Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mooie echo Mys! Ik krijg morgen een dvd mee van de echo... ik denk dat ik met de printscreen knop wel wat plaatjes daarvan kan maken... als het lukt iig
    Morgen 15 uur ben ik aan de beurt :)

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; fijn dat je nieuwe werkplek bevalt! En spannend morgen!! Ben benieuwd:D

@myst; aawh! Cutie pie prinses:p wees maar trots en heerlijk genieten want voor je het weet ligt ze in je armen:D

@hier; woow ik dacht maak even een buikfoto! Im huge!! Dat word wat zeg! :D zal even een foto plaatsen!

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo even wat bij elkaar gezet haha..
    1 x 14 weken (denk ik)
    1 x 16 weken
    En van vandaag 18 weken

image.jpg

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    wow mami! dat gaat hard zeg!:)

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @pix; zeg dat!! Wil niet weten hoe ik er op het eind uit ga zien! Haha!! :D

6. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden :D Ben er supertrots op ♥

Wowww mooie buik mamiiiiii :D gaat idd hard bij jou!

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    OMG Mami, ik dacht dat ik al een flinke buik had hahahaha.... mooi hoor, het mag gezien worden. Bij mijn dochter was ik ook enorm... ik was destijds bij 20 weken al meer dan 12 kilo aangekomen, nu net 7... dus ben wel blij dat het nu iets minder snel gaat.

Ukkie hield zich vrij rustig vandaag, voel wel dat ie onder in mn buik zit. Maar stond ik zojuist mijn dochter op te wachten op school, krijg ik opeens 2 trappen in mijn kruis.... WTF!?!?!? wist even niet wat me overkwam, dat voelde niet prettig!

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    *proest*:D sorry miepske, zie het helemaal voor me hihi.

Hoe gaat het trouwens met het stoppen met roken joyce?

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja meiden ik heb straks een skippiebal van voren als het zo door gaat! Ik heb vorige week gewogen en was toen 3,5 kilo aangekomen was toen 17 weken, dus dat valt mee! Vandaar dat ik ineens last van mn bekken kreeg! Gwn een flinke groeispurt ppfff!! Ben benieuwd naar mn gewicht dan...... Vanavond eens kijken:p Net naar de winkel geweest nu alweer met mn benen omhoog omdat het zeer doet, hopen dat het snel over is bleh:(

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    owww, 3,5 kilo is niet zo veel... zat op 17 wkn op +5 ofzo... je hebt een mooi buikje hoor.

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mn dochter kwam ook zo snel aan, we gaan vanavond eens kijken misschien ben ik ineens veel aangekomen haha!! :D mij maakt het ook niks uit hoor al kom ik 20 kilo aan!! Als mn kindje maar gezond is, die etjes train ik er wel weer af!:D

12. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik mami :D en mys, je prinsesje ligt er weer fantastisch bij :)

13. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eitje komt eraan dames, ik denk dat ik morgen een knaltest zal hebben en eitje zaterdag of zondag springt :D morgen avond dus even gezellig doen hihihi ;)

image.jpg

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sky; ooh kijk eens! Das een mooie:D go ei go ei!

15. MysteriousG

@sky tnx meis :) ziet er goed uit :D kom maar op met dat ei!

16. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, Thx meiden, we gaan ons best doen. Net ook vruchtbaarslijm gespot. Ik heb gister geklust en ga morgen avond ook nog klussen en voor de zekerheid zondag ook. Dan hebben we hoop ik goed genoeg ons best gedaan, om de pendel uit te laten komen. Duim, duim, duim ;)

17. MysteriousG

Ik hoop t meid! Duim met je mee :)

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal.
    Ik heb geslapen, maar hoe: slecht, vaak wakker geworden. Lag op een gegeven moment wakker - dacht dat het al ochtend was - bedacht na een tijdje om er uit te gaan... was het nog maar half 2.... ooo wat heb ik veel zitten draaien, dromen, wakker gelegen... bah bah.
    Het zijn toch de zenuwen denk ik... vanmiddag echo!!!!

Ik ga de dag iig rustig beginnen. Misschien straks nog wat huishouden, maar niet veel! Ben trouwens lekker aan de knutsel voor pasen. Ben met origami eieren aan het versieren. Is veel werk, variƫrend van 1 tot 3 uur per ei... heb er al 4 en ze zijn heel mooi geworden.. als ik zo door ga heb ik in de lente wel een paastak vol.

19. MysteriousG

Hier ook heel slecht geslapen bah bah... veel dromen en tig x wakker worden pffff.. ben echt doodmoe en heb een knallende koppijn, maar heb ook beslotenneruit te gaan. Lig nu op de bank met mn hypnobirthing boek en een glaasje melk erbij.

Miep succs vanmiddag en geniet ze meid! Je uk doet t vast wel prima hoor ;) hoelaat moet je precies? Ben benieuwd naar t geslacht! Ik denk een jongen, maar ben hier echt slecht in hihi :p we zullen nog ff af moeten wachten :)

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep: hopelijk kun je vanavond wel weer lekker slapen , dat is niks he. Maar vandaag the day!!! Whaaa ben benieuwd meid:D hoelaat heb je de echo?

Wat leuk zeg! Origami is toch dat ingewikkelde vouwwerk?? Knap hoor, ik heb daar echt geen geduld voor.:p

Deel Deze Pagina