Dankjewel meiden!! We gaan weer verder en ik probeer er wat minder mee bezig te zijn..maar dat lukt me gewoon niet haha! Ik ga ook komende maand gewoon door met tarwekiemolie want dat heeft mijn cyclus lekker ingekort. En uiteraard ga ik weer testen! Ik zie er het positieve maar van in en dat is; lekker ene drinken morgen en overmorgen!! haha! x
@wish; veel plezier meid! @snoe; awh lief gezegd! @hier; zooo hier 12 ribben uit mn lijf laten rukken vanmiddag maarr nieuwe auto hebben we
@mami gefeliciteerd met jullie nieuwe auto @linda hoe is t nu met je meid? @hier weer eens 4 pakken roze babyrompertjes (in verschillende maten) gekocht bij de kv voor maar 1.20 per pak! Kan je toch niet laten staannnn maar merk de afgelopen dagen wel dat erg snel heel erg moe word...
@myst; dank je meid! Kon je het weer niet laten haha!! Leuk hoor al dat shoppen kan echt niet wachten!! Ik wacht nog even met afspraak voor pretecho omdat ik volgende week weer een afspraak heb bij de gyn dan ben ik 16 weken dus misschien wil ze even kijken wat het geslacht is...... anders maak ik daarna meteen een afspraak. Hb de laatste dagen steeds zo n trilgevoel in mn onderbuik?!?!?! Zou dat de baby kunnen zijn, ik twijfel nog steeds tussen darmen of baby maar ik heb heb het echt elke dag!!
Vergeten te melden dat gisteren alles in orde was bij de vk... uk goed gegroeid, baarmoeder tot 1 cm onder de navel, uk is ongeveer zo groot als mijn hand
Fijn om te horen miepske dat alles goed gaat. Het houdt ook niet op he mys hahaha groot gelijk. Is geen geld om te laten liggen. Lindaatje hoe gaat het mop. Hoop dat je je iets beter voelt. Snoechy have fun met klussen, you go girl! Wish jammer meis Mami gefeliciteerd met je nieuwe toet
@mami leuk, een nieuwe auto! De lekkerste geur is echt zo`n nieuwe autogeur @miep fijn dat alles goed was met ukkepuk @hier vannacht nog een paar keer flink over gegeven en daarna heerlijk geslapen tot half 2 vanmiddag vandaag niet meer gekotst, wel erg aan de dunne. Hopelijk gaat het morgen allemaal beter, want dan is mijn eerste werkdag @hoe gaat het met de rest?
He miep wat fijn zeg! <3 Mami top van jullie tuuuuut Kijken jullie eens naar me testen (van vandaag nog niet helemaal opgesroogd)
Oké! Doeiiiiiiiii lol. Vorige x ook zwanger geraakt met elke dag sexen. Dus moet nu ook lukken. Hoop dat het beste zaad van gister goed genoeg was? Hihihi woepwoep
@miep fijn meid! @snoe haha veel plezierrrr de beste zaad van gister zit al vast op de loer nu de rest nog hahaha @hier last van mensttuatieachtige krampen in mn bovenbenen pffff.. zal vast nix zijn want heb de kleine net nog voelen bewegen en ploppen
@snoe; whaaa meid huperdehuphup aan de klus jij!! Mooi knallertje!! @myst; kunnen je banden zijn!! Is niet fijn!! Maar dn groeit je bm wel
Hi Meiden hier even een update, mijn ei is al het goed is geweest . 13-01 Redelijk donker (gezellig gemaakt ) 14-01 Knaller (gezellig gemaakt ) 15-01 redelijk donker (rustdag haha) 16-01 weer wit (gezellig gemaakt ) Nu maar weer plaatsnemen op de wachtbank het voordeel is wel dat ik van 80 dagen naar ongeveer 37 dagen ben gegaan, dat is al een pluspunt. Nu duimen dat er genoeg is geklust en inderdaad me ei is gesprongen. Al voel ik beide liezen nog steeds af en toe? Spierpijn achtig trekt naar me benen dus ik vind het toch spannend of me ei nu wel of niet gesprongen is . Anders zaterdag nog maar weer even gezellig maken haha! Me banner maar even aanpassen op gister de eisprong want in theorie zou hij gister gespongen moeten zijn.
@joyce: heyyyy meid! Wat fijn om te horen dat je cyclus weer de normale kant op gaat. En als ik je ovutesten moet geloven, is je ei idd al geweest hopen dat je ongi dit keer uitblijft ivm zwangerschap het gaat iig de goede kant op! Ben blij voor je meis @hier nog beetje last van ongikrampen, zijn niet erg, maar wel aanwezig. Mn bm is idd aan t groeien, want de huid op mn buik voelt trekkerig aan en jeukt soms verder al een tijdje veel meer afscheiding (melkachtig). Heb steeds de neiging een schone onderbroek te pakken pffff.... zoooo irritant, want normaal gesproken had ik nooit last van. Niet eens tijdens mn ei...
Dat is vervelend Mys misschien een tena lady ofzo? Snap dat het erg vervelend is elke keer zo'n natte slip gevoel. Ik hoop ook dat de ongi uit blijft maar we zullen het zien over 2 weken. *duim voor mezelf*