Ja!!! Niet te geloven he! Iedereen zei meisje en alle pendels ook behalve mijn pendel!! Hopen dat de pendel voor de rest van jullie meiden ook gelijk heeft!
haha ik hoop het maar leg er geen "druk" op zeg maar. Maar voor jou voor je gevoel is het toch super tof dat jij het goed had!
Tot nu toe zeggen alle pendels bij mij een jongen (4x)... en twee personen hadden een droom dat ik een jongen zou krijgen... dusss ben erg benieuwd... over 9 dagen hoop ik het te weten
Zit hier trouwens volop te genieten. Ukkie is erg druk bezig in mijn buik... nu al 3 uur lang voortdurend getol in mijn buik... joehoe
@joyce wat naar voor je meid @mami wat leuk een jongen!!! gefeliciteerd!! @miep heerlijk miep, geniet er maar lekker van @snoe nog steeds spannend dus bij jou @hier ml is vandaag jarig, heb net lekker appelflappen gebakken...hoop dat ik er vanaf kan blijven tot vanavond haha
Wowww ik liep net zeeman binnen voor schoonmaakdoekjes en zag dat de babyartikelen afgeprijst waren en dat ze ook nog eens 50% extra kassakorting kregen!!! Heb dus lkkr veel kleertjes ingeslagen Bekijk bijlage 374437 Dit alles heeft me 25 euro gekost!
@mami aaaaahhhh wat een plaatje ♥ @miep haha hier ook volop aan t genieten van de kleine heeeerlijk ♡ @linda gefeliciteerd met je ml! Yummmmm ik zou me ook niet in kunnen houden
Wat een schattige kleertjes... jullie meisje heeft iig voldoende kleertjes voor de eerste maanden :-D
Tikkeltje jaloers hier mami wauw mooie echo! Mys goed bezig vind ik leuk Linda happy bday met ml Joyce lees het nu pas van jou. Meis wat rot zeg!! Hoop dat je gauw wat kan vinden en je babywens weer voort kan zetten. Dikke kus en knuffel <3
@sky; jouw echofoto komt vast gauw!! @hier; zooooo ben me een potje aan het balen!! Balastingdienst......*gaan de nekharen al omhoog?* terugbetalen dus!! Bah bah bijna 1000 euro!!!! Stomme mensen maken er soms echt een potje van daar grrrr!!! 1000 euro kan ik mn kinderwagen van kopen zeg! Wat een geld.....
Ik ken het.... ik had in 2012, toen ik nog niet samenwoonde, 30 euro teveel verdiend dat jaar, kon ik mijn gehele huurtoeslag van dat jaar terug betalen... grrr... En toen ik eenmaal doorgaf dat ik een samenlevingscontract had, lag er ook snel een envelop op de mat, of ik nog een groot deel van mijn toeslagen terug wilde betalen... blehhh... Maar krijg nu niets meer, dus zal niet meer gebeuren, fijn hoor die belastingdienst
@miep onze meisje heeft idd meer dan genoeg kleertjes voor de eerste maanden. Mn moeder is ook fanatiek aan t shoppen! Kreeg net te horen dat ze twee grote zakken vol geshopt heeft voor de baby haha @mami bahhhh ik haat de belastingdienst echt pfffff!!! Wij moeten iets van 4000 euro terugbetalen door een fout van stomme boekhouder pfffff.. hebben daar gelukkig een regeling voor, maar is natuurlijk niet leuk om achteraf te horen dat er een zootje van gemaakt is en dat jij uiteindelijk mag gaan dokken!
Good morning lady's! @myst; ja! Grr echt balen! Zoo ben even aan het omschakelen wat betreft jongens dingentjes kijken haha! Morgen lekker shoppen in het centrum dus ga eens lkkr los! Mn nagels zijn al in de babyboy style Straks naar mn ouders, moeders stond gelijk in de keuken om een jongenstaart te maken dus dat word smullen!!