@ mami... heel veel plezier vandaag!!!!! En als uk weer verkeerd ligt, gewoon een porretje geven .... ik merk bij mezelf dat als ik in mijn buik duw, dat Ukkie begint te bewegen... bij mij: Het gaat echt goed. Ik slaap als een blok, geen maagzuur meer. Wel voortdurend zin om te snoepen, maar ik eet gedurende de dag erg gezond. Daar slippen dan af en toe wat koekjes en snoepjes tussendoor, maar gelukkig niet te veel. Af en toe voelt mijn buik wat zwaar, maar verder geen last van pijntjes ofzo. Ook de laatste keer werken ging als een speer! Ik voel me echt op en top. Ik heb overigens op een interne vacature gereageerd, een oproepfunctie (0 uren) bij een verzorgingshuis... dat wil ik naast mijn huidige contract (ook 0 uur) doen. Ik werk zo minimaal (financieel wel voldoende), maar kan best wat meer aan. Nu werk ik 4 tot 8 uur per week, maar zeker 16 uur zou ik blijer mee zijn. Ik zat wel even te twijfelen om te gaan solliciteren met een dikke buik. Maar het is een interne vacature en 0 uur, .... ach, niet geschoten is altijd mis. Als ik niet benadert wordt voor een gesprek, vind ik het niet zo'n ramp.
Ik ben secretaresse en voordeel is denk ik dan maar dat kun je overal doen, maar ik had al gekeken het is niet echt veel helaas. Wil ook dichter bij huis werken zodat ik op de fiets kan (scheelt kosten) maar ik hou alle vacature sites in de gaten en heb vrijdag een afspraak bij het uitzendbureau dat mij 6 jaar geleden aan deze baan hielp. Ik duim voor snel een nieuwe baan!!
Dat klinkt goed! Daar zitten wel wat mogelijkheden. Bij mijn man op het werk zijn ze ook op zoek naar een secretaresse, maar dat is in Breda. Je bent in ieder geval heel gedreven, en dat zal zeker beloond worden!
Helaas hier is de test wit nu maar wachten. Snap echt niks meer van me lijf waarom gebeurt er steeds niks. Bah.
Nog even geduld snoe. Je bent ook nog niet ongesteld geworden, dus er is nog hoop.... en je weet het, onze lichamen weten hoe ze ons moeten verrassen, dus zo blijft het spannend tot het laatste moment
@miep; dank je!!! vind het spannenddd!!! @snoe; jammer meid!!! Maar er is nog hoop geen bloed betekend hoop Whhaaaa sta te stuiteren hoor nog 2 uurtjes!!!!!
@ Snoe meid ik blijf voor je duimen geen bloed geeft moed! @ Miep dank je wel, ja niet opgeven nu gewoon door gaan! En ja dat is wel erg ver weg, maar ik heb goede hoop
@snoe jammer van de test meid! Vrouwenlichaam is soms echt gemeen maar geen bloed geeft moed! Nog ff afwachten lieverd @miep hier ook flink aan de snoep hoor! Heb een grote snoepzak die ik overal meeneem voor t geval ik er trek in heb voor de rest eet ik ook zo gezond mogelijk door de dag heen.. @joyce goed van je meid! Hopelijk heb je snel goed nieuws te melden ♥ @mami whaaaaa spannendddddd!!! Kan ook niet wachten ik zeg nog steeds een meisje @hier net terug van de fysio. Hoefde me gelukkig niet uit te kleden vandaag heb oefeningen meegekregen en moet bellen voor een afpsraak als ik last blijf houden @vraag: krijg je bij 20 weken echo ook foto's mee? Zou dat wel fijn vinden
@ Mys... dat moet je even navragen... Bij mijn dochter kreeg ik wel enkele foto's mee (diagnostisch centrum). Waar ik nu heen ga (zkh in Tilburg) moet je 7,50 euro betalen en dan krijg je een dvd, geen foto's zoals ik begreep. Ik vind het een beetje afzetterij, maar zo'n dvd is wel heel erg leuk.
Hmmm zal t woensdag dan maar eens vragen.. als ik moet betalen hoeft t van mij niet meer, want wil met 27 weken nog een pretecho nemen voor een leuke 3D foto we shall see...
@myst; ik kreeg wel foto's mee hoor! Stuk of 6 geloof ik zelf een 3d foto erbij!! als je hier een dvd wilt en nog meer foto's op usb dan moet je wel betalen.. Anders gewoon een vragen inderdaad maar meestal krijg je wel foto's mee hoor
Aaaaaaaaah een jongennnn. Toen ik typte ok denk een meid zei me hart het is een jongen haahahah. Meisjes freak. gefeliciteeeeeerd wat geweldig. Woop woop
Wat super voor je Mami! Gefeliciteerd, nu namen verzinnen en stoere kleertjes etc kopen voor een kereltje! En niet algeheel onbelangrijk je zat dus goed bij jezelf met de pendel hihi! Gefeliciteerd meid geniet er van!