Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Aaaahhh wat is die mooi!!! Als ik niks anders vind, ga ik hem ook bestellen ;) moet nog ff goed zoeken.. :)

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Dank jullie wel meiden voor de leuke reacties. Vanavond had ik weer een workshop en natuurlijk meteen vast gelegd in me blog hahaha.

Ik ken ook het gevoel, iedereen raakt zwanger. Ik heb er even van mogen proeven en dat maakt het extra moeilijk.
    Ik ben al hele tijd misselijk, moe (extreem) echte honger, emotioneel blabla. En me ei is nog niet eens geweest grrrr.
    Mja slechte weerstand is goed dan let me ei minder op en laat ie misschien een zaadje door.

Ff klussen nog en dan slapen. Bem kapot!

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0

Ja hij is cool he die SuperTrash notebook. Wil morgen even kijken voor de armbandjes en/of het telefoonhoesje hahaha. Nu weer slapen x

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

@ Nala is je ei misschien niet ietsje eerder? Of gebruik je ovulatietesten? :)

@ Miep, wow mooie sticker!! Na een goeie 12 weken echo gaan wij ook weer brainstormen voor een mooie kamer. :D

@ Myst nou dat word nog flink alles uitzoeken, maar ik vind dat altijd het leukst. :D

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hooii allen..:)

Zo nu en dan reageer ik wat, ben momenteel weer even in de diepte gezakt met mn stemming... Merk weer goed mn deppresieve kant. Ben mij ook super druk aan het maken over de guo op 1 of andere manier, medicatie ben ik gestopt te slikken omdat elke keer als ik t slik gruwel van het feit dat daardoor een kans kan bestaan dan t mannetje er een hartafwijking van kan krijgen. Dus ja... Een terugval. Dus af en toe kom ik eens langs en soms reageer ik..

6. Yasmijnkai

Pixie, Sky, ehm als het weer niet raak is ( wat ik hoop dus blijf duimen) misschien Conveive Plus gebruiken? Ik heb het deze keer gebruikt omdat dus mijn testen nooit duidelijk werden en nu opeens wel duidelijk test.. en lees ook goeie verhalen erover.. Dus dacht deel het even met jullie! :)

@ Mami, Begrijpelijk rustig aan meid! Hopelijk heb je straks een goeie guo maar komt vast goed.

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    wat kl*te voor je mami:(
    waarom vraag je niet de mirtazapine, deze mag je gewoon tijdens zwangerschap/borstvoeding gebruiken en hij werkt ook gelijk.

@yas
    de ovutesten zijn wel mooi duidelijk bij mij hoor;)

8. Yasmijnkai

9. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oh whahaha:D dacht dat het een soort supplement was haha

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @pixie; dat heb ik gevraagd maar mijn psych zegt dat het allemaal hetzelfde is en dat de kans op hartafwijkingen net zo groot is als je bijv op de fiets stapt en onder een auto komt te liggen. Hij zegt dat t geen kwaad kan. Maar mijn gyn zegt andere dingen dat er wel degelijk een risico aanzit net als andere medicijnen en dat je geen borstvoeding mag geven met sertraline ppff zo tegenstrijdig allemaal! Dus drm heb ik besloten om het gwn even niet meer te slikken en misschien later weer te beginnen als het echt niet gaat!

11. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer weet wie je moet geloven, maar dit is wat mijn psychiater van de pop poli vertelde, dus ik neem aan dat hij er ook wel meer vanaf weet als een gyn.
    Hij had 3 soorten AD die je mocht gebruiken, waarvan mirtazapine er eentje van was.
    Doe gewoon wat voor jou goed voelt;)

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dikke knuffel voor Mami x

13. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit van gehoord yas, ik zal eens een kijkje nemen.

Mami, rustig aan meid. Je hummeltje doet het vast goed. Dus ga je geen zorgen maken en probeer toch te genieten meis. Dikke kus

14. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami dikke knuf lieverd ♥ maak je niet druk meid, je baby doet t vast super hoor ;) altijd lkkr druk bezig in je buikie :p wou dat mijn meisje wat mr actief was.. ze is soms zoooo rustig dat ik me erge zorgen ga maken..

@yasmijn jaaaa vind t echt heerlijk :D ben wel iedere keer bekaf, maar tochhhh :p

@hier kan geen stap mr verzetten! Ben KAPOT! de kasten in de babykamer staan al.. nu lkkr met manlief bankhangen en genieten van een leuke film :) toch nog beetje valentijn vieren vandaag met kaarsjes aan en lekkere hapjes met wijn (voor manlief).. heeeerlijk ♥

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier ook de kaarsjes aan, want de lamp in de huiskamer is kapot gesprongen hahaha

16. Yasmijnkai

Net terug thuis van mijn ma, had ze even bosje rozen voor mij gehaald. :p Denk dat ze blij is dat der dochter weer zwanger is :D en natuurlijk mijn man kwam ook even met een roos, so cute. Ben net zwanger en zo moe en mijn borsten doen pijn echt niet normaal darmen zijn weer van streek dus lijk wel 5 maanden zwanger. :) Ga hier ook kaarsjes aandoen even lekker romantisch haha. Jullie nog aan valentijnsdag gedaan of?

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Kop op mami komt goed!
    Me ei is nog niet geweest dat is onmogelijk ken me lichaam er te goed voor.

Wij zijn vandaag 3 jaar samen en zitten met serieuze ruzie ver van mekaar verwijdert op dit moment, ik sta me uit te sloven in de keuken en het enige wat ik krijg is, gadverdamme!
    Ik zeg goddomme elke keer als ik kook heb je wat te zeiken dan is dit niet lekker en dan smaakt dat raar en dan lust je dit weer niet.
    Zegt ie doodleuk, je liegt dat zeg ik nooit. GRRRRRR stik erin ik kook niet meer, behalve voor mezelf. Fuck deze maand babymaking helemaal maar want heb geen zin in geklus, bah.

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ach Nala... das niet leuk op valentijnsdag :( & ook nog eens 3 jaar samen :(... Hopelijk kruipen jullie dadelijk toch wat dichter tegen elkaar aan (ff het minpuntje van Ml aan de kanten schuiven)

19. Yasmijnkai

Sluit me aan bij Miepske, hoop dat je toch nog een leuke dag gaat hebben! Gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen! xxx

20. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @nala
    nou zeg, dat is niet leuk inderdaad:cool:
    maar toch gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen zijn;)

@hier doen we nooit wat aan valentijn, maar morgen gaan we wel gezellig uit eten saampjes:)
    en net een nieuwe tv gekocht want we hebben nog zo`n ouderwetse kast en hij begint nu toch echt op te raken.

Deel Deze Pagina