Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

@ Nala ah haha dank je!! Zou vandaag een echo hebben alleen was de tijd vergeten :p dus morgen vroeg met mijn man naar het ziekenhuis. :)
    Ah meid hele dikke knuffel!!! <3

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier: niets aan de hand. Komt veel vaker voor en kan geen kwaad. De baarmoedermond is tijdens de zwangerschap heel goed doorbloed, staat een beetje open, en is wat gevoeliger voor beschadigingen. Als je het gezellig hebt met ML kan het zijn dat je het dan open schuurt, ook al doe je voorzichtig. Je kunt zelfs krampen krijgen van een orgasme, en ook dat is geen probleem... zolang het een beetje bloed/roze afscheiding is, en geen menstruatie-achtige afscheiding hoef je je geen zorgen te maken en kun je gewoon plezier maken met ML... ws zal ik het de komende weken toch even voorzichtig aan doen, want zulke afscheiding is toch even schrikken, maar superblij dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon seks mag hebben.

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; fijn dat alles goed is!

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep wat fijn dat alles goed is meid! Geniet er lkkr van :)

@yasmijn good to have you back :D

@wish noooooo :( dikke knuf &#9829;

@hier moeeeee! Heb net gegeten en weer enorme honger haha :) hmmm what to eat??

5. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miep, fijn dat het allemaal in orde is.

Yasmijnkai gefeliciteerd meis. :D

Wish baluh meis :( kop op en naar de volgende ronde :)

Hier eigenlijk niks te melden. Morgen lekker vrij na 8 dagen bikkelen ME IS HAPPY :D

6. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een overheerlijke mango gegeten hmmmm i love that :cool:

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb me voorgenomen geen bokkenpootjes meer te kopen. Die koekjes zijn veel te lekker... Nu al een half pak op.... mmm

8. MysteriousG

Lekker sky :p

heb mezelf net volgepropt met nootjes, worteltjes, fruit en veeeeel water

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mmmm mango lekker!!

Hier noodles!!!! :D net op gesmikkeld even wat drinken en mn mandje in.. Ppfff drukke dag gehad! Morgen gaat dl naar schoonzussie dus heb mn handen vrij om t huis een grondig te poetsen!

Sleep well ladiezzz!!!

10. MysteriousG

Trusten mami :)

Ik ga ook mn bedje induiken. Trusten meiden &#9829;

11. Yasmijnkai

Thnx voor de warme welkom! Ik ga ook mijn bedje in hele avond al kotsmisselijk denk zenuwachtig voor morgen ochtend. :)

Slaap ze meiden

Xxx

12. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Aaah fijn miep! Gelukkiog is alles goed.

Yas heeeeel veel plezier met de echo morgen! Snap je zenuwen volkomen is toch spannend!

Hier me bedje in ben kapottttt. Heb een blog opgezet dus erg spannend. Haha voor info kan je me pb anders krijg ik weer een waarschuwing.

13. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @wish
    wat jammer nou meis:( dikke knuf van mij!

@yas
    wow gefeliciteerd meid!;)

@miep
    af en toe kun je die mannen wel achter het behang plakken he:D

@hier
    heb een zere tepel...verder niks bijzonders:)

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Yasmijn: heel veel succes vandaag! Spannend hoor zo'n vroege echo.

@ Nala: ik wilde je vragen wat voor een blog, maar zal voor de zekerheid maar een pb sturen (ben nieuwsgierig)

@ hier:
    wasje draait al. Ik heb via MP een stapeltje kleding gekocht. Alles lekker knalroze! Er zit onder andere een supermooi shirtje bij van Lief. Zo klein die kleertjes, ben helemaal verliefd. Straks strijken en dan kan het de kast in.

en..... vooruitgang geboekt met de geboortekaartjes!!!! SAMEN met ML! ML heeft een drukker uitgekozen die verschillende kaartjes had waar hij erg van gecharmeerd was. Daar hebben we er samen 3 van uit gekozen, aangezien je 3 modelkaarten gratis mag aanvragen. We wachten even tot die hier bezorgd worden en dan maken we een definitieve keuze.... hahaha, ML is plots een modelman

15. Yasmijnkai

Bedankt meiden, is ook erg spannend want ik heb geen idee hoe ver ik ben want mijn cyclus is zo raar, maar goed nog half uurtje en dan richting ziekenhuis :)

@Nala, oh mij mag jij je blog ook even pm. :)

@Miep, haha zo leuk alles roze in huis! :D Bij ons is ook echt alles roze af en toe schrik jij je dood haha :D
    Ah jullie gaan vast een prachtig kaartje uitkiezen :D

@ Pixie, Thnx, nou nog 11 dagen, spannend hoor! :D

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @yasmijn... daarom hebben we roze uit de kinderkamer verwijderd en vervangen voor paars... maar voor kleding vind ik het wel leuk!

17. Yasmijnkai

Ja maar meisjes hebben ook zulke leuke kleren en ook veel meer dan jongens. :p

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal.

Yas spannenddd je echo zal nu wel gedaan zijn ben benieuwd!
    Ga je een pb sturen.

Miep heb jou beantwoord.

X

19. Yasmijnkai

Hey Dames, net echo gehad en je kon niks zien wat haar logisch lijkt want het is nog zo vroeg heb wel veel slijmvlies zeg maar dus daar kan het babytje inzitten en nog aan het delen zijn. :) Moet over 2 weken terug als ik ondertussen wel last van krampen en bloedverlies heb moet ik gelijk terug komen want kan BBZ zijn maar ze zegt dat het vaker voorkomt dat je met 4 weken niks ziet en dan binnen 2 weken wel. Dus ben erg benieuwd, probeer nu zo min mogelijk te stressen. :)

@ Nala, dank je zal het straks lezen heb hier een dreumes rondrennen :D

20. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Yas je houd het spannend. Hoop voor je dat er iets te zien is over 2 weekjes? Spannend hoor lijk mij zo voor de eeste x hihi

Nala, je mag mij ook een pb sturen ben wel nieuwsgierig.

Pix, hier ook nog helemaal niks hoor.

Deel Deze Pagina