Wowwww mami mooie buik!!!! Die van mij is ook al flink gegroeid begint nu mooi rond te worden hihi zal morgen maar eens een foto maken
Bedankt voor de lieve berichtjes, sperma is dinsdag opnieuw ingeleverd. Ik ga morgen even bellen.. maar verwacht dat de uitslag pas over het weekend is. Ik ben de afgelopen dagen wat misselijk ( toevallig vandaag niet) heb veel het zuur.. als ik op mijn buik ligt voelt het wat zwaar. Verder zijn mijn borsten wat beursig.. ook dagelijks zo'n drukkend gevoel op mijn schaamlippen. maar durf er geen moed meer op te vestigen.. we gaan het mee maken Miep ik heb nog een heerlijk recept voor je voor een appeltaart! Met kookpudding erin heerlijk!
Ik krijg ineens trek in taart haha Miep je bent nog hartstikke jong meid! Geniet er lekker van en laat je heerlijk verwennen morgen ♥ Doom erg spannend allemaal! Hopen op goed nieuws van de dokter en een knaltest binnenkort! Wanneer is je nod?
Haha taartje gaat er ook wel in hier hoor! @miepske; meid helemaal overheen gelezen! Alvast gefeliciteerd!! @doom; dankie
mmmm... appeltaart.... ML is dol op appeltaart. Ik wil jouw recept best een keer uitproberen Als mijn chocoladetaart ook lekker is, wil ik dat recept ook wel met jullie delen, maar eerst even bakken. Is nl. de eerste keer dat ik dat recept gebruik. Spannend Doom, al die klachtjes... duim duim
Hihi... zit al even met mn laptop op de bank... werp nu een blik op ML, maar die ligt lekker te slapen hahaha... is de film die hij zat te kijken toch niet zo spannend. Maar ik ga ook afsluiten & lekker onder de wol... 2 drukke dagen voor de boeg. En ik moet eigenlijk nog wat bijslapen. Lag er gisteren laat in door werk, maar was wel vroeg op... Welterusten allemaal
Goedemorgen allemaal!! Nou gisteren en vandaag testjes gedaan maar vooral vandaag nog maar heel licht! Dus denk dat mn ei gisteren is gesprongen. Heb ook alweer pijnlijke boobs. Hebben het zaterdag, woensdag en donderdag gezellig gemaakt dus ik denk datcdat voldoende moet zijn!! Nu weer afwachten dus.... Tis vrij rustig hier he!! Klinkt lkkr die taarten...mmmm ik ga mezelf naar de sportschool slepen. Fijne vrijdag ladies!!
@ Doom spannend hoor! Ik duim voor je @ Miep gefeliciteerd hoor! Laat je lekker verwennen! @ wishgirl spannend weer op de wachtbank meid, laten we hopen op goed nieuws over 2 weekjes! Spannend! Ja het is best stil maar ja ik heb ook weinig te melden op naar me ei, en ik vind het gewoon eng ben bang voor weer een lange cyclus. Dus probeer er iets minder mee bezig te zijn, het voelt namelijk niet goed. En ik heb ook echt die angst dat het heel lang gaat duren bij ons, en ik wil dus alles even uit me koppie zodat ik ook weer vol goede frise moed aan de slag kan. Dus dat is waarom ik minder online ben/reageer. Sorry!
@doom whaaaa erg spanned!!! Ik hoop t zo voor je meid! Duimduimduimduimmm @joyce ik snap ik je angst, maar laat t je niet gek maken meis. Stress is heel slecht voor je cyclus. De duimen draaien voor je! Hopelijk heb je snel je ei @wishgirl lijkt mij ook voldoende nu maar afwachten en duimen! @hier had een nacht vol met rare dromen blehhh. Ben nog steeds moe, maar geen zin mr om nog in bed te blijven. Bovendien heb ik honger, dus de kleine vast ook wel nu nog beslissen wat ik ga eten....
Goodmorning!! Ppff word snip verkouden wakker! Keelpijn als een malle @joyce; hopen op een normale cyclus! @doom; duim duim!! @wishgirl; denk ook wel dat t genoeg is nu duimen!!