Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@nala helaas woont niemand die ik ken in de buurt van een babydumpvestiging. En om zover te reizen voor zo'n doos vind ik ook weer niet waard ;)

@miep nee nog niet! Maar wij zoeken ook iets wat goedkoper/betaalbaar is.. dus al je wat vindt, hoor ik t graag :p zal jou ook op de hoogte brengen als ik wat gevonden heb :)

@hier toch maar geen yoga vandaag. Heb geen kracht mr pfff.. ga zo lkkr douchen en niksennnn :D

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; ja dat is dan zeker even een ritje waard:D binnekort mn mannetje even aan zn kraag trekken!

@miep; hier nog niet bezig mee geweest:) ik heb die van mn dochter bij kaartje2go besteld. Niet te duur ligt eraan hoe je je kaartje wilt zijn verschillende prijzen van. Ik denk dat ik het weer zo doe bij die site dan, alle adressen staan daar nog opgeslagen namelijk lekker makkelijk:D oja was voor ongeveer 30 kaartjes iets van nog geen 45 euro kwijt met postzegel en enveloppen included! :D

@myst; lekker rusten morgen weer een dag voor yoga:D

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Vandaag heb ik Ukkie weer voortdurend gevoeld, gelukkig. Hij/zij zit ik de streek van mijn litteken (keizersnede) te bewegen, zou het kunnen dat ik daardoor het wat minder voel? De keren daarvoor zat ie wat hoger te bewegen en voelde ik al flinke porren, nu niet. Zal het de volgende keer aan de vk vragen iig

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; kan hoor! Kan ook zijn dat de baby naar binnen ligt zeg maar dan voel je ook niks. Mijn ventje schopt steeds nu ver beneden sinds gister geloof ik, eerder zat ie ook wat hoger. Veranderd elke keer weer! Volgens mij pas vanaf 24? Weken moet je de beeb elke dag gevoeld hebben....

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Bij mij verandert het ook telkens, 2 dagen flinke porren, daarna alleen maar wat geaai dus voelde toen nauwelijks iets, en nu de hele dag door plopjes... Ukkie zit hier ook een stuk lager dan een paar dagen terug. Ik kon Ukkie pas geleden heel goed aan de buitenkant voelen, nu niet, want hij zit te diep verstopt hahah... nog genoeg ruimte om te zwemmen.... maar ik voel wel dagelijks iets...

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja nu nog lekker rondzwemmen inderdaad:D ik heb t mannetje nog niet aan de buitenkant gevoeld, denk ik! Maar voel em wel duidelijk rommelen binnen:D heerlijk gevoel dat getrappel......

7. MysteriousG

Goedemorgen meiden!

Wat heb ik heerlijk geslapen zeg :D hier is de kleine meid al goed voelbaar van buiten.. ml geniet volop mee met haar schopjes en bewegingjes ♥♡♥
    Heb besloten ipv van mn haren te verven, natuurlijke henna in mn haren te doen.. heb donker haar, dus zou het mee moeten vallen met de rode tint :p ga vandaag de deur toch niet uit dus kan ik er hele dag mee rondlopen thuis :D nu maar eerst eens ff lkkr aan de yoga, daarna met henna op mn hoofd mn hypnobirthing boek lkkr doorlezen en chillen :D

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zo, net gesprek gehad op een andere vestiging van mijn werk ivm extra uren werken als oproepkracht. Het gesprek was goed, maar er werden toch flink wat nadelen genoemd ivm mijn zwangerschap. Ik weet het niet, krijg uiterlijk donderdagochtend reactie. Ik hoop dat ze inzien dat gemiddeld 4 uur per week werken wel erg minimaal is, en dat deze zwangere vrouw toch best wel iets meer aankan. Voel me zo geweldig goed, daar moeten ze toch gewoon gebruik van maken nu het nog kan???? Update volgt

9. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Mys hoe langer je haar in de Henna laat hoe roder het word haha.

Miep: heeeeel benieuwd. Hoop dat ze inzien dat je "maar" zwanger bent en geen invalide. Ik duim voor meer uren voor je.

10. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miep, hoop ook voor je dat je meer uren gaat krijgen. Ik vind het zo stom dat zwangeren, onder een kopje geplaatst worden, van invalide. Ja sommige dingen zullen moeilijker gaan, maar daar moet ook begrip voor zijn.

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou daar ben ik het helemaal mee eens, bedoel ik ga nu ook kijken of ik kan bijven tot me zwangerschapsverlof en dat ik daarna op zoek ga naar een nieuwe baan en misschien nog wat geld mee krijg. Als ik nu ga soliciteren dan word ik nergens aangenomen (alsof je ziek ben ofzo). Hopelijk kom ik er uit met me werk en kunnen we het goed regelen. Maar vind het nergens op slaan!

12. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop het ook voor je schat. Hoe gaat het met je vader? En met jezelf natuurlijk?

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Als ze moeilijk willen doen prima doe ik dat ook, ga ik niet akkoord met hun voorstel en blijf ik gewoon lekker werken. Ze mogen me namelijk niet eens ontslaan nu, dus ik zou ze een plezier doen om wel weg te gaan in september!

