Haha good luck meid wel superfijn hoor mn moeder kwam ook met zak vol met nieuwe babykleren en twee slaapzakken die was erop voorbereidt haha. Wat ik geweldig vond was het oranje voetbalpakje voor newborn die ze ooit tijdens de ek had gekocht. Baby komt in de zomer tijdens de wk!! Is mn moeder helderziend or what ??
Ik ben vandaag een winkeltje binnen gelopen, maar daar was het duur... bijna 80 euro voor een broek. Ik ga ook maar eens bij de H&M kijken, voor die paar maanden dat ik met een dikke buik rondsjok ga ik geen broeken dragen die duurder zijn dan wat ik er normaal aan uitgeef.... Ik heb gelukkig wel wat langere mega stretch hemdjes en wijdvallende jurkjes in de kast liggen, hoop dat die ook blijven passen
80 euro!! Zo dat is best veel geld ja voor een positiebroek! Ikzelf had ook stretch hempjes en jurkjes en alles kon het redelijk lang aan. Op een gegeven moment niet meer haha! Wat wil je bijna 30 kilo hihi
Ik heb op deze site altijd mijn positiekleding gekocht wat ook niet zo duur. Goedkope Name it kinderkleding en babykleding - Bij Ikenmijnkind.nl
Het viel mij net op dat ik doorzichtig slijm had waar je draadjes mee kan trekken tussen je vingers. Snappen jullie het nog hahaha dit is toch dan vruchtbaarslijm?
Zo 80 euro is indd veel geld voorheen broek die je een paar maanden moet dragen zou idd even bij h&m kijken. Mijn collega is ook zwanger en die had hele leuke positie stretch spijkerbroeken bij de wibra gehaald voor 2 tientjes.
Hoop het zo. Heb gisteravond voor het laatst geklust. Hoop dat mijn ei springt nuuuuuu haha ongeduld die ik ben
dat had ik ook rond mijn eisprong sky...ik zeg klussen! Hier een klein drama gehad vandaag... Heb jarenlang extreme angst voor de tandarts gehad en sinds een jaar of 2 heb ik een hele fijne tandarts en daardoor kan ik weer redelijk angst-vrij daar naartoe. Ook moet ik daar naar de mondhygienist 2 keer per jaar. Ik heb vooral in het begin zeer pijnlijke schoonmaakbeurten gehad, maar de laatste paar keren was ze heel tevreden over hoe het er nu uit zag enz enz.. Ik ben dus nu ook flink verminderd met roken dus ik ging er met een positief gevoel naar toe. Ze begon met schoonmaken en controleren en godsamme wat deed het pijn! Ze zei dat er een aantal pockets waren die niet vooruit waren gegaan en dat ze met een langdurige, intensieve en vooral dure pocket behandeling wou starten. (dat houd in dat ik eerst een pocketmeting krijg, dan 4 x een uur grondige wortelschoonmaak, daarna nog een pocketmeting en vervolgens moet ik om de 3 maanden terug blijven komen voor schoonmaak/onderhoud....kostenplaatje: zo`n 800 euro!) Ik knapte....moest zo ontzettend hard huilen! Ik snapte er niks van, ik was juist vooruit aan het gaan, roken doe ik niet zoveel meer, hou het thuis goed bij, 2 x per jaar grondige schoonmaak en toch heeft het geen zak uit gemaakt! Ik vertelde dat wij aan het proberen waren voor een kindje en hoe moet dat dan met al die verdovingen enz enz... Gelukkig zei ze dat hun dan alleen verdovingen gaven die veilig was voor moeder en kind en dat het juist nu heel belangrijk was om dit proces te starten omdat je anders meer risico loopt met ontstoken tandvlees/diepe pockets in je zwangerschap. Pfff...ik snap dat ik geen keus heb, maar wat was ik verdrietig, teleurgesteld en boos tegelijk. Nu moet ik dus eerst een verzekering vinden waar ik dit allemaal vergoed kan krijgen en dan in februari starten we ermee. Zie er nu al zo tegenop!
Jeetje linda wat vervelend allemaal. En zeker als je zelf het idee had dat je het allemaal goed bij had gehouden, dan is dit even weer een klap in je gezicht. Dikke knuffel iig voor je. Klussen zit er vanavond niet in. Vl is voetballen en komt dan ook pas laat thuis en mijn wekkertje gaat morgen ochtend al om 5 uur. Dus ik hoop dat afgelopen maandag en gister avond voldoende was voor deze ronde.
@lindaatje; he balen meid! Snap dat je teleurgesteld bent!! En wat een kostenplaatje hangt daaraan zeg!! Bij unive hebben ze wel goede tandarts verzekering. *knuf*
thanx ladies zal eens kijken naar unive... heb vanmiddag maar een zooi zwangerschapstesten van de kv en action gekocht om me op te vrolijken hihi