Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Als je op je positieve ovutestdag geklust hebt, is dat voldoende meid :) nu maar afwachten en duimen :D

2. MysteriousG

@linda: wat een teleurstelling is dat zeg en wat is t allemaal toch duurr :$ dikke knuf meid! Houd er wel rekenung mee dat je je verzekering maar èèn x per jaar kan veranderen en dat vóór januari! Wij gaan overstappen naar ditzo, kwam ons t meest voordelig uit. Half november worden de nieuwe premies van 2014 bekend gemaakt en dan kun je ook overstappen. Succs ermee meid!

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Jaaaa... 1 keer gehad, in de ronde dat ik zwanger werd, de andere rondes helemaal niet. Het was maar bij 2x dat ik naar het toilet ging, dus vrij kort.

4. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik zie dit nu ook voor het eerst haha

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik had toen ook de dag daarvoor geklust... niet meer die dag... zwemmertjes blijven op de loer liggen voor het juiste moment... dus bij jou zit het wel goed denk ik!

6. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het zooooo :)

7. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik heb een positiebroek bij wehkamp gescoord. Krijg hem morgen binnen. Hoop dat ik hem pas en dat die steken dan afgelopen zijn.
    Ik vroeg aan me schoonzusje of zij daar last van had. Ze meost bij 4 weken al aan de positiebroeken omdat ze giga steken kreeg.

Pffff. Morgen even antwoord geven op laptop aan iedereen. Ben vergheet achtig dus tik eerst in word wat ik zeggen wil (zit nu op telefoon)

Skyfall hoop dat je goeie zwemmettjes hebt woehoe

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    uhm...heb vanavond wat steken aan de linkerkant van mijn buik...;)
    zijn dit de steekjes die je een aantal dagen voor je ongesteldheid krijgt of wat anders?;)
    En had net ook een soort jeuk aan de binnenkant van mijn navel.

9. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik krijg altijd een weeig gevoel in me onderrug en bovenbenen als ik ongesteld moest worden. (Heb ik nu in me buik)
    Heb tijdens me menstruatie altijd krampen waar een olifant bang van zou worden.

Spannend lin ik duim kei hard voor je. Xxxx aan allemaal!

10. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Skyfall inderdaad we lopen denk ik tegelijk.

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dit had ik gister vanochtend. .. savonds viel het mij ook niet meer op maar tijdens het knuffelen was het wel heel duidelijk aanwezig, er was ruimte zat.. sorry voor de details haha.

Verder wat mij opviel na het knuffelen was dat er weinig soldaatjes op mijn wc papier mee kwam..alsof het wat afgesloten was van binnen, erg raar. Maar ik voelde mij er zeer fijn bij haha!

3 maanden gelden had ik ook een keertje dit slijm. Toen op die dag er niets mee gedaab.
    Ik hoop zo dat ik het deze maand met de andere mag zijn!

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Linda, bijna zondag! :p

13. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Oke ladies...ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest..helaas omo wit...
    Ben nu 12 DPO...

Ik heb nu dan ook besloten zondag niet te testen en gewoon mijn ongi af te wachten..als ik dan dinsdagavond nog niet ongi ben doe ik woensdag voor ik naar schiphol ga een testje..
    Sorry linda..maar ik doe dus niet meer mee zondag, maar jij wist het ook nog niet he.

Spannend Skyfall... ik zou inderdaad ook nog een keer plezier maken voor de zekerheid!

Doom..ik denk dat je dan heel goed bezig bent geweest...soannend!!

14. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zegt nog niets kim! Maak je niet druk!!

Ik heb mijzelf deze maand gezworen en ga dat ook echt doen om niet meer te tes testen. Geen Een ovu's meer na mijn eisprong en geen zwangerschap testen voor nod. Al zou mijn cyclus weer 29 dagen zijn is dit rond 9 november.
    En anders word ik eerder ongesteld. ..

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kimroy; jammer! Maar zegt inderdaad nog niks, misschien is je hcg nog te laag.

@doom; goed bezig!!

@hier; hier geen "zwanger" gevoel, wel een zenuwachtig gevoel in mn buik hihi want het blijft spannend! Ppff bij mij kan het 2 kanten op! Als ik 31 oktober nog niet ongi ben zou ik misschien 1 of 2 november ongi kunnen zijn?! Grr!! Ik ga het denk ik ook gewoon maar afwachten:( heb er geen goed gevoel over. Temp vanmorgen nog steeds 37 wat wel apart is deze ronde hij blijft gelijk staan, normaal gaat mn temp beetje omhoog en omlaag..... Nou ja heb al veel rare dingen gehad dus zal deze keer ook wel niks zijn!

Verder zijn mn tepels ook gevoelig voelen soms wat branderig maar niet heel erg. Soms een beurs gevoel onder en wat stekerig gevoel in mn anus (haha wat een woord)!

Sorry meiden heb even een baaldag denk ik:( ben echt super geirriteerd en mn dochter reageerd daar lekker op grrr haalt alles overhoop hier in huis en doet alles wat niet mag!

16. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Goh, dat had ik dus eergister mami;) en daarna ook geen gevoel van eventuele zwangerschap meer...tot gisteravond:)
    Nu ook een zenuwachtig gevoel, last van de darmen en begin verkouden te worden bleh:)
    Oh ja, en heb de hele week al hele harde ontlasting! Doet gewoon zeer:)

@yas
    jaaaaaaaaaaaa:D maar misschien wacht ik wel tot maandag hoor:p

@kim
    Inderdaad misschien nog te vroeg meid...;)

17. MysteriousG

@kim: je hgc kan nog laag zijn. Niet iedereen test voor nod positief. Sommige zelfs paar dagen later :)

@doom: respect!

@mami: *knuf*. Gooi t er lkkr hier uit ♡

@de zondahtesters: bijna zoveerrrrrr :D de meeste kwaaltjes klinken erg positief! Ben reuze benieuwd dames :)

@all: hier gisterenavond niet kunnen slapen door de pijn en steken pfff. Voel ook een enorne druk op mn darmen, heb volgens mij tot nu toe al 4 x gepoept :$

Vraagje: we gaan 3 november naar verjaardag van de dochtertje van mn vriendin. Ze wordt 1 jaar. Wat voor cadeau zou ik halen ?

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; bij de hema hebben ze van die stoffen boekjes met soort zakjes erin waar ze beestjes uit kunnen halen heel leuk! En verder als et licht en geluid maakt is het altijd wel leuk voor zo n kleintje:D

19. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Linda, haha nou bijna maandag!! :D Duim zo voor je!!!

Myst, pop, knuffel, grond puzzel?

Mijn man is heeeel blij want vanaf 31 okt tot 8 nov gaan we flink plezier hebben want dan zou ik vruchtbaar moeten zijn.. naja tot 4 nov maar gewoon voor de zekerheid. :D

20. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Myst ik heb vorig jaar voor mijn neefje (die werd 1) een reuze spaarvarken gehaald met munten. Hij zingt liedjes en uiteindelijk kan een kindje er zelfs mee leren tellen.
    Was geloof ik €25,00 (wel wat aan de dure kant) hij speelt er nu nog mee. Hij pakte het uit en zag voor de rest niks meer staan haha.

@all klinkt allemaal goed! hoop op mooie testjes zondag (L)

Deel Deze Pagina