Met me vader gaat het weer een stukje slechter gisteravond helaas, hij ligt nu met een masker op (duikmasker achtig) waar ze zuurstof in pompen. Zonder zuurstof zakt zijn hartslag naar onder de 80. Hij mag dus ook niet eten en krijgt sonde voeding. Het is verschrikkelijk om je vader zo te zien liggen terwijl je niks voor hem kunt doen. Hij is zelf ook heel gefrustreerd en dat begrijp ik. De arts heeft ook gister aangeven dat het beter kan gaan maar ook slechter de komende dagen, als zijn longen niet zelfstandig meer luht kunnen absoberen word hij waarschijnlijk aan de echte beademing gelegd. En ook dat we er rekening mee houden dat dit nog wel weken gaat duren voordat hij uit het ziekenhuis mag. Ik hoop gewoon dat hij snel van de IC af mag en hij weer zelf kan ademen. Het doet heel veel pijn en ik weet niet of ik extra emotioneel ben door de zwangerschap maar ik jank wat af.
    Gister kwam ik thuis uit het ziekenhuis, huilen heeft vl het bad voor me vol laten lopen zodat ik even tot rust kon komen. Even tijd voor mij!

Met mij gaat het buiten bovenstaande goed, wel misselijk gevoel de hele dag (niet spugen gelukkig), krampjes in me baarmoeder en moeie benen. Verder voel ik me top, heb de dokter gebeld en die heeft aangegeven dat ik zelf op zoek kan naar een verloskundige. Dus daar ga ik me vanvond maar eens in verdiepen, en daar ze uit gaan van je eerste dag van je laatste menstruatie zou ik morgen 6 weken zijn (weet zelf dat ik dat niet ben haha) maar hoe eerder de echo hoe prettiger!

En hoe gaat het met jou lieve sky?

14. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet hoe het voelt om je vader zo te zien. Je wilt van alles doen voor hem, maar het jammere is, je kan niks doen. Ik hoop zo voor jou en je familie dat alles weer goed gaat komen lieve joyce.

Hier gaat verder alles goed, ik heb het onwijs druk met werk, ze verwachten zoveel van mij. Soms heb ik het idee dat het mij onzeker maakt, over mijn werkwijze en ik me dan heel ongelukkig voel op mijn werk. Misschien is dit ook een onderdeel waardoor het zwanger worden niet lukt. Heb gewoon veel aan mijn hoofd, stress, het overlijden van mijn pa, pffff :( maar we gaan gewoon door met proberen.

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Lieve Joyce... dat klinkt wel heftig allemaal. Gelukkig wordt er goed voor je vader gezorgd en ik hoop dat hij snel weer opknapt! Veel sterkte!

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier net nog een telefoontje gehad dat ze vergeten waren om referenties te vragen tijdens het sollicitatiegesprek... goed teken???? I hope so!
    Inderdaad belachelijk dat je al deels wordt afgeschreven als je vertelt zwanger te zijn. Maar in de zorg zie je wel vaak zwangere vrouwen eerder met ziekteverlof gaan, omdat het werk lichamelijk teveel van je vraagt. Maar aangezien ik zo weinig werk en ook de mogelijkheid heb om diensten te weigeren, denk ik dat het voor mij wel mee gaat vallen. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik overigens nergens last van en heb ik zonder ziekteverzuim doorgewerkt, alleen af en toe wat bandenpijn, en toen werkte ik 28 uur per week.

17. MysteriousG

@joyce heel veel sterkte en beterschap met je vader meis♥ ik weet hoe moeilijk t is om niks te kunnen doen behalve maar hopen en afwachten.. hopelijk knapt hij snel op! Pas ook goed op jezelf meid. Dikke knuf xxx

@miep ik hoop op een goed teken meid! Slaat idd nergens op dat ze je anders behandelen als je zwanger bent pfff... ik solliciteer niet eens mr pfff...

@hier niet eens aan henna toegekomen... na een paar dagen bemoeienis in ons leven en de beledigingen is dat uiteindelijk uitgedraaid tot een grote ruzie en hebben we contact gebroken met schoonvader en schoonbroer... moet wel zeggen dat t een enorme opluchting is, want ben hun bullshit, bedeligingen, vooroordelen en bemoeienis in mn leven meer dan zat!

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Jezus dames whats wrong allemaal.

Mys vervelend maar beter zo. Geen stress is nu noodzakelijk!
    Miep duimen draaien! Spannend.
    Joyce. Hou je goed meid ik duim dat je vader snel weer voldoende opknapt. Weet hij al dat ie opa wordt?

19. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oh ik zie dat ik gewoon een hele zin over heb geslagen.

Maar ik bedoel te zeggen 2014 zou mooi worden en daar gaan we allemaal ons best voor doen. Komt goed en wordt een mooi jaar

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    En weer een slapeloze nacht. 4 uur viel ik in slaap en nu alweer wakker met knallende koppijn. Grrrrrr

Deel Deze Pagina