Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Naar mijn gevoel heb ik ook te weinig geslagen (pas om 23 uur naar bed gegaan, normaal gaan we om 22 uur.... ja, wij duiken er altijd vroeg in omdat ML er iets na zessen weer uit moet). Maar Nala, die twee uurtjes die jij hebt geslapen zijn echt veel te weinig. Ik hoop dat je nog even terug in bed bent gekropen...

Vanmorgen wakker geworden van ML, nog even in bed gelezen en toen voelde ik dat Ukkie wakker was, dus even volop met mijn buik bezig geweest hihi... ik heb hem/haar een paar keer van buitenaf even kunnen voelen... leuk leuk..

Mys, jij hebt vandaag toch de 20 weken echo... spannend zeg... hoe laat krijgen we verslag want dan zit ik klaar. Wij hebben hem vrijdag en ik ben een beetje zenuwachtig aan het worden hier.

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oooh heeft mys dr echo vandaag? Super cool ik ben benieuwddddd.
    Ik had gedroomd dat mys naar de gyn was geweest en dat het een jongetje bleek te zijn hahahaha. (Sorry mys)

En nee ik ben aan het oppassen op me neefje (bijna 2 jr) super gezellig. Vanavond maar lekker vroeg me bedje in.

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Grrrr haat aan me GO knopje.

Miep waar ben jij zenuwachtig voor? Ik ben ook wel zenuwachtig voor jou hahaha.
    En wat ontzettend gaaf dat je zo een speciaal moment had vanmorgen! Jou dag kan niet meer stuk. Zelfs ik word er helenaal gelukkig van!

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    De laatste keer dat ze Ukkie hebben bekeken via een echo was bij 10 weken. Nu wordt Ukkie helemaal medisch beoordeelt. Alle orgaantjes worden nagekeken. Ergens ben ik er bang voor dat er iets medisch mis is. Je hoort zulke vervelende verhalen (en vooral op dit forum hier) dat ik er af en toe kriebels van krijg. Ook al gaat mijn zwangerschap voorspoedig, voel ik de kleine, klopt het hartje perfect... toch blijft het spannend

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Mys bedankt voor je lieve woorden! En wat dat een rust geven voor jou en je partner, goede beslissing meid. Laat een ander nooit slecht over je praten! Wat een mooie spannende dag voor jullie, heerlijk weer kijken naar die kleine gup! Heel veel plezier!!

@ Nala (hihi wel wennen hoor meid) dank je wel! En nee me vader weet het nog niet, ik wil liever wachten tot hij weer sterker is. We hebben dus besloten om het voorlopig aan niemand te vertellen.

@ Miep maak je niet te druk he, het zal vast ook allemaal goed zijn met jullie kleintje. Geniet lekker van alle bewegingen die de kleine maak!

6. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He Joyce. Misschien een idee om het toch te vertellen aan je vader? Ik denk persoonlijk dat hem dat super goed zal doen. Maar dat is mijn mening. Het is natuurlijk jou uk en jou vader dus jij kan de situatie beter inschatten dan ik.

Ik ga nu naar de winkel rennen voor Advil heb hele erge hoofdpijn bah.

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Weer dat domme GO knopje.
    Miep ik lees die verhalen niet vam andere ik word er helemaal bang van. Dus komt bij jou helemaal goed !

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@nala jeejetje dat is wel erg weinig zeg.. hoop dat je nog hebt kunnen slapen en dat je je beter voelt ♥
    En ik hoop dat je droom niet uitkomt, want heb slles in t roze hier haha :p

@miep ik heb om 19.45 uur de afspraak. Nog ff wachten dus... weet niet hoe lang zo'n echo duurt, maar zal jullie daarna wel op de hoogte stellen :) ben ook best zenuwachtig hoor pffff...

@joyce tnx lieverd! Wanneer zijn jullie van plan t aan te kondigen? Geniet er lkkr van meid!

