Ik lig lekker te luieren en toen viel mij iets op!! Moet je eens kijken!! Mn baarmoeder komt goed omhoog te liggen nu!! Haha grappig gezicht!
Hoi meiden, was ik weer. Dit weekend even er tussen uit geknepen met wat vrienden naar amsterdam. Mooi buikje mami Linda, wat een toppertje ben jij ook zeg, gewoon gaan werken terwijl je niet lekker ben. Respect hoor. Gauw beter worden. Hier verder nog niks te melden. Nergens last van, dus afwachten maar he
Mooi buikje mami! @hier rare krampjes achter me schaambot soms beetje pijnlijk. @lin nou en of respect dat je gaat werken terwijl je leegloopt! Zorg goed voor jezelf ❤️
@mami ahhhhhh wat liefffff ♥ @sky ja zag ik op fb leuk hoorrrrr! Hmmm nog 12 dagen wachten en dan zullen we t zien @hier buikje groeit opeens heel hard! Kreeg vandaag mn jas met moeite dicht en mn kleine meisje beweegt steeds meer vooral als ik pas in de auto zit, gaat ze flink bewegen hihi ♥ zoooo leuk om mee te maken!
Hier ook. Ik brand een kaarsje bij ukkie om hoop en een zegen. Ik ben niet gelovig maar ik bid, om een goeie zwangerschap een prachtig wondertje en om de beste ouders te worden voor onze uk. Dat ons vlindertje in goeie handen "groter" mag groeien bij mijn opa en oma. Heel insane maar ik put er kracht en rust uit. Ik mis het zwanger zijn echt heel erg en ik mis me ukkie. En wil zoooo graag. Maargoed ja eng waarom... Het is bloed en in mijn ogen is bloed fout. Me laatste menstruatie deed fysiek heel veel pijn. Je wordt steeds verder weg gerukt van je grote droom. Ik moet het nog een plekje geven en me erbij neer leggen maar echt het is niet makkelijk. Duimen draaien, kaarsjes branden, bidden. Meer kan ik niet doen. En geduldig afwachten haha.
Hier echt als een blok geslapen, heerlijk. Vandaag ga ik even de inbouwkast op de kinderkamer opruimen... het is echt een zooitje in de kast: speelgoed, kleding, beddengoed... alles ligt door elkaar... en het is vooral te veel speelgoed, dus ik ga even wat benden in de berging zetten.... Lekkere klusje voor vandaag
@snoe nu begrijp ik het lieverd en kan ik t me heel goed voorstellen! Jullie vlindertje waakt nu over jullie en is vast en zeker in goede handen ♥ ben ook niet echt gelovig wat religies enz betreft, maar geloof wel in een hogere macht en ben zeer spiritueel ingesteld... ik duim en bid met je mee lieve schat @miep you go girl! Lekker actief bezig succs met het opruimen vandaag @hier niet zo goed geslapen ivm met rare en enge dromen pfffff... helaas mag ik niet blijven liggen, want heb 11.30 uur afspraak bij de fysio... ben echt doodop *gaapppppp*
@snoe; spannend weer meid!! @miep; lekker aan de studder dus @myst; oh lastig!! Veel succes bij de fysio @hier; ppffff dochter dacht vanmorgen heeyy laat ik om half 6 de boel eens bij elkaar gaan krijsen!! Dus..... Daar zit je dan met een overactief kindje zo vroeg aan de thee vandaag ook maar even aan de opruim in huis!
Hee meiden! Ik ben er weer!! Wat een top weekend heb ik gehad! Vrienden van Amstel was helemaal te gek!! Mochten na afloop naar de backstage afterparty...sta je gewoon tussen alle bn-ers in, niet normaal!! Super om meegemaakt te hebben! Ook carnaval weer begonnen, dus na een feestweekend nu weer aan de slag. Ongi loopt alweer op einde. Ik had dit keer heel veel last van pijn in mijn onderbuik, normaal nooit. Beetje raar, iemand een idee? @meiden op wachtbank; spannend allemaal!! Duimen!
@ Wishgirl... fijn dat je een superfeestje hebt gehad. En zo'n afterparty is helemaal te gek.Echt gaaf!!! Ik heb ook ooit die eer gehad om samen met een vriendin naar de afterparty van Holland Next Top Model te gaan... je kijkt echt je ogen uit met die BN-ers. En van die buikpijn... ik zou het niet weten, want bij mij was iedere menstruatie weer anders. Hier een grote puinhoop. Ik heb de kast van de kinderkamer leeg, maar alles ligt daar nu uitgestalt op de vloer... grrr. Heb net boodschappen gedaan, kom thuis & ontdek dat ik de helft vergeten ben... nogmaals grrrr... Maar nu ff lekker pauze hoor, even genieten van een lekker lunch (kwam nog een pakje saté tegen, mjam mjam)
Aaaaah wish. Echt super leukkkkkk! Heerlijk dat je zo een fijn weekend heb gehad! @hier ik wordt misselijk van knoflook van de visboer.... Bekend verschijnsel... Maak het extra spannend.