@miep; gefeliciteerd @myst; spannend!!! Straks lekker koekeloeren naar jullie kleine prinses! En heb wel aankleedkussenhoezen ( hehe leuk woord voor galgje) ik had in het kamertje van mn dochter de kleuren wit en fuchia roze dus aankleedkussen ook hihi! @sky; zet em op deze maand
Tnx mami! Zeker spannend, maar ben iig blij dat ik mn princesje wr te zien krijg ♥ over ongeveer minder dan een uur vertrekken wij richting ziekenhuis!!!! Whaaa word gek van t wachtennnn
Had er een beetje op lopen googelen, en daar kwam uit, dat om de dag het beste is, en dat het dus ook goed is voor het zaad nou we gaan het zien hahaha. We gaan gewoon alles in de strijd gooien. Hoe dan ook al moet ik een halfuur op mijn hoofd staan
@miep super, gefeliciteerd meid! @mys en en en??? hier zit mijn ei eraan te komen...ik gok dat ik voor het weekend of anders in het weekend weer een knallertje op de ovutest te zien krijg
Dat wordt een druk weekend met twee eitjes op komst .... En alle twee een pendel in februari... spannend!!!!
Mn meisje is goedgekeurd gelukkig! Ze was lkkr beweegelijk en zwaaide heel lief met de armpjes ♡ krijg er echt geen genoeg van wel twijfelt ze over de uitgerenkede datum en denkt ze toch dat ik begin juli uitgerekend ben.. moet over4 weken een groeiecho doen om dat goed na te kijken dat weekje verschil maakt mij niet zoveel uit. Ben al blij dat alles goed gaat met mn prinsesje ♡
Fijn dat jullie meisje het zo goed doet Mys... nu kan ik al helemaal niet meer wachten op vrijdag... hoop dat de tijd vliegt, ben zo benieuwd naar onze uk... nog 2 daagjes dan kan ik jullie ook verslag doen
Tnx meiden heerlijk opgelucht nu! @miep ben ook erg benieuwd naar jouw uk en t geslacht overmorgen is t zover! @hier ga mn bedje induiken kan mn ogen niet mr open houden! Trusten meiden ♥
@sky wel grappig, de ene keer loop ik gelijk op met wish en nu met jou @mys wat fijn dat alles goed was! @miep spannend!!!
Kom zojuist van mijn nieuwe werkplek af. Ik kan daar de komende maanden in een week net zoveel uren werken als wat ik nu in een maand werk hahaha.... Volgende week heb ik het heel druk dus! Dat gaat daarna wel veranderen omdat er op andere plekken mensen met contract weg moeten en daar naartoe moeten.... maar dan ga ik toch met verlof... Bovendien heeft het extra werken ook invloed op de hoogte van mijn zwangerschapsuitkering, dus ik ga daar ff voor zo lang het kan / goed gaat. Na mijn verlof ga ik nog maar minimaal werken, ws alleen weekenden en indien mogelijk avonden.