Ik ben ook voor de prive berichten groep, ik vind het super om alles hier te lezen maar omdat ik eerst full focus op werk zoeken. Maar vind meedenken etc met namen wel leuk via pb. Hier nog steeds geen bloed..
Ieder die wil appen mag me altijd pb sturen no problem. Ben niet zo moeilijk. Natuurlijk alle respect voor ieder die het niet prettig vind heb daar niet zo bij stil gestaan.
No worries girls als jullie het wel willen ook zeker doen, maar ik sla nog even over. En sky wat gaaf zeg! Super leuk!
@snoe; volgens mij via iemand van het beheer... Links boven zie je een 3hoekje zo kun je volgens mij comtact krijgen met 1 van hen.... Appen, groepsbericht hier mij maakt het ook allemaal niks uit hoor
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... moest de namen handmatig invoeren bij een groepsbericht, maar aangezien ik dan misschien een verkeerde variant intyp, heb ik iedereen apart een bericht gestuurd. Zat even te twijfelen of ik Sky vergeten ben, maar dan hoor ik het wel!
Had ook nog Indy in mijn lijstje staan, wat grappig om te zien... ben benieuwd hoe het daarmee gaat, maar ze post helaas niet meer op het forum
@miep; ik heb nog niks ontvangen volgens mij.. @snoe; idd via beheer. .die een berichtje sturen met de naam wat je wil. Dan heb je hem zo gewijzigd! @weet ff nie meer wie; 5 september is de dag! Idd heel leuk! Nu al zin in!
@ Wish... pb is nu verstuurd als het goed is & ik zag dat er bij de pb voor Mami ook al wat mis is gegaan... ik ben idd niet zo high tech hahaha