Thanks voor de lieve berichtjes! De kansen zijn voor ons heel hoog. Vermoedelijk in maart dus eerste ei punctie.
Fijn om te horen dat de kansen hoog liggen lieve doom. Ik hoop zo dat het maar snel achter de rug is en je mag gaan genieten van een mooie zwangerschap. Xxx Mys, hahahaha you go girl! De kleine meid komt niks te kort
dat komt denk ik helemaal goed doom @snoe hier dezelfde klachtjes, ruik ook ineens vanalles... @hier bij de psych was het een fijn gesprek en ik hoef nu pas terug te komen als ik zwanger ben ook vertelde hij dat als ik zwanger ben, ik mezelf mag aanmelden bij gyn van de pop poli en bij een verloskundigepraktijk, dus dubbele controle en dat vind ik wel erg fijn denk ik.
@doom fijn om te horen meid! Hopelijk is t snel raak @klinkt goed linda extra controle is altijd fijn @sky haha en toch moet ik nog zoveel aanschaffen... maar komt wel goed, want prinsesje wordt nu al overladen met cadeautjes van oma en opas, tantes/oom en nicht♥
Hmmm een stukje gaan wandelen helpt soms ook.. en met de tel op de wc zitten en surfen/gamen voor een tijdje helpt bij mij soms ook meer tips heb ik niet
thanx voor de tips ladies. Er is iets raars aan de hand hier...werd net wakker van de misselijkheid en moest ook een beetje overgeven. Heb nu even wat gegeten en de misselijkheid is weg gelukkig.
Hoi meiden, ben ik weer even. Ik heb ook besloten wat afstand te nemen omdat het voor mijn gehele gestel gewoon beter is. Ik ben zo blij dat jullie een beeb in je buik dragen maar ik wil ook en ben gewoon te jaloers en er te veel mee bezig met elke beweging die ik maak. Maar nu ik afstand neem ben ik veel rustiger. Het is gewoon heel frustrerend allemaal! Zal even een kleine update geven vanaf mijn kant gister knal positive ovu test, eergister al bijna positief dus eergister en gister geklust. Denk dat we het dan morgenavond nog even gezellig maken en dan maar weer de 2 wacht weken in... Mys wat leuk een meisje... heerlijk geniet er van en ik kan me voorstellen dat je niet kunt stoppen met shoppen! Doom meid wat fijn dat er wel echt een grote kans is dat jullie samen een mooie beeb op de wereld gaan zetten! Probeer positief te zijn meid, jullie wens gaat vervult worden, wat maakt het uit hoe! Denk aan je! Meiden op de wachtbank duim voor jullie dat januari maar weer een maand mag zijn met veel roze testen! Liefs Joyce
joyce, goed dat je weer wat rustiger bent en veel klusplezier he @hier net weer naar de wc moeten rennen...hoef normaal gesproken nooit over te geven...
@joyce; begrijpelijk hoor joyce! Als het zo goed voelt lekker doen! Veel klusplezier!! @lin; nou je bent wel bezig zeg! Misschien een griepje of iets in de leden? Of..... Wanneer is je nod?
@ Linda... 4 dpo is inderdaad wel vroeg. Innesteling kan al bezig zijn, maar volgens mij is dan de hormoonproductie nog niet zo hoog. Ik hoop niet dat je een buikgriepje te pakken hebt . Hier, nog steeds keelpijn, maar mijn energieniveau is weer flink gestegen... ik ga vandaag maar eens al die strijkwas weg werken. En vanavond een controle bij de vk
@joyce begrijpelijk hoor meid! Ben blij dat t heeft gelopen spannend alweer! Duimen draaien al @linda he bah! Niet zo fijn... beterschap meid ♥ 4 dpo is iid te vroeg, maar niets is onmogelijk! Ik had op 4 dpo innestellingsbloeding gepaard met menstruatieklachten.. vond iedereen ook te vroeg voor, maar gezien mijn uitgerekendebdatum heb ik toen toch echt mijn innestelling gehad! En ook ik deed toen aan ovulatietesten en tempen. Zat dus echt op 4 dpo! Hoop maar dat t een zwkwaaltje is en anders Beterschap meis ♥ @miep veel plezier vanavond bij de vk