Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mys... ik ga de eerste maanden voor een dekentje en pyjama (met mn dochter ook zo gedaan. Ik ben toen later overgestapt op slaapzakjes, dat was toen in het najaar en ze was toen ongeveer 4 maanden. Bij de Hema hebben ze 2 maten, ben begonnen bij de kleinste maat (80 cm?), pas na een jaar ofzo de grote maat

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He meiden ik zie net in een ander topic dat Yasmijn zwanger is wat leukkkkkka!

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Grrr... heb het ff helemaal gehad met ML. Hij heeft gezegd dat ik de geboortekaartjes uit mag kiezen, een paar moet ik er dan selecteren en dan kiezen we er samen 1 uit. Alles wat ik uit gekozen heb was natuurlijk niet goed. Dus ik gevraagd wat hij wel wil. Hele beschrijving gekregen... dus ik veel moeite doen om een paar exemplaren te vinden, heeft ML geen zin om ze te bekijken, terwijl ik op het punt sta om 3 modelkaarten te bestellen (zodat we thuis kunnen kiezen). Ikke boos natuurlijk, doe ik een hoop moeite & hij doet niet eens de moeite om er even naar te kijken.... grrrrrrrrrrrr

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep tnx meid! Ik heb van mn moeder al 2 slaapzakjes maat 80 cadeau gekregen.. denk ook dat ik de eerste maandjes een deken zal gebruiken :) en @je ml: pfff mannen kunnen je soms echt irriteren! Gewoon wat van zeggen hoor! Anders blijft hij dergelijk gedrag herhalen.. soms hebben ze gewoon een klap op de kop nodig :p dikke knuf♥

5. MysteriousG

Whaaaa wat leukkkkk!!! Waar zag je dat en hoever is ze :D?

6. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Hier nog geen bloed...denk morgenvroeg. ..ik hou jullie op de hoogte!!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Bijna 4 weken zag ik vet leuk. Bij topic ovu en zw testen.

Miep zeg er wat van hoor! Pfff mannen soms...

Wish ik duim voor je! Ga je morgen testen? X

8. MysteriousG

Aahhh vet leuk voor haar! Ben er echt vrolijk van geworden hihi :p

@wish hopelijk blijft t weg!! Duimennnnn

9. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Helaaasss vmorgen was t prijs....

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Nou, heb ml ff laten inzien dat zo'n kaartje uitzoeken echt niet gemakkelijk is. Na veel zuchten en steunen is hij naast me achter de laptop gaan zitten en zijn we samen op zoek gegaan. Hij vond 1 kaartje bij een drukkerij mooi, maar daar bleken 40 kaartjes zo'n 140-150 euro te kosten en een ander kaartje zelfs over de 200 euro. Bij Greetz.nl en kaart2go kun je heel veel besparen, meer dan de helft. Iets om goed over na te denken dus... Maar bij een kaartje wat we daar leuk vinden konden we onze tekst niet op een mooie manier in het kaartje zetten. Kortom, anderhalf uur laten hadden we nog niets. ML zag toen wel in dat het een pittig klusje was en heeft beloofd dat we samen op zoek gaan.............. Halleluja!!!!!!

Verder, vroeg wakker want er was een feestje in mijn buik. Van 5 tot zeker na 6 uur volop schopjes en ook duidelijk aan de buitenkant voelbaar.
    Mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant, dus vandaar dat ik Ukkie soms niet goed kan voelen. Maar aangezien ze nu steeds sterker wordt, zal het 'niet kunnen voelen' waarschijnlijk snel van de baan zijn.

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Wish: :x

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Haha ik denk check ik even hoe het met jullie gaat zie ik dat er over mij gepraat wordt :p

@ Nala andere naam? :p

@ Myst hihi

Bedankt meiden, hoe gaat het verder met de zwangeren en de meiden op de wachtbank? :)

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

@myst; mijn kleine meid lag in het begin meestal nog gewoon in haar kleertjes te slapen, later met ong 2 maanden in een slaapzakje van prenatal 60 cm😁

@wish; jammerr

@miep: ppff mannen haha

@yasmijn; wauw!! Geficiteerd!!!

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Wish ah nee meid! *#@! zooi!

Hier weinig veranderingen, alleen de zijkant van me borsten doet zoowww zeer.. Word er ook steeds wakker van 's nachts.

15. Yasmijnkai

@ Mami, thnx!!

@ Joyce, Gefeliciteerd, hier doen mijn borsten ook pijn naja mijn tepels en ze jeuken verschrikkelijk.

16. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Yasmijn ja jij ook gefeliciteerd! Wat heerlijk meid!
    Ja gisteravond in bed.. en probeer maar eens te krabbelen aan je tepel als het jeukt hahah.. Maar deze klachtjes heb ik graag hoor :)!!

17. Yasmijnkai

Dank je wel, haha auw maar vooral buik slapen is een probleem aan het worden. :p

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Straks naar de vk toe. Controle stond al gepland, maar nu heb ik sinds vanmorgen last van roze afscheiding. Vanmorgen even kort gezellig gehad met ML, dus denk dat dat de oorzaak is. Heb verder nergens last van, en ons kleine meisje trapt er ook gezellig op los. Iets in zij zegt dat het onschuldig is, maar ik vind het toch wel een beetje eng

19. Yasmijnkai

Miepske begrijpelijk maar zou me niet al te druk maken hoor, hadden wij ook, dan is gewoon een adertje geraakt. :)

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Yasmijn: jaaa nieuwe naam. Van harte gefeliciteerd meid. Was zoooo blij voor je dat kon ik niet voor me houden haha.

Miep: he jakkes snap je helenaal! Laat het ons maar weten. Xxx

Wish: Grrrrrrrrr nee he bah bah!

@hier: mwah dipje maargoed we knuffelen veel maar lekker op ons eigen tempo! Geen dwang!

Deel Deze Pagina