@wish
    ik denk niet dat ik nu gelijk oploop met jou, want ben nu ook 5 dagen later ongesteld geworden.:)
    ga wel weer ovutesten gebruiken.

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Haai meiden!

Balen miep zo verkouden!

Joyce fijn meis.. eindelijk weer een nieuwe ronde voor je, hopelijk ook meteen de laatste.

Ik verwacht mijn ongi een dag eerder ( vrijdag) vl moet morgen opnieuw sperma inleveren. . Gaat het hard zeg! Twijfel of ik daarvoor niet ff een testje waag. Mijn vermoedens zijn dat dit lab onderzoek onder eigen risico valt. Wat als het niet nodig blijkt te zijn.?

20. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend doom! Hier nog steeds geen duivels. Morgen zit ik op 29 als ik het morgen nog niet ben doe ik een test.

Miep beterschap meis! Vervelend hoor....

Deel Deze Pagina