@ Lin knap hoor dat je het zo goed volhoud! ik had denk ook redelijk nuchter kunnen blijven als ik niet gister en vandaag dat beetje bloed verloor. Maar ik ga vanaf nu weer probeer rustig te doen en gewoon netjes te wachten tot volgende week woensdag hihi!
@ Mami je hebt me gegevens ontvangen hihi! Aan de ene kant voel ik me zo zeker van dat het goed zit en aan de andere kant die twijfels. Ik vind het echt zo bijzonder wat het met je doet als vrouw zijnde. Ik herken mezelf gewoon bijna niet eens terug in hoe spastisch ik bijna ben haha!
Haha!! Ja het is om gek van te worden omdat je het zooo graag wilt! Ik ken het hoor! Maar op een dag..... Dan komt he droom uit wanneer die is tja how knows!! Je hebt een pb met je pendel
Haha ja!! Ach vind het wel leuk hoor om te doen.. Doe het niet vaak alleen als ik in de "mood" ben om te pendelen ben nogal nieuwschierig aangelegd denk ik haha!!
Hahaha nogmaals thanks mami super leuk om te horen/lezen. We houden het in gedachten! En ja inderdaad het is gewoon omdat je het zo graag wilt en je kunt eigenlijk niet meer wachten. En als dan zo veel mensen om je heen in ene lijken zwanger te zijn word je verdrietig. Maar gelukkig willen jullie mijn klaagzang af en toe aanhoren waarvoor dank hihi!
@joyce; klaag maar raak hier! Helemaal niet erg, daarvoor is het forum he om lekker van je af te kunnen schrijven
Mooi buikie mys woohoooo Joyce maak je niet druk! Ik heb hetzelfde als mys ervaren helaas liep het bij mij slecht af maar ik was wel zwanger! Mami mag ik ook beroep op jou doen? Hihi. X
Zo, ik ben weer helemaal opgeknapt gelukkig en wat kun je dan weer genieten van lekker eten Ook heerlijk geslapen vannacht zonder jeuk in de benen!
Fijn om te horen linda Vandaag geen symptomen behalve steekjes richting lies/schaambot zo nu en dan, vanmiddag weer ineens een lading witte afscheiding en Oja ik heb ineens een gezicht met hier en daar vulkanen, mam man man dit heb ik nooit gehad. Heb best een gave huid dit zijn echt de mount Everest en Kilimanjaro boven op elkaar. Vind ik NIET leuk :x Oehhhhh mami durf het ook haast niet te vragen mag ik jouw ook een pb sturen.
Haha tuurlijk meiden! Voor jullie pendel ik altijd wie wilt gewoon pb sturen al heb ik volgens mij dan al aardig iedereen gehad Dus gewoon je naam + achternaam (meisjesnaam) en geboortedatum...
Vraagje meiden die een innestelingsbloeding hadden hoeveel dagen was dat bij jullie? @ lin wat fijn dat je weer helemaal beter bent zeg! @ sky snap dat het niet leuk is ik had tijdens de pil nooit last ik voel me ook echt weer 13 met die pukkels! Hopelijk is het voor jou een goed teken!