Hmmm net nog n test gedaan...was al iets lichter dan vmorgen. .maar heb wrl best wat gedronken. ..ben benieuwd wat morgenvroeg zegt.. zouden tarwekiemcapsules ook mee kunnen spelen dat ik nu zo vroeg mn ei heb? Iemand n idee? Jammer sky!
@sky jammer meid! Was wel erg leuk geweest @wishgirl ben ook benieuwd naar je test morgen! Tarwekiemolie kan de cyclus wat veranderen, maar ik durf t niet zo te zeggen.. @hier vandaag bij vrienden langs geweest. Hun zoontje is een echte boefje en vreet veel van je energie ben echt doodop! Nu ff broodje eten met een glaasje melk en zometeen mn bedje induiken! Morgen een drukke dag met veel geregel en gedoe...
Ik heb wel vaker gehoord dat de cyclus door tarwekiemolie korter wordt, het zou kunnen... Bij mij had tarwekiemolie geen effect op mijn cyclus. Niet dat ik dat lang heb kunnen testen, want in de tweede ronde met tarwekiemolie was ik zwanger.
Hier al erg vroeg wakker, ondanks dat ik tot 23 uur gewerkt heb. Aan het einde van mijn dienst last van mijn rug en een 'zware' buik. Pffff, en dat terwijl ik zo goed op mijn houding gelet heb. Nu, na wat uurtjes slaap, geen last meer van gelukkig. Ben nog wel moe, maar ga vanmiddag wel even liggen. Dadelijk eerst even dochterlief knuffelen, want die is gisteren weer gearriveerd terwijl ik aan het werk was.
Lieve meiden allemaal een super 2014 gewenst dat dit jaar maar veel mooie kindjes op de wereld mag zetten! Gister was ik knock out, waren half 6 thuis van het feestje en lagen er 6 uur in. Waren gister dus behoorlijk gebroken, maar ja toch even de familie aangedaan en toen weer vroeg het bedje in en nu weer aan de arbeid! @ Mami was fijn dat alles goed is met die kleine! @ Wishgirl meid gewoon lekker klussen wat klaar ligt, ligt maar klaar ja toch hihi! @ Doom nou alle hoop op jou meid, ik duim voor je! Ik ga van het weekend ook weer beginnen met testen, ben benieuwd!
@sky; jammer meid! @miepske; let goed op jezelf hoor qua werk! @hier; vandaag weer het normale leven huisje poetsen, boodschapjes doen, even een bel ronde om wat dingen te regelen... En op auto jacht! Ben benieuwd of we wat kunnen vinden Fijne dag dames!!
@miep pas goed op jezelf meid! Geniet lekker van je lange weekend @joyce de duimen draaien meid @mami hoop dat jullie snel wat kunnen vinden. Is best lastig soms... @hier ook een drukke dag met boodschappen en een hoop geregel van zaken.. iedereen een fijne dag toegewenst ♥♥♥
Ahhhh eindelijk zit ik weer! Heb mn zwangerschapsbox van de etos opgehaald en kraamzorg eindelijk kunnen regelen (was een gedoe met de verzekering, omdat ik pas vanaf jan over zou stappen naar ditzo).. wacht nu lekker op mn lasagne die in de oven aan t bereiden is hmmmmmm straks lekker eten en heerlijk uitrusten want heb nogal veel last van mn onderrug...
Haai meiden.. Hier enorm de kriebels voor de komende 2 dagen.. ik verwacht eigenlijk morgen mijn nod ipv zaterdag als ik het goed hebben kunnen aflezen op mijn ovu testen.. Ik hoop zo dat het gelukt is... ik wil die medische molen niet in Ik wil zo graag met jullie mee kletsen over die zwangerschapboxen Even een breekmomentje...sorry
Ahhhh lieve doom dikke knuf meid ♥♥♥ Het is je van harte gegund lieve schat! Niet de moed opgeven meisie. Hebben jullie de sperma van je vriend al opnieuw opgestuurd voor onderzoek? Ik duim heeeeel hard voor je!!
@doom; duimpjes draaien ook hier voor je doom!!! Die mmm is inderdaad niet leuk hopelijk niet nodig! Voel je al iets qua kwaaltjes??
Zaterdag vier ik mijn verjaardag, dus morgen duik ik de keuken in om een overheerlijke chocoladetaart te bakken... althans... ik hoop dat ie heerlijk zal zijn, maar gezien de hoeveelheid chocolade die er in moet, zal dat wel goed komen... mmmm zin in!!!!
Good lord!! Mijn buik!! Kom onder de douche vandaan trek even lekker een los jurkje aan!! Kijk in de spiegel..... Mn man komt de kamer in..... Woooow! Wat een buik zeg big smile allebei hahahha!!! Hoe is t met jullie buikjes myst en miepske? Ook zo erg gegroeit??
Ja, ook mijn buik is flink gegroeid. En zeker de laatste 2 weken. Lijkt een beetje op een bierbuik hahaha
Hahha!! Ja zo voelt t bij mij ook! Maar wel super trots hoor zal even een foto neerzetten.. Even een vergelijkfoto maken
mooi buikje! Ik denk dat mijn buikje vergelijkbaar is. Ik moet ook nog steeds een foto maken... niet nu, zit nu in mijn bloemetjespyjama hihi