Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep hmmm klinkt goed. iig veel beter dan die van de etos!

@vraag: ik heb een pak kruidvatluiers maat 0 extra small (max 2, 5 kg) gekregen, maar kan hem nog omruilen voor een ander maat. Welke maat moet ik eigenlijk aanschaffen voor een pasgeporen baby? Is maat 0 niet voor babies die te vroeg geboren zijn? Heb er nog niet echt veel verstand van :)

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    maat 0 is inderdaad voor baby's met een heel laag geboortegewicht. Maat 1 is een goede maat om mee te beginnen, tot 5 kilo ongeveer... mijn dochter was 3,7 kilo bij de geboorte... dat is een redelijk normaal gewicht. De meeste ukkies worden met een gewicht tussen de 3 en de 4 kilo geboren... de eerste week na de geboorte vallen ze wat af, en dan groeien ze als kool... maatje 2 heb ik toevallig ook al in huis (gekregen, halve verpakking)... ik verwacht dat die vanaf de 4 kilo zijn ofzo... er zit veel speling bij die luiers

3. MysteriousG

Tnx miep! Ga t morgen gelijk omruilen voor maat 1 :)

4. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Waar slaat dat 0% alcohol bier op dan? Dat vind ik een minnetje van het pakket. Maargoed

Klink verder erggggg leuk allemaal. Heb mezelf vandaag getrakteerd op laarsjes (nep uggs in panterprint lekker kitch) een creme kleurige trenchcoat achtige jas heeeeeel leuk! En een korte ketting met een klavertje 4. Voor geluk.

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Even tussen de drukte door....
    Vanmiddag bij gyn geweest.. Snelle Echo gehad.. Alles perfect!! Helaa geen foto meegekregen en ook kon ze het geslacht niet goed zien ( ha een leerling die de echo deed) maar alles is goed dat is et belangrijkst:D vanmiddag gelijk even een contactformulier ingevuld voor een pretecho dus hoop zo snel mogelijk het geslacht te weten:

Voor de meiden voor wie ik zou pendelen... Ga ik vanavond doen voor jullie:D

6. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Waaaauw mami geweldig. Je kleine schat.
    Super trots hier! Wauw wat fijn.

7. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mag ik even vragen waarom je een snelle echo heb gehad? Ik lees het ni pas goed!

Xxxx

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de verloskundige krijg je bij controle een doppler op je buik om naar t hartje te luisteren, in het ziekenhuis doen ze het snel met echo:D

9. MysteriousG

@mami superrrr :D weet je nog niet wanneer de pretecho is? Ben benieuwd! Ik twijfel bij jou heel erg tussen een jongen of een meisje. Mn gevoel gaat denk ik meer richting een meisje :D we zullen wel zien!

@snoe lekkerrrrr! Geniet ervan meid :) hoop dat klavertje vier zn werk goed doet :D

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ja! Na het zien van de echo kwamen wel af en toe beentjes in beeld maar zag niks ertussen zweven dus het kan heeeel goed een meisje zijn:D

Heb trouwens geen normale 20 weken echo hoorde ik vanmiddag?! Krijg een GUO een uitgebreide 20 weken echo omdat door de medicatie meer kans is op hartafwijkingen! Gedverrr!! :( we zullen zien! 20 febr. De echo

11. MysteriousG

@mami: He bah! Zoiets wil je niet eens horen! Tot nu toe doet de ukkie t geweldig, komt vast wel goed meid ;) ♥

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee zeker niet zeg! Bah! Gelijk weer zo n angstgolf bbrr! Maar voor nu is alles goed:D dus daar ga ik van genieten:)

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Inderdaad, lekker van genieten!
    Wel spannend zo'n 20 echo... vooral als het heel uitgebreid is... Ik denk ook dat ik over 2 wkn met knikkende knieƫn naar het ziekenhuis ga, het houdt mij nu ook al flink bezig. Op de laatste echo was het zo'n klein frummeltje & daarna alleen nog het hartje gehoord... over 2 weken een mega check up... whaahhhh:$

14. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mami fijn om te horen dat alles goed gaat. Geniet daar nu maar van. Snoe lekker kitch hahahaha hou ik wel van :cool:

Hier heel de dag al een vol gevoel hebben, maar toch willen eten. Nu zelfs knoop open staan van broek, lage rug pijn komt en gaat. Tv aan het kijken maar dan er achterkomen dat ik niet kijk maar aan het staren ben. Ik hoop gewoon zo dat ik zwanger ben :(

Het is ook echt baby boom op facebook. Iedere dag als ik kijk komt er weer een foto voorbij van iemand die zwanger is. Nu zijn er 3 vriendinnen van mij zwanger. Ik kan wel janken. Leuk voor hun, maar ik wil ook.

15. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda hoe gaat het bij jouw? Wanneer ga je testen?

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; ja! Spannend is het zeker! Mijn knieetjes zullen ook op zwabberen staan hoor tegen die tijd bbrr toch beetje eng!

@sky; och meid! Jouw dag komt ook al is het natuurljjk niet leuk als je dat voorbij ziet komen! Ken het:( maar komt helemaal goed:D

@pendels; meisjes jullie hebben een pb! Ben benieuwd:D

17. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel mami, we gaan zien of je gelijk gaat krijgen :D zou leuk zijn hihi.

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook reuze benieuwd hihi!!

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha mami.
    Ik hoop dat je pendel niet klopt hahaha, zou betekenen dat het in maart niet lukt hahaha

20. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ik wil ook zo`n box en schopjes voelen!:D

@mami
    gelukkig was het goed nieuws met de echo vandaag;)
    en die 20 weken echo zal ook vast goed zijn meid, misschien juist wel fijn dat het wat uitgebreider is...dan weet je in ieder geval dat het helemaal goed zit;)

@sky
    hier ook een babyboom om mij heen...af en toe best even kl*te:(
    ik heb vandaag weer gewerkt en nu heel erg rugpijn van het lange staan/lopen, maar ik ben er zo gelukkig mee!
    en zelfs ml is helemaal weer in love met mij omdat hij zo trots is....heerlijk gevoel!:):)
    ik ga zondag denk ik een testje wagen (al zou het wel weer veel te vroeg zijn), maar ik kan niet langer wachten haha.

Deel Deze Pagina