Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    mmm lekker... ik wil ook een taart of muffins gaan bakken als ik weet wat het wordt. Een dag later komen mn ouders, kan ik ze verrassen

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wouw mami wat een prachtige foto zeg.. wat heerlijk!!!

Myst wat een leuke dingetjes allemaal weer, die kleine word maar verwend he!

Hier nog geen bloed maar ik heb denk ook wel wat stres ivm me werk dus daarom kan het ook uitgesteld zijn natuurlijk. We wait and see....

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey dames, als jullie eenmaal een naam hebben voor het (toekomstige) kindje, willen jullie die naam dan hier bekend maken op het foum, of liever niet....
    Wij hebben al een leuke meisjesnaam, maar ik twijfel nog een heel klein beetje.... was eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Maar misschien vinden jullie het wel helemaal niet leuk om de uiteindelijke naam al te weten.
    Wij houden de naam overigens wel geheim voor familie en vrienden. Mijn schoonzusje had dit niet gedaan, maar dat voelde voor mij toch erg raar.

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami hmmmm heerlijk taart :D geniet ervan meid!

@joyce haha kan me echt moeilijk inhouden :)

@miep ik weet niet hoe anoniem ik hier ben, dus hou ik t liever voor mezelf.. wij houden t ook geheim voor iedereen. Iets moet toch nog een verrassing blijven voor de rest :p

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mys... tja, over die anonimiteit heb je gelijk in... ik zie vaak dat er gasten (niet leden) meelezen in onze topic, of leden die uiteindelijk niets hier posten... grote vraag wie dat dan zijn??? Hmmm, word moeilijk voor mij om hier mn mond te houden, maar ik zal het proberen. Dadelijk heeft bijv. de buurvrouw in de gaten dat ik hier zit te schrijven en dan is mijn geheimpje verpest

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Kun je niet en groeps prive bericht doen, dan kun je daar naar onze mening vragen bijvoorbeeld ;)!

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ja in een prive groepsbericht zou natuurlijk ook nog kunnen:)
    ik denk dat ik het wel geheim zou willen houden, maar of het lukt is een tweede haha;)

8. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Onze meiden en jongens namen liggen al klaar. Ik twijfel zelf over de jongens naam. Alleen de baby moet nog komen.

We kunnen groeps app doen op whatsapp daar leest zeker weten niemand mee.

X

Ps geen bloed omo witte test

9. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groeps app vind ik ook oké.

Je houd het spannend meid duim, duim, duim

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @groepsapp is zeker goed idee!

@naam; hier allang al een jongensnaam:D 2de naam is ook al bekend:p

11. MysteriousG

@groepsapp lijkt mij ook leuk idee :D

@snoe bah! Ik haat witte testen grrrrr...

@hier bij mediamarkt langsgeweest. Flessenverwarmer gescoord voor 15 euro :p ik keek net naar de uitzetlijst en moet nog een boel aanschaffen hoor... volgende week maar eens richting ikea voor bedje ed :D

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Volgens mij hoef ik niet zoveel meer aan te schaffen... wat kleding setjes, pyjamaatjes of slaapzakjes, nog een fijne wikkeldoek, een extra badcape, wat extra hydrofiele luiers, geboortekaartjes en wat versiersels voor op het balkon of voor de raam (heb nog 2 geboorteborden van mijn dochter).... uhmmmm, verder weet ik het eigenlijk niet, kinderwagen, wieg, ledikant + toebehoren hebben we al, flessenwarmer, handpomp en flesjes ook al, ook al veel kleertjes en speelgoed, badje, tummy tub, luiers... ik zal nog eens een keer zo'n lijstjes doorspitten

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    .... goed idee, zo'n groepsbericht... ik zal eens kijken of iedereen in mijn vriendenlijst staat hier.... Meisjesnaam hebben we al een top 3 van... maar een jongensnaam, geen idee.... na de echo stuur ik ws jullie allemaal wel een bericht

14. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    He meiden, \

Zo ben ik weer na een paar dagen.
    Wij skippen deze maand denk ik...was dinsdag te moe en had echt geen zin...dus misschien is wat blijven plakken van het weekend... maar we zullen zien!

Wat een mooie echo zag ik voorbij komen!

Als jullie het niet erg vinden doe ik niet mee aan de whatsapp...
    Ik vind het leuk zo nu en dan te lezen en te posten, maar totdat ik zwanger ben hoeft het voor mij niet zo intensief...

Wel erg leuk...ben vandaag door vriendin gevraagd ceremoniemeester te zijn op haar bruiloft!!
    Leuk he!!

Kus van mij!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ wish... wat leuk om ceremoniemeester te mogen zijn! Veel plezier met de voorbereidingen daarvan. Wanneer gaat je vriendin trouwen?

Ik heb overigens geen whatsapp, heb helemaal geen smartphone... maar ik ging er eigenlijk vanuit dat er een privébericht op dit forum bedoeld werd...

16. MysteriousG

@wish wat gaaffff! Veel plezier ermee meid :D

@miep privebericht kan ook hoor meid :) maakt mij helemaal niet uit

@hier flink aan de snoep :$ kan er geen genoeg van krijgen...

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    pb komt eraan .... ben toch erg benieuwd wat jullie van mijn meisjesnaam vinden. Misschien kunnen jullie mijn twijfel wegnemen en dat hebben we volgende week meteen een naam als het een meisje is... of miss vinden jullie het helemaal niets, dan denk ik er nog even over na...

18. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    He wish. Jij ook. Ceremoniemeester haha. Ik en manlief ook op de bruiloft van me schoonzuster en zwagertje wat een eer he!

Wij hebben besloten een rustmaand in te lassen als ik ongesteld word. Gewoon vrijen zonder verplichting. Ik ga even me naam veranderen hier aangezien ik het gevoel heb dat er meelezers zijn. Niet prettig.

Love you all girls!

19. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Prive hier is trouwens ook goed toch? Ga dr gewoon klakkeloos vanuit dat iedereen beschikt over High tech apparatuur sorry Miep. Hihi.

20. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd :D wij hebben van beide een top 3 gemaakt. Blijft moeilijk vind ik. Het moet ook bij de achternaam passen vind ik persoonlijk.

Deel Deze Pagina