Ben ook echt benieuwd hoe het deze ronde gaat uitpakken. Heb iig mijn ei niet gemist best handig zo'n ovu test hoop dat ik net als jou geluk heb mys hihi
Pfoeeeeeeeee zuuraanvallen in mijn keel... Little one laat duidelijk merken dat ie bezig is een plaatsje te vinden in mijn buik. Als ik niet snel genoeg plas lijken al me ingewanden van slag te zijn. Me maag lijkt wel een halve meter verplaatst te zijn waardoor ik aldoor zuur heb.. Jakkes bah hahahha. * tussendoor zit ik te kwijlen bij babykamertjes al weet ik al helemaal hoe de mijne worden moet (L) * * geboortekaartjes uitzoeken LOVE IT *** en gewoon nu al te hard van stapel lopen ***
We hebben besloten er tijdelijk even mee op te houden Dit vreet aan me. Ovulatie testen gebruik ik al maanden Dit zou ronde 25 worden. Nee. Ben er even klaar mee !!
Hebben jullie (zwangeren) ook last gehad van een soort branderig gevoel bij je eierstokken? Of ja..links in baarmoeder... Ik heb er nu al een paar uur last van...
Dat kan ik me heel goed voorstellen meis... Heel klote voor jullie! Pak lekker rust en tijd.. wie weet lukt het dan! Nogmaals veel sterkte ermee!! Je weet ons hier te vinden!
Sterkte lieve Cillie <3 Wat vervelend. Ik vond 7 maanden wachten al lang . Maar heb dus eigenlijk niks te klagen... Ik heb trouwens gisteravond misselijkmakend en hartverscheurend nieuws gekregen, aan de ene kant wil ik het delen maar aan de andere kant zit dan niemand meer lekker in haar zwangerschap denk ik. Heeft trouwens niks met mijn mini te maken hoor! *opkropper* ** en me tieten lekken :S *
Vergeleken met jou heb ik helemaal geen symptomen alleen wat rugpijn en af en toe een kramp of steek in mn onderbuik..
Hoi meiden! Zo! Even hier door het centrum geslenterd, kleine meid moest nieuwe kleren hebben alles werd te klein! Phoe ben blij dat ik weer zit Tot nu toe mijn kwaaltjes voor today; Zere vermoeide ogen Nu ook vermoeide benen (haha logisch) Net bij toiletbezoek een klodder doorzichtige rekbaar slijm Verder weer dat "lopende" afscheiding gevoel maar heb echt heel weinig afscheiding. Borsten voelen wat tja zwaar? Ik weet niet hoe te omschrijven, gewoon niet fijn! @cillie; meid doe rustig aan en veel sterkte! *knuf* @snoechy; jeeh nu al lekkende borsten? Dat is snel zeg! @myst; had ik ook hoor, later kwamen ze wel! Geniet er nog maar even van hihi! Miss komen ze straks masaal opzetten
Vriendin van mij heeft 5 vuilniszakken en 2 bananendozen kleding hier voor de deur afgezet. Heel de middag mee bezig geweest om het uit te zoeken... Jeetje zeg, lijkt wel of zij ruim 10 kids heeft moeten kleden ipv 2!!! Jammer genoeg is veel oud , versleten of lelijk... maar toch 2 dozen vol leuk spul er tussen uit gehaald. En nu komt het erge.... ze is nog niet klaar met opruimen, er komt nog meer: WAT?!?!? Ze vertelde me dat zij ook heel veel heeft gekregen van familie en vrienden, en alles heeft bewaard.
oh cillie, vind het zo balen voor jullie! kan me heel goed voorstellen dat je er even genoeg van hebt... we zullen aan je blijven denken hoor meid...
Heb wel een heerlijk buikje wat bewijst dat ik zwanger ben ga morgen op positiebroeken jacht, want mn eigen broeken veroorzaken vervelende steken