@lin; fijn meid! @sky; jakkes.. Had er ook veel last van! Hormonsterssss!!! @joyce; bij mn tweede zw wat mk is geworden had ik een innestelingsbloeding wat 1 avond heeft geduurd en echt maar paar veegjes oranjeachtige afscheiding. Verder nooit geen last meer van gehad.
@ mami thanks ja is hier toch anders gister 1 keer rood/ roze en vanaf toen bruin. Niet in me slip maar wel met afvegen, heb het ook voordat me ongi komt em die krampen lijken er ook echt ongi krampen. Kon ik de tijd maar vooruitspoelen hihi!
Thanks mys! Lief mami ja wegjagen die duivels! Dat het maar gewoon een innesteling mag zijn! Mys had 2 dagen bruin dus we wachten af..
Spannend sky! Dat heb ik ook die krampen en 1 tepel staat in de fik (zo blij met me koude handen haha). We gaan voor die mooie test over een week!
Sky kan ook innesteling zijn! Duimennnnnn :d Wat een superspannende ronde is t geworden voor allemaal zeg! Kan niet meer wachtennnnnn
Het rare bij mij is dat ik helemaal niks voel aan mijn borsten of tepel. Normaal na ei zijn ze zwaar en voelen ze beurs, en ben dan blij als ik thuis van werk kom ik mijn bh uit kan doen. Maar nu zijn ze zacht en kneedbaar.
Sky bij mij zijn ze ook zacht niet zo strak als normaal alleen als ik met me arm tegen me boob aan kom voelt het licht beurs, en me linker tepel gevoels matig brand maar als ik hem aan raak doet t geen pijn haha. Super vaag! Ik duim voor je! Echt he myst! Vind het zo grappig hoe spannend jij het al vind en hoe je mee leeft!
Gedaan mami. Thnx a lot darling! Ik wacht af! Hier een humeur wat ene keer heel leuk kan zijn andere heeeeeel boos. Heel irritant dus. Hele dag al last van krampjes en een soort blaasontsteking gevoel maar weet dat ik het niet heb plassen doet geen zeer. Krampjes in me anus. Gevoelige buik. Gister me linkerzij dude. Ik huil soms om niks. Shoarma GADVER! Kaas LEKKER! Warme handen, heb het bloed heet en soms ijskoud! Geen idee.... We wachten af nog een week.
Hoi meiden Met een glimlach jullie berichten gelezen. Wat zijn jullie toch kanjers. Vind het ook erg rot dat de zin bij mij ff weg is om te kletsen. Komt wel weer! Heb ook niks te melden. Vermoedelijk maart de punctie. Februari zit het ivf vol. Kun je nagaan hoeveel vrouwen dit mee maken...
Doom alle respect voor jou! Je bent hier welkom altijd. Aan de ene kant heel fijn te weten dat je niet de enige bent en aan de andere kant.... Ik kan me geen slechte kant bedenken. Godzijdank is er IVF IUI ICSI etc om zo van een man en een vrouw (vrouw vrouw) papa en mama (mama en mama) te maken. Zoals ik eerder zei tegen je, ik zal nooit voelen hoe jij je voelt. Maar ik probeer er uit alle macht voor je te zijn. Je bent een kanjer! Xxxxx
@Doom ik sluit me volledig aan bij snoe! Heel veel respect en liefde voor jou ♥ @hier ons meisje is nu heel goed te voelen. Manlief heeft haar gisteravond voor het eerst voelen schoppen ♡♡♡ en vanmorgen ben ik door haar schopjes wakker geworden hihi Dit voelt echt geweldig! Kan er geen genoeg van krijgen ♡ Manlief grijpt nu steeds naar mn buik met de hoop haar weer te kunnen voelen
Wauw, ik voel nog niets aan de buitenkant... wel vanbinnen allerlei schopjes en gewoel. Nog even en dan gaat het los, de spiertjes van onze ukkies worden sterker en sterker... kunnen we er lekker 's nachts van wakker liggen
De blije doos bij de Prenatal opgehaald en dit was bij mij de inhoud: - alweer alcohol vrij rosébier en witbier (is dit een trend onder zwangere vrouwen ofzo?) - een pak pampers (25 stuks) - een avent natural fles (kleintje) - proefverpakking sudocrème - paar sokjes (grijs/wit) - tandenborstel - enkele tijdschriften (waaronder prive) - bibi speen (I love mama) - diverse folders en kortingsbonnen (ik heb die voor geboortekaartjes er tussenuit gepikt, kan nog goed van pas komen) .... wel de moeite waard! Ben vooral blij met de avent fles en de luiers