Ik kan me het voorstellen hoor, Doom. Maar je hoort er gewoon bij ons clubje hoor! Het is voor jou natuurlijk ook erg spannend, wat je de komende periode nu te wachten staat. Heel veel succes vanmiddag bij de gyn! Ik ben benieuwd hoor! Krijg je vanmiddag ook al te horen wat jullie mogelijkheden zijn & welk traject jullie precies gaan volgen?
Hier nog een paar uurtjes geslapen, maar ik ben nog steeds wel wat duf door mijn gebroken nachtrust. Kriebelhoest wil ook maar niet weg gaan. Ik ga zo even de deur uit, ff frisse neus halen
Lieve doom, ook al zit je in een ander traject dan ons. We willen je hier niet missen. Deel gewoon je verhaal. We geven heel veel om jou. Uiteindelijk hebben we hetzelfde doel... MAMA worden. Komt goed xxxxx
Doom heel veel succes vandaag! En we begrijpen je volledig. Maar zoals snoe al zei, je hoort bij ons of het op je natuurlijke manier gaat of via mmm we zijn ervoor je dikke kus en knuffel
Ik ben vandaag flink losgegaan bij de kv (alweer ). Dit keer veel roze ingeslagen De voedingskussen is trouwens 15 euro! Bekijk bijlage 371115
Hahaha... Mys... goed bezig! Ik hoop eigenlijk dat ik me kan inhouden over een paar weken nadat ik weet wat het geslacht is
@Doom: Ik snap wel een beetje hoe het voelt.. als alle zwangeren hier lekker trots kletsen denk ik ook wel van hmm..en hier wil het maar niet vlotten. Maar idd gewoon mee blijven doen, we zijn er voor elkaar!! Zeker in minder leuke en spannende tijden! @Mys; ahhh lekker shoppen!! Heerlijk! @hier; pfff nog drie dagen wachten... zie het echt donker in meiden... ik denk op naar ronde 12... x
@myst; whaaa wat leuk!! Ben ook zooo benieuwd wat het geslacht is!! Morgen ga ik een afspraak maken voor een pretecho wat denken jullie wat het is meiden? mijn hoofd zegt een jongen maar ergens diep denk ik een meisje beetje dubbel dus........ @wish; ik blijf hopen en duimen voor je meid!!!
BERICHT VAN DOOM! Vandaag afspraak bij de gynaecoloog gehad. Manlief zijn sperma is dusdanig slecht dat alleen ivf mogelijk is. ( reageerbuisbaby) ik heb een inwendige echo gehad bij mij zag alles er goed uit. Dit betekend dat wij een goede kans hebben op zwangerschap. Deze week gaan wij naar een informatie avond. Ons bloed is afgenomen en over 2 weken moeten wij terug om de start van het traject door te spreken. Ze gaan nadat ik weer ongesteld ben geworden mijn traject volgen de komende 4 weken. Hierin moet ik met hormonen gaan spuiten en zullen er veel inwendige echo's aan de pas komen. Als de eitjes rijp zijn dan worden deze doormiddel van een lichte narcose uit mij gezogen en het beste eitje samen gebracht met manlief zijn beste zaadcel. Daarna word dit weer bij mij terug gebracht. Wij hadden dit liever anders gezien natuurlijk omdat dit, vooral voor mij, een vervelend traject gaat worden. Maar daar slaan we ons door heen. Zwanger worden we 😉 Doom is heel eventjes niet in de mogelijkheid het zelf neer te zetten dus vroeg ze of ik dit voor dr wou doen.
@doom; woow heftig hoor meid!! Maar wel fijn dat er eengoede kans is op een zwangerschap als dan niet op een "makkelijke" manier! Spannende tijden komen er dus voor jullie aan..!!!
Doom wij zijn er voor je. Zie het aub niet als anders zijn. We zijn allemaal vrouwen (+ man/vriendlief) met maar 1 droom. Ouders worden. De een op de natuurlijke manier de ander met hulp. Maar aan het einde zijn we allemaal hetzelfde. Xxxxx
@doom wat fijn dat er wel mogelijkheden zijn voor jullie! @mami ik denk een meisje @wish nog even volhouden meis @hier ik moet vanavond weer naar de psych van de pop poli in het ziekenhuis om te vertellen hoe het nu gaat zonder de pil...en het gaat nog steeds goed Ik denk wel dankzij die supplementen voor de pms.
Spannend Doom. Fijn dat er mogelijkheden zijn voor jullie. Het is inderdaad een heel gedoe zo, hormonen spuiten, ziekenhuis.... maar de kans dat jullie zo zwanger worden is erg groot. Ik hoop het zo voor jullie!!!
& inderdaad Snoe... we willen allemaal weer mama worden, dus we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
@Doom heftig en spannend meid! Maar gelukkig is er nog kans op zwangerschap voor jullie.. hopen dat t snel gaat en we je zsm kunnen feliciteren ♥ dikke knuf lieverd! @linda succs zo bij de psych. fijn dat je er geen last van hebt
Pfff ben moe, futloos, misselijk. Snap er niks van. Die stomme ovu testjes blijven lichte strepen geven (ondingen). Dus ik zie het wel. Voel me apart. Als het klopt allemaal dan is 31 januari me NOD. We will see.