Ik twijfel of ik naar me schoonouders moet gaan. Die kat van mij is zoooo ontzettend bang. Gaat me echt aan me hart. Hun hebben 2 honden die de hele boel onder schijten en pissen met vuurwerk dus die wil ik niet in me huis hebben en buiten dat houden ze niet van katten (die honden) . Pfffff
Onze poesjes sluit ik voor een nachtje binnen op kattebak neerzetten. Ze zijn bij ons ook heel bang, maar zo lang ze maar veilig binnen zijn gaat het goed. Wil echt niet dat ze buiten in paniek raken en de weg kwijt raken naar huis ofzo. Lekker warm binnen moeten ze vandaag en morgen blijven
wij blijven hier ook elk jaar thuis vanwege de honden en de kat, voel me niet goed om ze alleen te laten met al dat geknal.
Mijn hond heeft gelukkig helemaal nergens last van. Nu moet ik wel zeggen dat ik in een dorp woon en het vuurwerk hier een stuk minder is als bijv in een stad. .
Nou hier zijn de knallen zo hard. Ze gaan mij niet vertellen dat dit nog van die ouderwetse rotjes zijn van 10 jaar geleden. Lijkt wel oorlog.
Hier knalt het ook al de hele dag door, gelukkig wat verderop in de wijk, niet in onze straat. Onze goudvis heeft er geen last van Las trouwens wel dat ongeboren kindjes heel erg kunnen schrikken van het geknal, dus ik blijf lekker binnen (was ik toch al van plan, want manlief is te bang om vanaf het balkon te kijken, te bang dat er een vuurpijl onze kant uitkomt). Ik ga nog even wat opruimen en daarna ff kijken of er nog iets leuks op tv komt... filmpjes liggen ook al klaar, ook lekker appelflappen gekocht en wat andere lekkere knabbels... straks wat kaarsjes aan.... wij komen de avond wel door!
Hooii meiden Even tussen de drukte door..... Alles was goed met kleine, alleen lag met t ruggentje naar ons toe dus geen mooie foto helaas.... Maar alles is goed gelukkig
Hahahaah miep de goudvis. Arme unborns als ze zo schrikken. Mami topppp blij dat alles goed is dat is pas een mooie afsluiting van het jaar! Xxxx
Zo meiden, ik helaas alweer wakker. Ondanks de geen alcohol. Ik heb vreselijk de diarree sinds vanochtend, ben al een paar dagen goed misselijk. Maar het is niet een misselijkheid waarbij ik niet wil eten.. gek he? Verder de afgelopen 2 dagen heel erg het zuur, gisteren kwam er zelfs na een boertje wat omhoog, ranzig!!!! Mijn borsten doen wat zeer, soms een prikkend tepeltje. Ze doen vooral zeer zodra ik mijn bh uit doe en bijv uit bed stap en het gewicht erop komt. Ik hoop zo vreselijk dat ik nu eindelijk niet voor de gek word gehouden met mijn lijf en het gewoon eens raak mag zijn ♡
Gisteren een heerlijk avondje gehad, ik hoop jullie ook allemaal. Helaas werkt mijn biologische klokje erg goed en was ik vanmorgen weer op tijd wakker. Manlief slaapt nog, dus ik ben in huis wat klusjes aan het doen. Dochterlief krijgt volgende week een nieuw stapelbed op haar kamer, dus daar moet nu flink leeg geruimd worden. Ook de kerstboom gaat er vandaag de deur uit. Is iedereen vrij vandaag? Ik ga vanavond wel een paar uurtjes werken. Ik heb 1,5 week niet kunnen werken (geen diensten beschikbaar), dus toen ik gisteren dit aanbod kreeg, kon ik eigenlijk niet weigeren. Fijne eerste dag van 2014!
Hier ook klaar wakker, maar ben wel erg moeeee nog dus blijf nog ff lkkr in bed naast manlief liggen @doom klinkt spannend meid! Hoop echt dat t raak is! De duimen draaien @miep werkze vanavond meid!
Hier ook klaarwakker. Manlief snurkt het hele huis bij elkaar. Mijn menstruatie had bedCht om zichh te verspreiden buiten mijn maandverband maar in me bed en me broek (en gewoon een schoon verband he! ) GOODMORNING 2014!