@hier ook door schopjes wakker geworden.. ze zijn zo duidelijk voelbaarbaar dat toen ik naar mn buik keek ik het ook echt zag!!! Manlief gelijk wakker gemaakt, maar meisie besloot ff niet mr te bewegen haha :)
    De rust hier moet nog komen hoor.. wij hebben contact verbroken maar worden nu met irritante smsjes lastig gevallen (de nrs zijn geblokkeerd op whatsapp en ze kunnen niet bellen) pfff... ze willen hoe dan ook voor ons bepalen wat wij wel en niet moeten doen:x en omdat wij er niet mee eens zijn, worden we uitgescholden??? Ik en mijn ouders krijgen daar de schuld van omdat wij zogenaamd slechte invloed hebben op mn man en hem kappot willen maken (ziekelijk).. mn ouders hebben ons nooit wat gezegd en ik bepaal samen met ml wat wel en niet goed is voor ons leven.. vooral omdat ze mensen onterecht zwart maken en beledigen wil ik ze al niet mr zien en ml heeft zelf besloten contact te verbreken, want hij laat niemand toe zijn familie zo te beledigen en te veroordelen met de meest misselijkmakende leugens pfff.... zo! Dat is er uit.. srry meiden :)

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Och wat heerlijk Mys! Zucht... ik denk pas na 12 weken echo dan is de kans weer een stukje kleiner dat het mis kan gaan. Ik wilde het onze ouders eerder vertellen, maar ik denk dat het af hang of ik een vroege echo bij 8 weken ofzo kan krijgen, geen idee hoe het allemaal werkt haha! En wat de fam van je parter betref soms ben je gewoon beter af zonder bepaalde mensen, en brengt at een heerlijke rust met zich mee!

@ Nala hij is nog zo suf hij kan ze ogen bijna niet open houden en ik weet niet of het echt tot hem zal doordringen snap je, daarom twijfel ik er aan. Als hij straks weer wat meer interactie geeft dan ga ik het hem zeker vertellen. Dan hoop ik dat hij er kracht uit kan putten!

10. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oooh ja Joyce dat maakt een hoop duidelijk! Ik snap nu ook waarom je wacht. Je moet natuurlijk helenaal zelf weten hoe je het gaat doen.
    Hoop zo dat jr vader er snel weer bovenop komt.

@mys je hebt een goeie keuze gemaakt! Zeker nu je je eigen gezinnetje krijgt. Jullie komen er wel!

Ik wil even zeggen dat ik super trots op ons allemaal ben! Voorspoed of tegenslag we staan allemaal voor elkaar klaar. Fantastisch!

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Daar sluit ik me helemaal bij aan Nala, supergroepje!!! xxx

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Eens!!! Power vrouwen!!!

13. MysteriousG

Grouphugggggg ♥♡♥♡♥

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Joehoe! Morgen afspraak op mn nieuwe werkplek. Ik mag meteen aan de slag daar! Ben zo bij... ik heb nu weer bijna 2 weken geen diensten gehad, dus ik hoop dat daar nu verandering in gaat komen.... vreugdedansje

15. MysteriousG

Yaaaaaay gefeliciteerd meid!! :D

16. MysteriousG

Ff vraagje aan de zwangere meiden:

Hebben jullie hoezen voor de aankleedkussen aangeschaft of doen jullie er een hydrofiele luier overheen? Zit te twijfelen of ik die wel of niet aan moet schaffen ;) wat raden jullie aan?

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Miep wat super!!! Gefeliciteerd!!! Heerlijk!

Mys sorry zo ver ben ik nog niet hahah!!

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Thanx allemaal...

@ Mys... ik gebruik geen hoes, maar een hydrofiele of flanellen luiers. Ik vond bij mijn dochter die hoezen maar mega irritant. Ze worden snel vies, dus je moet ze vaak wassen / of veel hebben... zo'n luier is veel makkelijker... Nu heb ik gewoon een aankleedkussen met een leuk printje.

19. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mysssss, succes bij het bewonderen van je kleine meid. Ben benieuwd.

Leuk om te horen dames dat de activiteiten in de buikjes volop aanwezig zijn. Wordt er blij van hihihi

Nala lekker op tijd naar bed vanavond meis!

We zijn zeker een leuke groep meiden. Ben super blij met jullie:)

Miep super nieuws! Gefeliciteerd, ben blij voor je :D

Hier weer begonnen met ovulatietesten. We gaan onze best doen :cool: deze maand gaan we echt proberen om, om de dag te klussen tot het streepje weer lichter wordt van de ovutesten.

20. MysteriousG

@miep tnx meis! Zoiets d8 ik al :) ga ze ook niet aanschaffen dan

@joyce hahaha nog niet nee.. :p

@sky ik ga heeeeeel hard voor je duimen meid! Maar om de zaadkwaliteit optimaal te houden, kan je beter om de 2 dagen klussen :) oh en tnxxxx :D ik hou jullie op de hoogte strax :)

Deel Deze Pagina