Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @wish; aah super leuk!! Enne die buikpijn verschilde bij mij ook per maand....

@miep: eetsmakelijk:D

@hier; whaaaa heb al mn kinderwagen uitgezocht hoor! Alleen nog even sparen haha!! De icandy apple 2 pear!

Straks boodschappen doen, even richting de toko want ga maar weer eens roti maken voor de verandering! Zomaar trek in!:D

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Thanx xxx, nog 2 wkn en dan zit ik op de helft
    & ik zal rustig aan doen :cool:

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mami, mooie wandelwagen hoor! Wil je hem persé nieuw? Tweedehands scheelt heel erg veel. Ik heb mijn Mutsy ook tweedehands gekocht voor maar 130 euro. Hij is zo goed als nieuw, gekocht van een zwangere vrouw die van haar ouders een nieuwe wagen had gekregen, ze was op dat moment ruim 36 wkn zwanger en wilde snel van de Mutsy af, vandaar dat ze de prijs niet verder op aan het voeren was.

Ik sta soms te kijken van de prijzen van wandelwagens. Een vriendin van mij heeft een Stokke kinderwagen gekocht met een winterkit (zo'n bontkraag & een bontgevalletje waar je je handen in kunt stoppen) en was bijna 1500 (!!!!) euro kwijt... Mooie wagen hoor, maar naar mijn mening werkt de mijne net zo goed. Af en toe ben ik toch best wel blij met mijn minder dure smaak.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; ja ik kijk zo nu en dan op marktplaats maar dat moet ik eerst heel het land afreizen om het op te halen!! Hier in de buurt heb ik nog geen 1 gezien maar blijf kijken hoor. Als ik nog geen 1 heb gescoord op mp dan kopen we een nieuwe. Ik heb zelf een bugaboo maar wil graag een duowagen en de bugaboo donkey duo is op marktplaats zelf 1000! Euro dus dan koop ik liever een nieuwe icandy voor 1000 eu! Ik zie het wel! Heb nog tijd zat:D

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    oe ja, een duowagen zijn wat lastiger te vinden... en idd ook prijziger. Je hebt idd nog een kleine meid thuis. Die van mij hoeft er niet meer in, die zal de wagen wel willen duwen

6. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mami mooie kinderwagen hoor! En indd marktplaats goed in de gaten houden.

Ik zelf heb ook al een kinderwagen gezien die ik wil en die is 400 euro (nieuw). Heb rr mee gelopen al en vind hem heeeeerlijk <3 .
    En voor de prijs hoef ik het niet te laten.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      47,7 KB
      Weergaven:
      7
  7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook een leuk wagentje inderdaad!! 400?! Dat is goed te doen!!:D

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Kleine meid hier is nogal een weglopertje dus ik MOET gewoon een duowagen... Er staan veel van die naast elkaar duo's maar die vind ik toch erg breed.

Bij jouw is het inderdaad lekker makkelijk:D als mijn meisje niet zo n dromer was dan had ik ook een enkele wagen genomen met zo n plankje maar dat gaat em gewoon niet worden.:)

9. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Mooie wagens meiden! Ik ben nog zoekende, maar heb voorlopig de branson safari op t oog ;)

Net boek hypnobirthing + cd rom besteld (veel goede verhalen over gehoord) en yoga dvd voor zwangeren zonder yoga ervaring :D kan ik lkkr thuis aan de slag en hoef ik geen dure cursus te betalen :)

10. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Even voor mijn ervaring hoor, voelt een driewieler niet fijner als 4 wieler?

Hoe gaat het verder meisjes? ;)

Hier een pak van mijn hart. Vandaag het verteld tegen manager en leidinggevende ik kon niet anders als ik straks die molen in ga en wil niet liegen..

Ze hadden begrip heel fijn! Nu maar heel hard duimen dat dit niet mijn contract verlening belemmerd in juli...

Het betekend allemaal wat die mmm :(

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Doom: fijn dat je het kwijt kan op je werk. En wat betreft jouw contract denk ik niet dat het een probleem gaat worden. Het mag immers geen reden zijn van ontslag. Daarnaast laat je zien dat er een flinke portie loyaliteit aan het bedrijf in je zit door hier zo eerlijk over te zijn!

Ik heb wel een 4-wieler, maar de voorste 2 wielen zitten dicht bij elkaar. Hierdoor is ie lekker wendbaar en naar mijn idee ietsjes stabieler dan een 3-wieler.
    Het is een Mutsy, maar ik weet zo niet welk model, zal eens het frame bestuderen, misschien staat het ergens vermeld. Hij is zwart met een licht grijze bekleding aan de binnenkant en aan de randen... een hele neutrale wandelwagen

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @doom; ik heb een bugaboo nu, 4 wieler 2 grote wielen achter en 2 kleinere wieltjes voor, vind het veel lekkerder rijden dan een 3wieler. Bij een 3 wieler heb ik altijd het idee dat de wagen kan omklappen bij stoepjes enzo!

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi als ik aan hypnobirthing denk, denk ik gelijk aan een filmpje die ik had gezien een tijdje terug. Die vrouw had gewoon orgasmes ipv weeen!!! Nou dat wil elke vrouw! Hoe ze dat voor elkAar kreeg geen idee maar ik teken ervoor haha!!

Yoga dvd?! Ga ik ook ens naar kijken!

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    owwww... das misschien dan ook iets voor mij :p !!!!

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha!! Appeltje eitje word zo n bevalling dan:D

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    maar zo'n yoga dvd is een heel goed idee. Ik heb wel een boekje met yoga oefeningen, maar dat is niet zo heel handig... een dvd wel. Heb je hem toevallig bij Bol.com besteld, zie er daar eentje staan. Ik heb 10 jaar terug aan yoga gedaan, vond het toen helemaal geweldig!

17. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yoga is leuk, ik doe sinds vorige week weer aan bikram yoga.

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Leuk!!!

19. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami klinkt geweldig hahaha :D

@miepske dit heb ik besteld:
    Bekijk bijlage 372325

@sky wat leuk meid! Lijkt mij ook geweldig :)

@Doom ik zou t ook zo gedaan hebben meid! Komt vast goed :)

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal! Voor mij helaas nog geen diensten voor deze week (niet dat ik het heel erg vind!), dus wat extra huishoudelijke taken voor vandaag die normaal blijven liggen. Ik ben nu de matrashoezen uit aan het wassen... straks weer een heerlijk fris bedje! Ook de kinderkamer is nog niet klaar... Vanmiddag even verf halen om de hoeslakens paars te verven :)

Een hele fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina