Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Jeejtje doom :( dat is zeker geen fijn nieuws.. maar zoals miepske al zei geef de moed niet op! Hopen dat jullie snel geholpen kunnen worden en snel zwanger zullen zijn ♥dikke knuf!

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    De moed geef ik inderdaad niet op.. ik hoop dat het via ki mag..

De rest zie ik niet zo zitten..

En tot op heden nog geen ongi..

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @doom; he doom! Das balen zeg! Maar wel goed dat het nu duidelijk isdat de zwemmers wat "lui" zijn, en jullie nu begeleid kunnen worden erin! Als het bij jouw goed zit zal het inderdaad wel een vorm van iui zijn. Heeel veel succes doom! En hoop dat je snel met fantastisch nieuws hier mag komen uitschreeuwen:D

4. MysteriousG

Nou meid hopen dat de ongi wegblijft!

5. MysteriousG

Hmmmm ik voel al een weekje af en toe plopjes rondom mn navel..vooral als ik lig te rusten en in de avonden. voel ik nou de baby of zijn dat mijn darmen? Weet echt niet wat ik er van moet maken, geen ervaring mee :)

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat voelde ik ook zo rond 16 weken bij mn eerste zw.. Dacht eerst ook zijn mn darmen maar voelde het elke dag wel en een paar weken later zag ik al echt mn buik bewegen😆 dus ik denk dat het je kleine uk is!!

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik voel ook wat... meer een soort gewoel / aai-bewegingen aan de binnenkant :D. Het is nog niet erg duidelijk, zo af en toe voel ik iets, maar als ik me er op concentreer is het weer weg ;)... zit zo te wachten op die flinke porren ;) hahaha...

8. MysteriousG

Aaahhh zou geweldig zijn! :D ga er voortaan beter op letten :p

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aawhh!!! Ik wil ook!!:p ik kom eraan dames!:D kan niet wachten op dat getrappel te voelen...*droom droom*

10. MysteriousG

Haha je bent er bijna mami :D

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ik denk dat mijn onderschrift wel duidelijk is, kom maar op met de mmm.

12. MysteriousG

Nou doom, hopen dat t snel raak mag zijn lieverd! Dikke knuf xxx

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    +1!!

14. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook! Ik verwacht dat deze maand te vroeg zal zijn.. maar we horen het wel!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    succes doom, knuf x

16. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh jammer doom! Hoop dat het snel raak mag zijn. Dikke knuf xxx

17. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    jammer meid:(

18. MysteriousG

Wat is t toch rust hier zeg! Hoe gaat t met de rest van de meiden?

@miepske hoop dat je aan t genieten bent meid :D

@hier heb steeds vaker honger zeg! Ben met manlief naar de friettent gegaan omdat ik ineens reuze trek had in een patatje oorlog :) was echt heerlijk na maandenlang geen friet te hebben gegeten :D

19. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    He meiden, sorry dat ik niet zoveel gereageerd heb afgelopen tijd. Heb het er toch moeilijk mee om al die zwangere buikjes te zien en dan te bedenken dat ik het liefste van het liefste kwijt ben.

Toch goed dat ik ongesteld ben geworden want er kwam nog een zooitje brokstukken uit pfoe. Dus we gaan officieel na deze menstruatie voor ronde 1 na de miskraam. Me gevoel zit wel goed.

Ik zag al prachtige buikjes voorbij komen lekker genieten zeg, en zo snel al de kleine voelen ploppen WAUW! kippenvel momentje :D .

Doom: Wat vervelend lieverd n wat ontzettend k.u.t. :( Hoop dat je heel snel zwanger mag worden zonder teveel gedoe. Het is je ook zo gegunt!

Hier gaat het redelijk probeer me op alle positieve dingen te concentreren en na deze menstruatie ook volop weer hier mee te kletsen. Bedoel treuren kan je eeuwig doen maar je kan het ook loslaten en ervoor gaan. Dat is wat ik dus nu ga doen.

Niemand zich inhouden voor mij want ben zoooo blij voor jullie (zwangere). (L)

Love you all girls. 2014 wordt ons jaar, iedereen raakt hartstikke zwanger en wordt moeder!

XXXXXXXXXxx

20. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,

Ik zeg niet zoveel omdat ik op dit moment toch nog in een diep gat zit. Ik mis mijn vader ontzettend :( plus dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ben alles een beetje weer op een rijtje aan het proberen te zetten. Wil de komende 2 maanden gaan richten om weer op mijn oude gewicht te komen en dat is zo'n 63 kilo. Dat houdt in 12 kilo afvallen. Ben na de dood van mijn vader flink gaan eten, dit was mijn manier om mezelf te troosten. Maar goed nu moet het er ook weer af. Maandag gaan we beginnen met weer een bezoekje aan de sportschool en weer te gaan letten op mijn voeding. Heb mezelf hier 2 maanden voor gegeven om weer op gewicht te komen.

De komende 2 maanden ga ik even alles op mezelf richten zodat ik weer de oude kan worden. Vl gaat mij hier in steunen en daar ben ik hem dankbaar voor.

Ik denk zelf dat het zwanger worden ook niet lukt als ik zelf nog niet alles op orde heb. Dus er is hier werk aan de winkel ;)

Xxx

Deel Deze Pagina