Het zou de perfecte timing zijn voor een innesteling.... wow spannend... ik hoop het zo voor jullie... nog een dikke week wachten, duim -duim-duim
Hahaha jaa doen we! Ergens zie ik er ook wel de lol weer van in. Het spannende wachten, het ongeduldig zijn tot de NOD. (Dit geldt natuurlijk alleen voor mij) weer meedoen met het oneindige wachtbankje. Snap dat het voor vele eerder vervelend en verdrietig is geworden. Ongesteld, wachten op ei, lekker klussen met manlief (nou nou wat vervelend hihi) en dan het wachtbankje....... Maar samen staan we sterk! Ik hoop ook dat Doom straks mee mag wachten op het wachtbankje. Het is iedereen hier zo ontzettend gegund.... En ieder die zwanger is. 1000000x dank dat jullie zijn gebleven, soms is het keihard dat jullie wel en wij niet. Zelfs als het misgaat dan wordt het verdriet hier gedeeld. Maar jullie zijn er voor ons, wij voor jullie! Thats where friends are for! Echt ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Hier alleen maar witte afscheiding... En ik word gek van jeuk in mijn benen s`nachts in bed! Aaarrrggghhh
Jeuk in je benen? Mijn afscheiding is waterig, wit en stroef. Weet niet wat het betekend hoor hahaha.
Oooh ja ik ken het! Maar dat heb ik altijd al gehad. Ik slaap met een extra kussen onder me benen zodat deze iets omhoog liggen. Misschien kan je dat proberen? X
Hahaha... ik sta af en toe van mijn eigen acties te kijken. Vandaag een beetje te actief met de stofzuiger in de weer. Een USB stick van ML én 3 knopjes van het toetsenbord van mij laptop opgezogen... Net even de zak van de stofzuiger maar leeg geschud.
@miep hahaha beetje te fanatiek bezig geweest @hier weer eens op de bank in slaap gevallen en ben nog steeds moe pfffff... ben net wakker en heb snel een home made champignonsoep gemaakt. Nu afwachten tot t klaar is Heb trouwens enorme spierpijn overgehouden van de yoga. Voelt echt goed om weer iets te doen! Vanavond ronde 2
Goed bezig Mys... ik heb nu ook een programmaatje, maar moet nog beginnen. Vanavond gaat niet lukken, filmavond met ML
@miep; hahah!! Lekker enthousiast met de stofzuiger komt me bekent voor @myst; oh lekker!! Moet ook echt even die dvd aanschaffen en heb besloten om op zwangerschapszwemmen te gaan @hier; zo lekker gegeten, alles opgeruimd, nu even op de bank uitbuiken, 1 drukte in mn buik zeg! Voel de baby nu duidelijk bewegen! en heb ook ieys nieuws qua nesteldrang...... Mn hele interieur vernieuwen!! Erg!! Ben vandaag al aantal meubelzaken binnen gewandeld!! Whaaa mannetje vind het een tikkeltje overdreven *oeps* haha!
@mami doen! Echt een aanrader mn bekken voelen veel soepeler aan. Aaah zwemmen is ook leuk wil ook binnenkort weer beginnen met zwemmen Hahahaha dat is wel een extreme nesteldrang zeg! Hoop dat t niet erger wordt @miep tnx meid! Ben echt gek op sporten en heb daarom ook altijd goede doorzettingsvermogen ga dit lkkr doorzetten en daarnaast ook weer beginnen met zwemmen!
Ja! Ga morgen bestellen (als ik het niet vergeet). Haha hoop ook niet dat t erger word, met de zwangerschap van mn dochter had ik het ook zo erg maar dan met de slaapkamer dus dat berekende een nieuw bed en een ladekastje daar... Nu is de woonkamer het naadje denk ik haha!! De heer des huizes is er lekker mee zegt ie haha tja!!
Hahaha hoop niet dat ik daar last van ga krijgen! Ben wel een enorme shopaholic geworden wat betreft babyspullen! Vandaag weer zakken vol geshopt. Moet echt binnenkort beginnen met de babykamer, want heb te veel spullen aageschaft en op t moment te weinig ruimte in dat kamer