Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; mooi buikje meis:D

Ja als ik het geslacht weet ga ik ook los denk ik hoor!!

2. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje mys :cool: IK WIL OOKKKK!!!!! :p

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @wachtende meiden; whaaa hier ook zo n ongeduldige!!!! Kom maar op met die posi zw testen!!!! *duimt tot krampt aan toe*

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @miep
    haha is in ieder geval je toetsenbord goed schoon nu:D

@mys
    mooi buikje!!!:)

@mami
    heerlijk toch;)

@duimen draaien hier ook volop voor de wachters;)

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voordat ik wist dat ik zwanger was pendelde ik dat ik in oktober een positieve zw kreeg, andere hier op zp in november. Mijne was waar:D

Nu pendelen ze allemaal een meisje en ik zelf een jongen! Ben zoooo nieuwschierig!!!! Whaaa wil het weten! Hoop zoooo dat de gyn vrijdag een echo maakt dan kan ik vragen of ze even willen spieken tussen die beentjes:p

Joyce2013 vindt dit leuk.
  6. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oh mami, spannend!!!:D
    pendel je ook wel eens voor anderen of alleen voor jezelf?:)

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Super spannend, maar ja gaan het zien:D

Pendel wel eens voor anderen, had voor mn zwangerschap ook voor een ander gependeld en die was ook goed!! Helaas had zij een mk gehad anders was ik wel benieuwd of het geslacht ook goed was geweest:D

Als je wilt mag je me pb sturen dan pendel ik ook voor jouw morgen:D

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oh dat is super leuk, thanx!;)
    ga je gelijk even pb-en:D

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb hier ook op ZP enkele mensen laten pendelen. Geen van de maanden klopten. Verder pendelt iedereen een jongen, ben benieuwd of dat wel klopt. Ik heb ook zo in mijn hoofd zitten dat het een jongen is. Dus ik hoop dat dat ook blijkt uit de 20 wkn echo, anders moet ik helemaal omschakelen haha...
    Ik ga zodadelijk yoga uitproberen dames. Ik zit nog te wachten op iemand die wat via Marktplaats bij mij komt ophalen rond half 10 & dan ga ik aan de slag....

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lin; je hebt een pb:D

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja je moet je e ook niet aan vastpinnen, maar vond het grappig dat mijn pendels klopt omdat ik oktober pendelde voor posi test en de rest november, daarba pendelde ik jongen en andere meiden meisjes, nog steeds pendelen ze meisjes:D!

Beweegse miep!:)

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ff opgerekt, ik kon de yoga oefeningen wel meedoen, ze waren niet heel erg moeilijk... maar o o o wat zijn mijn spieren stijf geworden... Als ik dit nu iedere dag doe, word ik lekker soepel :)...

Mys, heeft jou dvd meerdere trainingen, dus dat je niet iedere dag hetzelfde gaat doen? Ik heb maar 1 training, de andere training die ik heb is voor na de zwangerschap. Die ene training is wel goed hoor, daar kan ik voorlopig mee vooruit, hoop alleen niet dat het saai gaat worden. Ik las bij de reviews op bol.com dat je bij die dvd van jou ook mee moet zingen ofzo... hahaha.... in mijn training een aantal oefeningen afgewisseld met meditatie... circa 40 -45 minuten

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ik weet het dat ik dat beter niet kan doen, maar toch onbewust... had ik bij mijn dochter ook! Nog 2 weken afwachten... ben zo benieuwd.... owee als Ukkie het weet te verbergen!

14. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep you go girl! Ben ook wat aan de stijve kant hoor :p mijn dvd heeft een training van 53 min met verschillende oefeningen. Bij de laatste oefening mag je meezingen, maar hoeft niet :p ik verveel mij niet zo gauw met sporten, dus dat zit wel goed hier :D
    Ik heb btw ook over twee weken 20 weken echo:D kan niet wachtennnn om mn meisie wr te zien ♥

@hier heerlijk geslapen :D spierpijn is stukken minder geworden. Zometeen maar eens boodschappen doen en de rest van de dag chillen en vanavond weer lkkr aan de yoga :) fijne dag allemaal xxx

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou meiden ik ga toch weer behoorlijk twijfelen, gister 6 of 7 DPO met afvegen licht rood/roze verlies de rest van de dag bijna niks soms wat bruining (na inspectie van toiletpapier haha) vannacht schoon vanochtend (rond 11.00 uur) met afvegen bruin verlies in me maandverbandje zit niks steeds niet. Maar ik heb krampen rondom me baarmoeder/eierstokken. Ze zeggen toch dat je met innesteling niks moet voelen, want anders is het gewoon een beginnende ongi? Ik wou dat ik weer rustig kon blijven maar google me gek en lees een hoop slechte berichten helaas...

16. MysteriousG

Nou meid je moet niet alles geloven wat mensen zeggen.. ik had precies hetzelfde steeds met afvegen wel wat, maar niks in mn slip of inlegjruisje. Ennn ik had last van mentruatieachtige krampen en pijntjes.. wil je geen vals hoop geven ofzo, maar dit heb ik dus echt rond mijn innesteling meegemaakt. Ik duim heel hard voor je meid! Spannend hoor!!!

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dank je wel lieve Mys...
    Heb sinds wij bezig zijn met kindjes maken nu al 5 berichten gehad van kennisen die zwanger zijn. En nu zelfs de beste vriend van vl van vroegen en die ouders zijn nog altijd super close met elkaar. Dus ik kreeg net een appie van vl want zijn mams had heb hem meteen verteld. En wij willen ook gewoon zo zo zo graag, ik lijk wel panisch te worden echt bizar!

Ik ga gewoon niet meer googlen en gewoon lekker met jullie meekletsen en rustig blijven.. Mezelf niet proberen gek te maken!

18. MysteriousG

Jaaa pffff erg herkenbaar... goedzo meis, word je alleen maar gek van! Ik hoop van harte dat t raak mag zijn :) nog een weekje geduld hebben en dat weten we het ;) hou ons op de hoogte met de symptomen. Ben echt benieuwd :)

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Thanks Mys ik hou jullie hier op de hoogte, zijkanten borsten voelen nog beurs als ik er op druk, verder inderdaad krampen links recht en in het midden van me onderbuik haha en wat steekjes soms in me borsten. Eienlijk niet zo veel dus, maar dat hoeft natuurlijk ook niet kan nu ook pas beginnen. We will see 1 week to go!

20. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @joyce
    ik ken het gevoel meid...ik probeer nu niet zo veel te letten op mijn lichaam en alle vreemde klachtjes, maar het is zooooooooo moeilijk!:)

@mami
    thanx voor het pendelen! we zullen zien of het maart en een jongen gaat zijn:D

Deel Deze Pagina