Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Net de box van de Etos opgehaald. Erg leuk allemaal, maar stond een beetje te kijken van het alcoholvrij rosé bier en de alcoholvrije jillz.... niet echt iets voor een drogisterij om in zo'n pakket te doen.... maar miss ligt het aan mij omdat ik zelden alcohol drink. Maar zal ze bewaren, is miss lekker in de zomer, kan ik net voor de bevalling nog aan het rosé bier.

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hahaha had ik ook! Manlief heeft ze opgedronken :D voor de rest vond ik t niet zo geweldig hoor... een speentje, knuffeldoek, 2 pamper, buikbalsem en billendoekjes als ik me goed herinner... ;)

3. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Idd twee kiwi's en magere yoghurt met crueli helpt bij mij ook goed!!

4. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Fijn Doom!!
    Ik hoop idd ook voor je dat alles goed verloopt en dat je snel op rose mag!!

5. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ik mag geen melkproducten (lactoseintollerantie). heb straks eindelijk weer kunnen poepen gelukkig...maar ik kan nog steeds niks binnenhouden:(

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ... en een flinke stapel tijdschriften / folders... ws lees ik die niet, maar er zat ook een boek bij met breipatronen. Die ga ik wel even doorbladeren, ben een beginnende breister & heb al een keer een babymutsje en een vestje gemaakt (met veel moeite)... miss zit er iets leuks bij om te maken.

Ik had eigenlijk niet veel van het pakket verwacht, het is immers gratis.... maar hij voelde vrij zwaar (door de drank), dus ik had hem hoopvol open gemaakt... was idd een beetje een tegenvaller

7. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Nou meis hopelijk voel je je snel wat beter!!

8. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Nou meiden...nog twee dagen wachten voor mij.
    Ik heb besloten als ik vrijdagochtend niet ongi ben dan wel te testen... ik ga vrijdagavond namelijk naar de vrienden van amstel live en wil weten of ik verantwoord wat mag drinken..hihi!

Daarnaast woon ik in Zuid-Limburg en begint carnaval weer los te barsten, dus ook dit weekend bij ons.
    En ook dan is het fijn als ik weet waar ik aan toe ben..

Ik heb nog geen gekke menstruatieklachten..
    Voel soms nog steken in mijn liezen.. dus dat kan positief en negatief zijn..
    We wachten af...

9. MysteriousG

Haha die zijn bij mij in de papierbak belandt. Geen zin tijdschriften :)

10. MysteriousG

@wish ik hoooopppp zo dat je niet mag drinken :D

11. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    thanx wish...baal er wel van, zou vrijdag beginnen met werken:(

ik hoop dat je vrijdag een mooie test in handen zal hebben wish;)

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Spannend!
    Ik wist niet dat je uit Limburg komt, leuk! Heb zelf een hele korte periode in de buurt van Weert gewoond.... Nu een stukje noordelijker. Hier ook carnaval, maar de laatste jaren ga ik alleen nog maar naar kindercarnaval... dit jaar ook. Kan dochterlief uit haar dak gaan :)

13. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Ja, ik woon in Zuid-Limburg! Erg leuk ja! Een echte carnavalsvierder... dus wordt een leuke tijd weer!

14. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Ja das idd flink balen..maar wie weet voel je je dan al een stuk beter!!

Ik hoop t ook.... we zullen zien..

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst en miep; hier ook de etas zwanger box maar wat een terleurstelling zeg.... Had al even op internet gegluurd wat erin zou zitten maar bij mij dus veeeel tijdschriften die alcoholvrije drankjes, speen balsem zinkzalf en 2 pampers! Ik miste het leukste dus knuffeldoekje en billendoekjes!!! Najaa!!

Hopen dat de blije doos veel leuker is!:p

@wish; hoop ook dat het alcoholvrij word voor je!! 😁

16. MysteriousG

@mami dat is idd echt een teleurstelling! Ik heb liever babyspulletjes dan stomme tijdschriften en dranken... hopen dat de blije doos idd veel leuker is ;) zag trouwens dat je bij de kv ook hele leuke pakketje kreeg. Flesjes en een hele pak new born luiers enz :p met je voordeelkaartnr kun je account maken en je aangeven als zwanger. Per mail krijg je bericht wnnr je t op kunt halen :)

17. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zozo aardig stukkie rijden naar de vrienden van Amstel. Is toch hier bij mij in Rotterdam Ahoy? Blijven jullie ook overnachten in Rotterdam, of gelijk weer terug naar huis?

Je maakt het wel spannend hoor. De duimen draaien :D

18. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Ja ik mag gratis gaan... mijn vriend heeft een link met Amstel..dus die krijgt ieder jaar kaartjes (meestal VIP, dit jaar voor mij podiumkaart, ook leuk!! :) )
    Dus ja een flink stuk, ik blijf in het van der valk slapen ja.
    Ik vind het ieder jaar een feest, dus verheug me al!

19. MysteriousG

Whaaaa ik voel de baby harder ploppen en vaker achter elkaar :D En volgens mij reageert ze al op harde geluiden van buiten af! Net zet manlief muziek op en stond perongeluk op hard dus de kleine gelijk ploppen :) ik ben zoooo verliefddddd ♥♥♥

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klopt bij kv krijg je ook een tas! Maar duurt erg lang voordat je het mag ophalen! Haha..:p

Deel Deze Pagina